Sh-pub 27/10-07!!!!!

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:mattias På lördag kommer Pucken köra med BLÅSTÄLLS tema så de är bara å hänga på :D:D:D:D
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
:tungan även solen har sina fläckar men jag är i alla fall så pass snäll att jag ser till att ni har något att göra åtminstone en kväll i månaden :D :tuttar :rolleyes:

Haha, ja du är snäll du som lockar med fester som tvingar oss utbölingar att åka genom halva landet för att få dricka lite bärs ;).
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Tjackat hoj?? Ja grattis då!!
Honda rules!!:yoparty :yoparty

Tack som tusan! Morronpromenaden ut till garaget är avklarad :tummenupp

kul kul
Jag tror jag säger som en annan här, kör försiktigt ;)
Men de ska bli kul å se dej rejca runt banorna till sommaren :)

Jag ska försöka köra försiktigt.. Nog blir man klokare av sina misstag :rolleyes: (hmm, eller så illa tvungen med en grinig pappa :va )
Tack du!

Ja man lär ha en svart surrande irriterande "fluga" runt öronen HELA tiden nästa sommar skulle jag tro! :)
(man har ju hört snacket inom BikerBoyz om hennes "street cred" och ReSPecKt. Enligt sägnen ska hon vara "knäskrapets drottning", Ghostrider-lady osv...) :skrämd

Så sant så :fakta Fast fluga, vi kallar det geting istället :tungan

Haha jo, tjena, :va
 

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Med andra ord kan det inte finnas särskilt bra partyställen i götet :hihi

Eller så är vi göteborgare inte lika trista och gråa som stockholmarna utan föredrar att vidga våra vyer litegrann :FU.

Man kan ju dock fråga sig vad vi ska upp till er och göra om ni nu är så trista...ähh va fan, jag kan inte krångla mig ur den här situationen nu :gnissla.
 

tobster

di brann aov
Gick med
26 Sep 2006
Ort
gbg
Hoj
SV1000S
Med andra ord kan det inte finnas särskilt bra partyställen i götet :hihi[/QUOTE]

Kom till WCX-Halloween fest så får vi väl se om det finn röj i Göteborg:fyllisar
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kakan, vet inte om just du är rätt person att uttala dig om andras omkullkörningar :D

:rolleyes: NU förstår jag inte aaaaalllllsss vad fabbror kapten vill mena med det där :angel

Haha, ja du är snäll du som lockar med fester som tvingar oss utbölingar att åka genom halva landet för att få dricka lite bärs ;).

:D Ja men jag gillar ju att locka er till östra sidan av landet så ni får se framsidan av landet också :tungan

Jag ska försöka köra försiktigt.. Nog blir man klokare av sina misstag :rolleyes: (hmm, eller så illa tvungen med en grinig pappa :va )
Tack du!

:D Ja du får börja jobba så du har råd med hojen själv ;)
ååå skaffa 2 skinnställ till så du inte slår dej lika mycke om du promt ska köra om kull....
Men vi får planera lite nya bankörningar till nästa sommar :) eller vad säger miss Ghostrider-lady ;)
 
Last edited:

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Tack som tusan! Morronpromenaden ut till garaget är avklarad :tummenupp

Fick höra mera ikväll vid negerbollsfikat vad det var för moppe!
Vill du så kan vi bytlåna lite!?:)

Säger inte kör förs..... för de e de ingen här som kan.. :rolleyes:
Utan kör SNYGGT istället! :tummenupp
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
:mattias På lördag kommer Pucken köra med BLÅSTÄLLS tema så de är bara å hänga på :D:D:D:D


Fan vad du spammar quinna !
Blir ingen jävla dresscode denna gång.

För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.
Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !:D

Tycker också att damer är välkomna på nästa SHS middag !:tuttar
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Fan vad du spammar quinna !
Blir ingen jävla dresscode denna gång.

För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.
Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !:D

Tycker också att damer är välkomna på nästa SHS middag !:tuttar

Det heter inte negerbollar, det heter PLUTTAR!! Det har din mamma sagt.

Att damerna ska vara med på middagen tycker jag låter fantastiskt bra. Blir det inte för tidigt så kanske jag hinner med också. Tar isf med mej Sofia om hon är pigg, och ev Lidali & kanske Cultress med. Fast det kan hon ju svara på själv här :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Fan vad du spammar quinna !
Blir ingen jävla dresscode denna gång.

För övrigt kan jag rapportera att vi ( Jag, Skägget, Ragge, Jörgen, Cyren, Icko, Doktorn och D1ce) har haft PHET negerbollsafton på mitt snickeri.
Känns jävligt hardcore som omväxling mot alla stekningar, bomberrepor och grymma börnisar !:D

Tycker också att damer är välkomna på nästa SHS middag !:tuttar

:va :rolleyes: Spammar jag NNNÄÄÄÄ jag bara svarar på alla inlägg ju :D

:D Ja du kommer tydligen att ha blåsor på de onämnda och då kan de vara bra om alla kommer i blåställ så du slipper känna dej utanför ;)

haha men erkänn de var jUST detta ni satt å diskutera i brist på annat :tungan

:D Ja men titta nu duger de med kvinnligt sällis efter att ni tjata er less på varandras historier om alla stekningar osv :D
 
Last edited:

£m£li£

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2006
Ort
Haninge
Hoj
Yamaha r6-03 (skrot), Honda CBR 600 rr - 03 (såld)
Fick höra mera ikväll vid negerbollsfikat vad det var för moppe!
Vill du så kan vi bytlåna lite!?:)

Säger inte kör förs..... för de e de ingen här som kan.. :rolleyes:
Utan kör SNYGGT istället! :tummenupp

Hmm, jo kanske det kanske :)

Jag ska lära mig köra snyggt, promise :yoparty
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
TOFFEL TOFFEL TOFFEL :arsele


Hörru jag tycker att detta är en ypperlig chans för dig att på ett civiliserat sätt ta kontakt mer lite quinnlig fägring, så slipper du kasta dig på bytet å utöva din stryptagsteknik !
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hörru jag tycker att detta är en ypperlig chans för dig att på ett civiliserat sätt ta kontakt mer lite quinnlig fägring, så slipper du kasta dig på bytet å utöva din stryptagsteknik !

:rolleyes: Ni får sätta en varningslapp på ICKO ;)

VARNING
Stor risk för stryptagsteknik och konstgjord andning!!!
Även viss klämrisk på kvinnliga bröst!!
:D:D:D:D
;)
 

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Ort
Åkersberga
Hoj
CBR1000RR & AT
Hörru jag tycker att detta är en ypperlig chans för dig att på ett civiliserat sätt ta kontakt mer lite quinnlig fägring, så slipper du kasta dig på bytet å utöva din stryptagsteknik !

Hon har gnällt så mycke över det, så nästa lektion e konstgjord andning.. :rolleyes:
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top