"Det här köpte jag idag!"-tråden

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Funderat på att byta ut min gamla B&O tv ett tag som jag varit riktigt nöjd med. Men det var en bildrörs-tv och det var tillslut bara att inse att det var dags att gå vidare. Idag fick jag min Beoplay V1 "40 levererad lagom till hösten börjar ankomma.
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Nya löparskor.
Blev i princip intersports billigaste av deras eget märke.
Så nu får vi se om jag kutar fortare med nya skor.
Vilket är deras egna märke?

Jag har kört på Asics i säkert tio år och nu börjar det bli dags att byta igen, lutar åt att det blir ett par sådana igen!
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Vilket är deras egna märke?

Jag har kört på Asics i säkert tio år och nu börjar det bli dags att byta igen, lutar åt att det blir ett par sådana igen!

Pro Touch.

Ja Asics Gel modellerna var riktigt sköna men lite för smala för mina breda ankfötter :p
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Det finns garage men som vanligt i det här stan är kötiderna 6-8 år. Tur att man kör tyskt som tål att stå ute.
Det sämsta med garage när det gäller lägenheter, man tycker ju att ett garage borde följa med lägenheten men inte. I vissa föreningar kan ju vissa sitta på 2-3 garage medans andra inte har nåt. Skevt! Ska du låta hojen stå ute också? :gnissla
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Ett gäng sånna häringa följde med hem.
gotlands-red-october.jpg

- "Same procedure as last year!"

Äntligen dags igen. Passade på att bunkra ett par stycken. Karamelligg oktoberöl med tydlig beska... Smaskens som den är eller till någon höstig husmans.
Måste nog köpa ytterligare ett gäng så man klarar sig en bit inåt hösten då den bara finns tillfälligt.
 

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Lund
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
- "Same procedure as last year!"

Äntligen dags igen. Passade på att bunkra ett par stycken. Karamelligg oktoberöl med tydlig beska... Smaskens som den är eller till någon höstig husmans.
Måste nog köpa ytterligare ett gäng så man klarar sig en bit inåt hösten då den bara finns tillfälligt.

En sak som de där båtflyktingarna verkligen klarar av är att brygga öl! Drack en ruskigt fin färsköl i onsdags, Wisby Kloster-någonting. Finfin!
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Wisby Kloster-någonting. Finfin!
:fyllisar
Wisby Klosteröl är en av mina klara favoriter och jag försöker alltid ha en eller två i kylen så man iaf har lite kärlek i köket när man kommer hem på fredagarna. Ingen öl jag festar på men däremot går det ner en butelj regelbundet på helgerna medan man brassar käk.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top