"Det här köpte jag idag!"-tråden

Blond Bimbo

Ny medlem
Gick med
29 May 2015
Ort
Trekanten
Hoj
2001 Yamaha XV535 Virago
Jag har länge letat efter något bra fodral när man ska bära med sig både 3.5" hdd liksom 2.5" hdd och i synnerhet när man ska posta diskar för att skydda dom under transporten. Hittade de här fodralen som både är superbra för att skydda hdd och om inte annat för ren förvaring. Dessutom skickar de med antistatisk ESD-påse vilket är väldigt bra. :)

http://deltaco.elektronikfreak.com/

deltaco-1.jpg


deltaco-2.jpg


deltaco-3.jpg


deltaco-4.jpg
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Det va billigt!

..men är det bara att köra nu eller ska jag blåsa upp den först, vad är upp/ner/ut/in och ska takluckan vara öppen, stängd eller delvis?

20190501-175011.jpg
 

Honda4ever

Ny medlem
Gick med
1 May 2019
Ort
Skara
Hoj
Honda x-11 -01
Hittade min x-11 ifrån -01 som jag sålde (dum som jag var) -16 på annons i morses. Var å köpte tillbaka den nu i kväll. ????????
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Nytt golv man tackarrr! Inte gjort det själv faktiskt, då hade jag iofs haft några lönnfack men man kan inte få allt. Nu kanske man skulle kränga lyan efter lite färdigställande, gärna i någon obskyr valuta så masen bara ser ett lockpris.. hmm.


..åh åh nu byter jag, eller ja vi får se, bakfjädrar på sportVerson. Beställde Lesjöfors förstärkta men bara halvrätt verktyg så jag fick bända bort den som gått av, fan vet hur det ska gå med den hela för att inte säga dom nya :smasha

20190510-192337.jpg
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
En till! Sjukt vad billigt man kan köpa dessa bilar för - rostfri, kamrem bytt, diverse framvagnsdetaljer bytta- känns som nya bilen att köra trots 14 k på mätaren.
Härligt. GT:n är en mysig kärra. Provkörde och var på vippen att köpa en när den kom för sisådär en 15 år sedan.
Vilken motor sitter i? 2,0ts?
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Japp, 2,0 TS - Trevlig maskin. Då jag har tänkt att använda bilen som pendlarbil under sommaren så gick V6:an bort.
2,0 TS är som du säger mysig. Efter uppdateringen som gjordes på den maskinen runt 2005 är den dessutom inte lika oljetörstig.
Dock bör man kolla oljenivån var 100:e mil eller ännu tätare. Jag hade en 156:a från 2001 som sörplade i sig nästan en liter olja Per 100 mil. Trots det var avgasvärdena perfekta.

Automatiskt oljebyte är en funktion, inte ett problem... ;)
 

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Ort
Vid en marina
Hoj
KTM 1290 GT-22
2,0 TS är som du säger mysig. Efter uppdateringen som gjordes på den maskinen runt 2005 är den dessutom inte lika oljetörstig.
Dock bör man kolla oljenivån var 100:e mil eller ännu tätare. Jag hade en 156:a från 2001 som sörplade i sig nästan en liter olja Per 100 mil. Trots det var avgasvärdena perfekta.

Automatiskt oljebyte är en funktion, inte ett problem... ;)

Tack för heads up ang oljan. Har förstått att man får hålla lite koll på det.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top