"Det här köpte jag idag!"-tråden

tugge

Medlem
Gick med
4 Jul 2011
Ort
Grums
Hoj
VT1100c2 -95
CB650 -81

epevy7eb.jpg
 

99Micke99

Gubbe på 2 hjul
Gick med
20 Jul 2012
Ort
Uttran
Hoj
2012 Honda CB1000RA *såld, 2005 Yamaha R1, 2011 BMW S1000RR
En Audi S7. Ska bli kul att se om det blir bilen eller hojen som gör att lappen konfiskeras denna sommar.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
3xmag.jpg1000x1000.jpg

Lite vapengodis, ska bli kul att se vad det är för kvalisort i grejerna då det var jäkligt billigt! Är det bara användbart blir jag nöjd, och vad jag sett av både verklighet (en kille på plutonen har ett likadant grepp) och videorecensioner (av förstoringsmodulen) verkar de lovande! :banana :machinegu :D
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
View attachment 401225View attachment 401226

Lite vapengodis, ska bli kul att se vad det är för kvalisort i grejerna då det var jäkligt billigt! Är det bara användbart blir jag nöjd, och vad jag sett av både verklighet (en kille på plutonen har ett likadant grepp) och videorecensioner (av förstoringsmodulen) verkar de lovande! :banana :machinegu :D

Får ni ha allsköns junk på grejera?
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Får ni ha allsköns junk på grejera?

Nja, inte precis vad som helst. Folk skulle nog motsätta sig om vi frångick vapnets ursprungliga design eller monterade ett två meter långt kikarsikte och liknande. Men så länge vi håller oss inom rimliga ramar och inte pimpar sönder grejerna är det lite frihet under ansvar :) Vissa kör ju med vapenlampor och andra grejer så jag tänkte att en diskret liten 3x förstoringssats bakom aimpointen och ett främre grepp med utfällbara ben istället för ett utan ben inte skulle göra varken till eller från. Försortingssatsen kan dessutom tas av på en halvsekund genom att fällas bort och vridas 90 grader så den behöver inte ens synas när jag inte vill bruka den :)
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Nja, inte precis vad som helst. Folk skulle nog motsätta sig om vi frångick vapnets ursprungliga design eller monterade ett två meter långt kikarsikte och liknande. Men så länge vi håller oss inom rimliga ramar och inte pimpar sönder grejerna är det lite frihet under ansvar :) Vissa kör ju med vapenlampor och andra grejer så jag tänkte att en diskret liten 3x förstoringssats bakom aimpointen och ett främre grepp med utfällbara ben istället för ett utan ben inte skulle göra varken till eller från. Försortingssatsen kan dessutom tas av på en halvsekund genom att fällas bort och vridas 90 grader så den behöver inte ens synas när jag inte vill bruka den :)

Du får rapportera om det påverkar snabbskotten sedan!
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
En fulhoj!
Kawasaki z500, att ha medan finhojen är o får lite omvårdnad, och kanske för lite ombyggnation till vintern....IMG_1344.jpg
 

Hondafredde

Medlem
Gick med
18 Jan 2005
Ort
Malmö/Bacong
Hoj
Hynda lowrider byggprojekt, Suzuki flash.
Semesterdags......

Biljett CPH-BKK på business, BKK-MNL i economy t/r ca 3000 och boende 13dagar i Sebang $370 på ett dykcentra:banana:fyllisar
 
Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Lite it-geekande, en asus ac68u på väg hem.

KvBNSWTGJirKN4A1_500.jpg

Inet har drive under helgen...så det blev en ersättare till trotjänaren från dlink som jobbat klanderfritt lite mer än 5 år.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top