Speed Triple-tråden Sthlm

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Vete fan asså...börjar tveka...Radial naked heter dom och reflektionsytan är 14.5*8.5..det är rätt big asså...ville försöka undvika Musse Pigg stuket så gott det går. Just nu är jag inne på dessa istället..rätt balla oxå!

:rolleyes: Veliga pöjkar :D
 

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Ort
Falun
Hoj
RSV Mille -02
Vet att blir kallad bonnläpp

Men måste fråga. Vart ligger den där j..vla bulten som alla åker på. Tydligen en bra hojväg och då man ibland lämnar lappland för fjollträsk så kan det ju vara kul med en rolig väg istället för de där stora breda vägarna med massor av filer.:D :D
 

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
Men måste fråga. Vart ligger den där j..vla bulten som alla åker på. Tydligen en bra hojväg och då man ibland lämnar lappland för fjollträsk så kan det ju vara kul med en rolig väg istället för de där stora breda vägarna med massor av filer.:D :D

Väg 257 från Tungelsta.

Fröken Lelle är betydligt mer pedagogiskt lagd och kommer säkert lägga upp allt från GPS koordinater till kartbilder, rastplatser och väghistoria inom kort.
:)
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Väg 257 från Tungelsta.

Fröken Lelle är betydligt mer pedagogiskt lagd och kommer säkert lägga upp allt från GPS koordinater till kartbilder, rastplatser och väghistoria inom kort.
:)

Jajaa.... men bara för att bulten e bäst dåra :D
Tips att ta det lite piano första ggn dock, slingerbulten är färskvara, kan vara kanon på fm å täckt av uppdraget grus samma em... Pm:a om du kommer ner & vill ta den, hänger gärna på om jag har möjlighet...mitt andra hem :tungan ...historialektionen tar vi då :D :D :D
 

Bifogat

  • slingerbulten.JPG
    slingerbulten.JPG
    123.4 KB · Visningar: 150

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Vad tror ni grabbs?....å Kakan förståss :) Blir det bra med dessa på speedy?

I say baj them!!
Jag tror inte det blir så mycket till musseeffekt. Iom att dom är så låga så ser dom inte överdrivet stora ut heller. Jag har för mig att jag sett någon bild på cheaps hoj och där såg det riktigt ballt ut. Smälter liksom in i styret lite mer.

Hittade dem!

Resized_blacker004.jpg


Resized_blacker006.jpg


Resized_blacker007.jpg



Du anar inte!:D :D :D
 
Last edited:

MaScoot

kast me' liten bomullstuss
Gick med
24 May 2005
Ort
Stockholm, Bagarmossen
Hoj
Triumph Speed Triple 2013, Honda Fireblade 954rr 2003
I say baj them!!
Jag tror inte det blir så mycket till musseeffekt. Iom att dom är så låga så ser dom inte överdrivet stora ut heller. Jag har för mig att jag sett någon bild på cheaps hoj och där såg det riktigt ballt ut. Smälter liksom in i styret lite mer.

Hittade dem!

Japp...var inne och kollade bastardens hoj tidigare...jag beställde de andra speglarna. Carpimoto är rätt snabba...lär vara här senast i början av nästa vecka :yoparty
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Japp...var inne och kollade bastardens hoj tidigare...jag beställde de andra speglarna. Carpimoto är rätt snabba...lär vara här senast i början av nästa vecka :yoparty

Tjoho! Schyysst köp skotten! :yoparty ...och det innebär att jag blir av med mina elefantöron i början av nästa vecka också...alltså... :D

Men faan...det e ju tack vare deras vindmotstånd jag håller balanspunkten så bra... :gnissla ...slutwhiiilat alltså :huvet
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tjoho! Schyysst köp skotten! :yoparty ...och det innebär att jag blir av med mina elefantöron i början av nästa vecka också...alltså... :D

Men faan...det e ju tack vare deras vindmotstånd jag håller balanspunkten så bra... :gnissla ...slutwhiiilat alltså :huvet

:pannkyss vi kan sätta öron på din hjälm i ställe så håller du säkert balansen så du kan wwwiiiilllaaaa ;)
 

Fenster

Ny medlem
Gick med
25 Feb 2007
Ort
Down under...
Hoj
Traja S3 -06
Japp...var inne och kollade bastardens hoj tidigare...jag beställde de andra speglarna. Carpimoto är rätt snabba...lär vara här senast i början av nästa vecka :yoparty

Redan? Oj shit, det gick snabbt! Blev det de ovala då? Svarta?? Coolers! Skall bli spännande att se....blir väl iofs till våren kanske? Fast då har du väl redan bytt igen!:arsele :arsele

Skönt för magnif att byta lite också...så du kommer närmare målet!:D
Har du kollat upp undertail-kitet förresten?
 

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Ort
In the hills
Hoj
-08 CBR1000RR
Frisk igen ser jag :tummenupp

Men va fan....nå'nting måste ju skilja våra hojar åt! :)

Mjo men d finns ju en väsentlig skillnad....

FÖRAREN!! en e lite bättre än den andra :D (jag då såklart)

Hörru du Magnif..

vore jag du skulle ja kolla speglarna nogrant, det brukar bli lite underligt med saker som Mascoot vart på :D :tungan
 
Last edited:

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus

Bifogat

  • tail tidy.jpg
    tail tidy.jpg
    29.4 KB · Visningar: 137
Last edited:

mba

white lightning
Gick med
26 Apr 2007
Ort
Norr om Sthlm
Hoj
speed triple -06
Inte för att jag vill störa i ert drägglande över nya projekt men...:)

I dag när jag hämtade ut triplen från MC-Experten så såg jag en !gul! triple som jag snabbt hälsade på innan den drog i väg åt Solna hållet - Någon här på forumet?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top