Fest!?

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
NI SUPER FÖR LITE!!!!! NI SKA SUPA IKVÄLL ÄR DET FÖRSTÅTT?!?!?!?!:fatta!
 

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Ort
Örebro
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
så du spydde på chefen... sen slog honom när han skulle torka upp... å sen skrattade honom rått i ansiktet? :p

vardag för en annan... ho ho
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Då märks det att du inte supit ordentligt, både slagsmål och spyor och dräggande.

Haha nä jag har aldrig supit med min chef på jobbets julbord, jag är för ung och fräsh för det, ditt russin ;) Hur går det med pensionssparandet?:D
 

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Ort
vägen89
Hoj
jo
SKruva ihop crossen nu så vi får plocka ihop ett rejält skogsrejs med de små fula grusspättorna.
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
men hallåååå.. är det någon som umgås här under helgerna eller..
Är det inte på tiden att ta en kväll på Pithers med hamburgare o öl sedan kan man se vart det drar åt..

Jag törstar efter en bra jävla fylla och en bra efterfest med massor av brudar (helst dom som kan dansa eller är väldigt lättfotade :tuttar ) och skit i OLW-n så länge det finns dipp. :tungan

Måste slänga ut frugan och boka något hemma hos mig ser det ut som. Har bara lite problem med bovärden och dom 2 böter 800kr/st man fått..:yoparty

I helgen skall det bli 15 plus, jag finns i garaget i Tybble och luftar bromsarna, finns lite öl i bagaget, hoja förbi vettja..

Vill bara säga, va inte blyga med att ringa om det är fest va, jag är rumsren.. Tar även med mig Dinko och två liter Jugge rakija :dricka ,.. :D :D :D
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
men hallåååå.. är det någon som umgås här under helgerna eller..
Är det inte på tiden att ta en kväll på Pithers med hamburgare o öl sedan kan man se vart det drar åt..

Jag törstar efter en bra jävla fylla och en bra efterfest med massor av brudar (helst dom som kan dansa eller är väldigt lättfotade :tuttar ) och skit i OLW-n så länge det finns dipp. :tungan

Måste slänga ut frugan och boka något hemma hos mig ser det ut som. Har bara lite problem med bovärden och dom 2 böter 800kr/st man fått..:yoparty

I helgen skall det bli 15 plus, jag finns i garaget i Tybble och luftar bromsarna, finns lite öl i bagaget, hoja förbi vettja..

Vill bara säga, va inte blyga med att ringa om det är fest va, jag är rumsren.. Tar även med mig Dinko och två liter Jugge rakija :dricka ,.. :D :D :D
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
men hallåååå.. är det någon som umgås här under helgerna eller..
Är det inte på tiden att ta en kväll på Pithers med hamburgare o öl sedan kan man se vart det drar åt..

Jag törstar efter en bra jävla fylla och en bra efterfest med massor av brudar (helst dom som kan dansa eller är väldigt lättfotade :tuttar ) och skit i OLW-n så länge det finns dipp. :tungan

Måste slänga ut frugan och boka något hemma hos mig ser det ut som. Har bara lite problem med bovärden och dom 2 böter 800kr/st man fått..:yoparty

I helgen skall det bli 15 plus, jag finns i garaget i Tybble och luftar bromsarna, finns lite öl i bagaget, hoja förbi vettja..

Vill bara säga, va inte blyga med att ringa om det är fest va, jag är rumsren.. Tar även med mig Dinko och två liter Jugge rakija :dricka ,.. :D :D :D

Om du vill slippa dedär störningsbotarna så e de mig du ska bjuda på festen :D
Vi kan väl säja att du bjuder in mig o står för min dricka så ordnar jag så att det inte blir några botar :tummenupp

För de e la Öbo du bor i?
 
Gick med
17 May 2005
Ort
Örebro
Hoj
Triumph Speed Triple 995i ´02
Vågar man fråga vad det är eller är det slang för bosniska tjejer:tuttar :rolleyes:

Annars umgås de flesta på helger och så. Men ett hus fullt med OLW brudar tackar man inte nej till.

Hehehe, inge slang för :tuttar

Rakija är precis som Grekernas Raki, gjort på vindruvsrester, .. runt 60vol/procent,..
Läker inflamerade bihålor och ger oväntade språklärdom, man snackar alla språk i världen efter en halvliter :D

Jag är Kroat, från Dalmacijen(kusten), skall byta The Jaw till Dalmatiner :yoparty
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top