2008

Holmberg84

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2006
Ort
landet
Hoj
2001 kawazaki zx12r
hej

flyttade till gbg iår men kommer flytta tillbaka i det snaraste till växjö å satt å funderade lite på 2008. ni som kört ihop iår och ev tidigare år vad brukar ni gör? bara köra? är det ett smmansvetsat gäng så om man är kommer å kör med er blir man en outsider. hittar ni på nått övrigt under vintern? har oftast kört sj på både ont och gott men sugen på att köra med några andra nångång. för ni verka var ett gött gäng som kör:tummenupp

ha en trevligt dag
Andreas Holmberg
 

maverick3

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2005
Ort
Växjö
Hoj
Yamaha R1
Tjena, kul att hitta lite kronobergare här. Har inte heller åkt så mycket i flock men hade gärna gett mig ut några rundor nästa sommar. Hoppas verkligen den blir bättre än i år.

Är det bara 1000 kubikare här eller är det någon mer som åker 600? Är ju inte kul att bli frånåkt varje gång man är ute :va

Vart brukar ni åka? Stuntar ni mycket eller har ni i alla fall två hjul i backen hälften av rundan? :)
 

Melkan

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR600F
Tjena... är oxå en som inte har kört något i "flock", ja har en 600:a me och jag är oxå gärna med o åker nästa sommar. O jag stuntar ingenting ska ja säga, min hoj är så framtung så den är svår att få upp.. el om de är jag som inte kan!=)
 

maverick3

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2005
Ort
Växjö
Hoj
Yamaha R1
hehe, jag kör 400:a..:rolleyes:

Härligt! Är farligt och sitta här och läsa man blir ju grymt sugen på att ut och köra. Har redan ställt in min för vintern. Ska byggas om lite granna, undertail, nya blinkers och lite sådant smått och gott.

Någon annan som har några vinterprojekt?
 

ntv

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Ort
Lessebo kommun
Hoj
Honda NTV 650
Tjena, kul att hitta lite kronobergare här. Har inte heller åkt så mycket i flock men hade gärna gett mig ut några rundor nästa sommar. Hoppas verkligen den blir bättre än i år.

Är det bara 1000 kubikare här eller är det någon mer som åker 600? Är ju inte kul att bli frånåkt varje gång man är ute :va

Vart brukar ni åka? Stuntar ni mycket eller har ni i alla fall två hjul i backen hälften av rundan? :)

hehe...maverick..du kan prova köra en runda med mig nästa år...kör garanterad inte ifrån dig.....

tänkte ta en runda nu till helgen om det stämmer vad de lovar...att det blir varmare..
 

JJbiker

Ny medlem
Gick med
10 May 2007
Ort
Växjö
Hoj
Honda CBR1000rr -07
Klart man ska ut nu i helgen 16grader säger dom ju...man måste ju rasta hojjen den är lite som en hund.
 

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Roligast blir det om alla kör under sin egen förmåga så att inga olyckor händer. Vill några biatcha på så.. fine... men man väntar på varandra!!!

Ingen fara att du blir ifrånåkt. Jag har ju till och med handtagsvärme på min hynda. :tummenupp

Ser fram emot 2008..grabbar (o tjejer)!!!

//KaliZ
 

out4speed

Tabernakel
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Växjö
Hoj
Ducati 1000ss
Ingen risk att bli frånåkt bara för man kör en 600 , då skulle ju jag också bli avhängd jämt och ständigt, beror mest på föraren på landsväg :)
Alla kör i sitt eget tempo så slipper man tråkiga avåkningar.
Vi är ju några stycken som höll ihop en del här i höstas iallafall och hoppas vi kommer köra ihop igen till våren.
så det är bara att lusläsa tråden och haka på :yoparty

Ps Tror jag var nere och kollade in din hoj häromdagen JJ biker , den står i garage mitt i växjö va vit röd och svart med guldfälgar?
 

maverick3

Ny medlem
Gick med
20 Jan 2005
Ort
Växjö
Hoj
Yamaha R1
Roligast blir det om alla kör under sin egen förmåga så att inga olyckor händer. Vill några biatcha på så.. fine... men man väntar på varandra!!!

Ingen fara att du blir ifrånåkt. Jag har ju till och med handtagsvärme på min hynda. :tummenupp

Ser fram emot 2008..grabbar (o tjejer)!!!

//KaliZ

Ha ha, det är seriöst med handtagsvärme!! Längtar redan till nästa säsong, en dag som denna ångrar man ju lite att man ställt in hojen :huvet Får hoppas på en go sommar nästa år.
 

Holmberg84

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2006
Ort
landet
Hoj
2001 kawazaki zx12r
pga flytten ställde jag av hojen redan i juli och innan dess blev det inte mycket körande så 2008 känns långt borta vill ju köra nu å inte har det varit bättre när man sett någon komma körande å veta att man redan ställt av.
 

ninjamaj

Ny medlem
Gick med
13 Jan 2007
Ort
Växjö
Hoj
Kawasaki Er6f -09
Tjena, kul att hitta lite kronobergare här. Har inte heller åkt så mycket i flock men hade gärna gett mig ut några rundor nästa sommar. Hoppas verkligen den blir bättre än i år.

Är det bara 1000 kubikare här eller är det någon mer som åker 600? Är ju inte kul att bli frånåkt varje gång man är ute :va

Vart brukar ni åka? Stuntar ni mycket eller har ni i alla fall två hjul i backen hälften av rundan? :)

tjooho!!! jag kör en Ninja 636:) så vi är ju ungefär lika:D :D
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Ingen blir ifrånåkt! Självklart väntar vi på alla i korsningar. Tempot brukar nog styras av helheten i gruppen.

Men ju fler desto roligare! Synd att våren är så jävla långt bort bara. :mad:
 

Holmberg84

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2006
Ort
landet
Hoj
2001 kawazaki zx12r
det enda som är possitivt med att våren är så långt borta är att jag hinner lacka om mina fälga i vinter utan att behöva känna stressen för att våren står å väntar.....men fundera på att införskaffa en cross lr offroad i det snaraste så man få gasa lite i vinter. gjorde det förra året ååååå va kul men jägarna bliv nog inte så glada när vi kom körande på grusvägarna

någon som hört nått om hur det blir med ovemotor framöver? det ända jag vet är att det just nu är kk
 
Last edited:

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Småland
Hoj
Tillfälligt utan!
Ingen blir ifrånåkt! Självklart väntar vi på alla i korsningar. Tempot brukar nog styras av helheten i gruppen.

Men ju fler desto roligare! Synd att våren är så jävla långt bort bara. :mad:

Va spelar det för roll?! Du har ju ingen hoj ändå... :va Seså.. köp köp köp KÖP!
 

Shepard

Jorå, sååattheee..
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Göteborg!
Hoj
Aprilia RSV 1000R -03, KTM 690 Duke R supermono-räcer, CBR1000RR -08, Polini 6.2
Det verkar som att vi kan bli lite fler på körningarna nästa år, TREVLIGT!
Och som ni säger ingen blir ifrånåkt =)

Gustav1, vad blir det för båge till nästa säsong, har du något på G? :rolleyes:
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top