"Det här köpte jag idag!"-tråden

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Nytt skärmskydd till mobilen 299 samt en stock snus 189 blev de idag :) och inte att glömma, en meny på Max för 149 :p OBS, inga bilder för att 1. Skyddet sitter redan på 2. Snuset orkar ja inte fota 3. Menyn kan ja fota när den kommer ut igen
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Gick naturligtvis inte att leva utan:

fuEwr.jpg


mlov1.jpg
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Sneglat på ett sånt länge men aldrig kommit till skott :O sjukt snyggt, hoppas det är lika kvalitativt och funktionellt som de ser bra ut :) ?

Riktigt nöjd faktiskt, började med att jag satt o slösurfa häromveckan och ramla in på en rea där denna såldes. Första gången jag såg det men efter att Youtube klargjort att det är badass och det faktum att rean höll på att ticka ut slog jag till.

Snabb leverans senare satt jag och kände mig nöjd.. men vänta nu, de flesta verktyg är ju tum? Vad i flåklypa ska man ha en u-landsstandard till påarmen, bli hjälparbetare eller?

Metrisk modell finns konstaterar jag, varför saluför dom denna modell i Svedala? Efter en mejlkonversation där jag frågade vad deras inköpare druckit fick jag förklarat för mig att den metriska precis släppts och att de inte fått in den ännu. Returen gick smärtfritt och jag behövde inte betala någon frakt.

Marko i muminland kunde dock leverera den metriska på studs, lovade även att laseringravering inte skulle påverka leveranstiden så jag valde att märka upp det, lite.

Kvalitén känns trovärdig med lagom tyngd, storleken justeras med antal länkar och den som det står Leatherman på är en halv länk till storleken så det är med den precisionen det går att ändra storlek. Jag fick minska med 11/2 länk vilket är perfekt då det bara är en länk med odugliga verktyg =) Länkarna går dock att köpa separat så det går utmärkt att bygga efter behag. Tycker armbandet sträckte lite på sig i början men det är robust så det kan lika gärna vara inbillning.

25 års garanti är inget dåligt betyg det heller, det enda jag kan tänka mig ger sig med åren är själva snäpplåset.. kanske.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Corepax1290

Ny medlem
Gick med
27 May 2017
Ort
Lindome
Hoj
KTM 690 Duke 2016 Såld, KTM 1290 SuperDuke R 2017 Såld. Harley Davidson Dyna Lowrider S 2017
Får nog dra ut tummen ur det sura hålet och beställa ett sådant :)
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Last edited:

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Kalmar
Hoj
Bolt 950, CBR1000RR, ZX7R, 500W Bafang
En daycruiser-båt, tillsammans med särbokvinnan.
Ja båten är inte tillsammans med särbokvinnan...det är jag som köpte den ihop med henne.
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Kalmar
Hoj
Bolt 950, CBR1000RR, ZX7R, 500W Bafang
Menar du att du köpte en båt och fick en särbokvinna med på köpet?

- Det var en gång en båt...den köpte jag och min särbokvinna tillsammans. Hon ingick liksom från början i "affären". Inte i båtaffären dock. I..eh..nä hon var definitivt med i leken innan båtleken påbörjades.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top