REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Sidan 571 av 574 FörstaFörsta ... 71471521546565566567568569570571572573574 SistaSista
Resultat 11 401 till 11 420 av 11461
    Trygghetsnarkoman H_____Ps avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Hoj
    Ducati Hypermotard 939
    Klicka på bilden för en större version

Namn:	1212.jpg
Visningar:	77
Storlek:	796,6 KB
Id:	453955

En lågmilad en ägare Kawasaki ER5 för ungefär samma pengar som kvinns betalar för sina handväskor.
    Gick endast ok med full choke... Ny bensin, olja och filter samt en ordentlig rengöring av förgasarna så går den som den lämnade fabriken.

Nu skall det övningsköras med sambon
    Föredettingar: Bmw 650 Funduro, Bmw r1150r rockster, Bmw F800ST, Yamaha 660 XTX, Bmw x-moto, Suzuki GSR 600, Bandit 1250, Yamaha FZ1, Ducati Hyperstrada

Farbror morbror Brute Forces avatar
    Reg.datum
    apr 2009
    Hoj
    RD07A
    Citat Ursprungligen postat av H_____P Visa inlägg

Namn:	1212.jpg
Visningar:	77
Storlek:	796,6 KB
Id:	453955

En lågmilad en ägare Kawasaki ER5 för ungefär samma pengar som kvinns betalar för sina handväskor.
    Gick endast ok med full choke... Ny bensin, olja och filter samt en ordentlig rengöring av förgasarna så går den som den lämnade fabriken.

Nu skall det övningsköras med sambon
    Najs, vad ska hon köra på då?
    Men, Trump sa ju det va lugnt..

Möjligen en smula excentrisk emellanåt. Esquires avatar
    Reg.datum
    okt 2003
    Hoj
    NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
    Inte idag. Men igår slog jag till på ett par inläggssulor från Woolpower till mina Blundstone. Efter 3-4år hade de de som följde med skorna kastat in handduken.

Hittills så känns de i alla fall helt ok.
    "Ett vanligt misstag som folk begår när dom försöker konstruera något som är fullkomligt idiotsäkert är att dom underskattar dom fullständiga idioternas uppfinningsförmåga." - Douglas Adams, I stort sett menlös
    Nu även på Instagram (@escwire).

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm! perjuls avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Hoj
    Yamaha XT600E, BMW F800GS, Suzuki DL650
    Fler väskor från polska 21brothers. Är på 2.6 liter. Perfekt för verktyg och annat junk.

Namn:	97764762_10223065657259646_1791527757918765056_o.jpg
Visningar:	63
Storlek:	358,4 KB
Id:	454040

Big in Japan Lugns avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
    Tuning till Husqvarnan

Version 1.1 GuWs avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Hoj
    Ja
    Jag handlade åt släktingar i karantän i dag, Mat, Systembolaget, Apoteket och en bläckpatron till deras skrivare....

TRE Å FEM... Jag har nog aldrig handlat för så mycket på en dag utan att investera i kapitalvaror.

Givetvis glömde jag att handla åt mig själv, så det måste jag åka in och göra typ i morgon...
    Kvinnor är som vin, dom bra blir bara bättre med åren, dom dåliga blir bara gammla och bittra....

"Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande." - René de Chateaubriand

Medlem Kratozs avatar
    Reg.datum
    jan 2012
    Hoj
    KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
    Citat Ursprungligen postat av GuW Visa inlägg
    Jag handlade åt släktingar i karantän i dag, Mat, Systembolaget, Apoteket och en bläckpatron till deras skrivare....

TRE Å FEM... Jag har nog aldrig handlat för så mycket på en dag utan att investera i kapitalvaror.

Givetvis glömde jag att handla åt mig själv, så det måste jag åka in och göra typ i morgon...

Hoppas minst TRE'an hamnade på systemet.
    Marc Marquez! You had me at Valencia 2012! :)

Medlem
    Reg.datum
    jun 2015
    Hoj
    1994 Suzuki GSX1100F
    Det här handlade jag för regniga dagar när jag inte kör hoj. Kulttidning och kultfilm på Tradera som kom hem nu

Namn:	Piff3.jpg
Visningar:	52
Storlek:	1,09 MB
Id:	454146

Buy quality, cry once BrooklynSs avatar
    Reg.datum
    mar 2014
    Hoj
    Bara fräna hojar
    Citat Ursprungligen postat av perjul Visa inlägg
    Fler väskor från polska 21brothers. Är på 2.6 liter. Perfekt för verktyg och annat junk.

Namn:	97764762_10223065657259646_1791527757918765056_o.jpg
Visningar:	63
Storlek:	358,4 KB
Id:	454040
    Precis vad jag letat efter! Var handlar man?
    Buy quality, cry once.

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm! perjuls avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Hoj
    Yamaha XT600E, BMW F800GS, Suzuki DL650
    Citat Ursprungligen postat av BrooklynS Visa inlägg
    Precis vad jag letat efter! Var handlar man?
    Har köpt en sån här hästskoväska också:

Grymt bra kvalité.

Primitiv hemsida, som om den vore gjord 1998, dock .
    http://www.21brothers.eu/21brothers....na_glowna.html

Beställning sker via mail, och betalning via banköverföring elller paypal, när dom sytt upp beställningen. Och du har olika alternativ på hur du vill ha grejorna sydda.

Väskorna på bilden heter one PLUS 5. Finns i olika storlekar.

Trygghetsnarkoman H_____Ps avatar
    Reg.datum
    apr 2010
    Hoj
    Ducati Hypermotard 939
    Ett stycke mkt lågmilad BMW 325 i det närmaste nyskick, fantastiskt mysigt att åka rak sexa igen.
    Kommer dock sakna att hälsa på andra Alfa ägare...Klicka på bilden för en större version

Namn:	12123.jpg
Visningar:	42
Storlek:	596,8 KB
Id:	454149
    Föredettingar: Bmw 650 Funduro, Bmw r1150r rockster, Bmw F800ST, Yamaha 660 XTX, Bmw x-moto, Suzuki GSR 600, Bandit 1250, Yamaha FZ1, Ducati Hyperstrada

Buy quality, cry once BrooklynSs avatar
    Reg.datum
    mar 2014
    Hoj
    Bara fräna hojar
    Grymt bra kvalité.

Beställning sker via mail, och betalning via banköverföring elller paypal, när dom sytt upp beställningen. Och du har olika alternativ på hur du vill ha grejorna sydda.

Ser mycket bra ut! Dem borde man ju ha vetat om tidigare...

Jag lade nyss en halv årslön och köpte ett helt kit från Mosko Moto... Nu har jag inte råd att byta hoj på ytterligare tre år, men väskorna behåller jag.
    Buy quality, cry once.

Skånsk Säckpipsninja Bushidos avatar
    Reg.datum
    sep 2006
    Hoj
    HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99
    Citat Ursprungligen postat av PeterDeleter Visa inlägg
    Det här handlade jag för regniga dagar när jag inte kör hoj. Kulttidning och kultfilm på Tradera som kom hem nu

Namn:	Piff3.jpg
Visningar:	52
Storlek:	1,09 MB
Id:	454146
    Den ståndaktige kyrkoherden, är det månne uppföljaren till fäbojäntan?

Medlem
    Reg.datum
    jun 2015
    Hoj
    1994 Suzuki GSX1100F
    Citat Ursprungligen postat av Bushido Visa inlägg
    Den ståndaktige kyrkoherden, är det månne uppföljaren till fäbojäntan?
    Uppföljaren? Nä den kom långt före. Idag är IKEA-katalogen mer "spännande"...

Version 1.1 GuWs avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Hoj
    Ja
    Uppföljaren? Nä den kom långt före. Idag är IKEA-katalogen mer "spännande"...
    Det var den med kyrkoherden som inte kunde få ner den oavsett hur mycket han pökade va?

Den såg jag på grynig VHS i källaren någon gång tidigt 80 tal, inte ens då var den särskilt spännande, men tjejerna ur brorsans klass som kom dragandes med den tyckte nog det, dom kom nämligen dragandes med fäbodjäntan sen.

Jag minns det som igår, vi blandade grogg på frusen juice som man köpte på glassbilen och stulen vodka, jag som var 2 år yngre fick springa och blanda nytt när det tog slut
    Kvinnor är som vin, dom bra blir bara bättre med åren, dom dåliga blir bara gammla och bittra....

"Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande." - René de Chateaubriand

Medlem
    Reg.datum
    jun 2015
    Hoj
    1994 Suzuki GSX1100F
    Det var den med kyrkoherden som inte kunde få ner den oavsett hur mycket han pökade va?

Den såg jag på grynig VHS i källaren någon gång tidigt 80 tal, inte ens då var den särskilt spännande, men tjejerna ur brorsans klass som kom dragandes med den tyckte nog det, dom kom nämligen dragandes med fäbodjäntan sen.

Jag minns det som igår, vi blandade grogg på frusen juice som man köpte på glassbilen och stulen vodka, jag som var 2 år yngre fick springa och blanda nytt när det tog slut
    Ha-ha Minnen... Så var det ja som du säger. Det gick en "dokumentär" på radion om Fäbodjäntan förra året. Var roligt höra hur det gick till. Tydligen visades den först i Godtemplarlokalen Stackmora i Orsa och ingen som kom och tittade kunde föreställa sig att det var en "sån film" utan trodde att den handlade om helt annat...

Version 1.1 GuWs avatar
    Reg.datum
    jul 2004
    Hoj
    Ja
    Ha-ha Minnen... Så var det ja som du säger. Det gick en "dokumentär" på radion om Fäbodjäntan förra året. Var roligt höra hur det gick till. Tydligen visades den först i Godtemplarlokalen Stackmora i Orsa och ingen som kom och tittade kunde föreställa sig att det var en "sån film" utan trodde att den handlade om helt annat...
    Jag har barndomsminnen av tidningarna Piff, Paff, Riff och Raff, och några andra också, ack dagens ungdom som inte får uppleva glädjen av att hitta en påse buskporr...
    (buskporr i dubbel bemärkelse, det var mycket buske i tidningarna också)

Medlem
    Reg.datum
    jun 2015
    Hoj
    1994 Suzuki GSX1100F
    Jag har barndomsminnen av tidningarna Piff, Paff, Riff och Raff, och några andra också, ack dagens ungdom som inte får uppleva glädjen av att hitta en påse buskporr...
    (buskporr i dubbel bemärkelse, det var mycket buske i tidningarna också)
    Så sant det med. Den jag köpte är från 1954 så ingen buske i den alls. Faktiskt som mest en bar rygg. Kul läsa dom dåliga historierna och novellerna idag. Som du sa, det var nog mer spännande på "vår" tid. Idag får kidsen det serverat vare sig dom vill eller inte.

Börsmäklarn Mahhbechhs avatar
    Reg.datum
    okt 2005
    Hoj
    Briggs & Stratton

Grymt bra kvalité.

Fina grejer. Jag har också massor med saker från 21 Brothers och är nöjd som fan. För ett par år sedan postade jag om detta företag på SOE och heeeelvete vad mothugg jag fick från ett gäng ilskna idioter som sågade mig längs fotknölarna för att jag köpte "kopior" och var egoistisk som inte lät pengarna gå till amerikanska företag som minsann var först med hästskoväskan.

Suck.
    "Som vit man är du skyldig att känna skuld."

20. 2020-05-21, 11:22

Medlem Old Badgers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Hoj
    Engelska sporthojar

Namn:	20200523_05.jpg
Visningar:	40
Storlek:	361,3 KB
Id:	454199

Bytte inredning. Det blev som en ny hjälm!
    Blodgivare
    http://www.manxradio.com/radioplayer/am/

"You know the main thing in Life?
    A SENSE OF HUMOUR
    Lose that, and you´re done."

Sidan 571 av 574 FörstaFörsta ... 71471521546565566567568569570571572573574 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Körde för sakta i ett bostadsområde med tätt mellan korsningarna och ingen trafik. Enligt uppkörningsmannen skulle jag gasat på mellan korsningarna och bromsa h [...]

mzkjelle660
Vill du annonsera ovan? Klicka här