Tråden för oumbärliga prylar

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hm...har inte mekat för mycket Ducce, men nåt till enkelsvingens hjulaxelmutter? Eller nåt till gaffelns toppmutter/lossa ventilpaketet inne i gaffeln-verktyg? :D
Det är inte många som gjort det, behövs inte, vi ducceägare mekar inte, vi vårdar, gullar, tar hand om och uppdaterar våra pärlor. ;)
 

Dr.Bike

Guest
Det är inte många som gjort det, behövs inte, vi ducceägare mekar inte, vi vårdar, gullar, tar hand om och uppdaterar våra pärlor. ;)

JO jag har sett det... De ducceägare jag känner häruppe BRUKAR iaf varje vinter ha ett jättemeccano i sina garage, där det inte direkt går att se att det ens är en motorcykel... ja om man inte såg den röda (alternativt guldfärgade) brandstegen som stod lutad käckt mot väggen förståss... ;)
 

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Skåne
Hoj
FireStorm
Det är inte många som gjort det, behövs inte, vi ducceägare mekar inte, vi vårdar, gullar, tar hand om och uppdaterar våra pärlor. ;)
Det vet väl alla att anledningen till att Ducatis är dubbelt så dyra är den väl tilltagna och obligatoriska verktygs-satsen... :tungan Nu vet jag alltså också att du inte ser dem som verktyg då, utan mer som "sexleksaker" när du gullar med Ducce:n ;)
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Varvtalsregulator vart finns de? Så man kan hålla begränsningen i depån? Mennigslöst när man har hastighetsmätare men coolt att ha :tummenupp
 

sandstream

Guest
Finns som option i Yoshis Kitboxar till Suzuki
Om jag inte hörde fel på en bandag på Mantorp hade både Rille #88 (Honda?) och Steny (R1) det på sina hojar.
Håller med Sunkan om att det är en måste grej, och nästan obligatoriskt i Rookie-klasserna.
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Om jag inte hörde fel på en bandag på Mantorp hade både Rille #88 (Honda?) och Steny (R1) det på sina hojar.
Håller med Sunkan om att det är en måste grej, och nästan obligatoriskt i Rookie-klasserna.

Det är väl inte helt otänkbart att det finns som option om man köper kit kabelhärva och ECU....

Tjööp Sandstream...
 

sunkan

Gå loss...
Gick med
18 May 2003
Ort
sthlm
Hoj
2006 R6
Om jag inte hörde fel på en bandag på Mantorp hade både Rille #88 (Honda?) och Steny (R1) det på sina hojar.
Håller med Sunkan om att det är en måste grej, och nästan obligatoriskt i Rookie-klasserna.

Har hört att man måste byta hela kabelhärvan för att kunna ha en sån mojäng?? måste finnas något enklare än de?
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
8. Dataloggningskit från 2D (samma levrantör som alla GP/SBK team). Förutom motorloggning och fjädringsloggning med yberporriga potentiometrar så är GPS loggning ett absolut mimimum för räksallad 1000.
Kit-GPS522x370-weiss.jpg
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
En sån här startmaskin finns på min önskelista iaf! :)
 

Bifogat

  • RHS200.jpg
    RHS200.jpg
    47.5 KB · Visningar: 325

SuperSport

Socio# 2126
Gick med
6 Oct 2004
Ort
En Köping
Hoj
Några Duccar 944SS, 916, 999S, Hypermotard 1100, Pantah 600 SL
Ett USB minne som är ett måste i depån för ett antal BoTT förare.

DucatiUSBFlashgreybackdrop.jpg
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top