Jobb Sökes

"Budda"

Budda
Gick med
28 Nov 2008
Ort
-Göteborg-
Hoj
Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
Du kan kolla portgot.se men tror inte dom behöver någon just nu. Jobbade själv i hamnen i två år som behovsanställd men när konjunkturen vände så blev de väldigt lite å göra. Nu har hamnen dessutom sagt upp 50 man som blev behovsanställda med förtur på jobb.

Tack för tipset! Ska kolla upp det.
Skadar aldrig att söka även om det ser mörkt ut just nu.
"Plötsligt händer det" :D
 

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Ort
Sävedalen
Hoj
R6-00, M1-03
Högoddsare men:

Finns det nån VA-projektör med ingenjörsutbildning och erfarenhet så är det bara att höra av sig :) Till ett konsultbolag modell större centralt i stan.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
vi söker Key Account/säljare

Strands AB söker en offensiv Key Account/Säljare, med dokumenterat goda resultat inom försäljning.
Strands AB är inne i en expansiv fas och söker därför en ny medarbetare. Vi söker dig som är yngre med höga ambitioner och utåtriktad eller en äldre som har dokumenterat goda resultat inom försäljning. Helst skall du ha branscherfarenhet.

Målgruppen är åkeri-, entreprenad-, bygg-, lantbruks-, och industrisektorn. Våra produkter erbjuds genom våra depåer över hela norden. Du kommer att ta hand om våra depåer runt om i landet samt ta han om våra större kunder.
Vår högt uppskattade webshop förändras och fylls på dagligen med nya produkter. Vi ger dessutom ut ”kampanjkataloger” 8-10 gånger om året. Upplagan på varje kampanjkatalog uppgår till ca: 250 000 ex. Idag har vi ca: 8000 aktiva handlande kunder.

Vi söker dig som vill arbeta med oss och ha hela Sverige som arbetsplats. Arbetet är förenat med ett större antal övernattningar samt resdagar. Du erbjuds en fast lön, mobiltelefon och tjänstebil.

De kvalifikationer som vi vill att du ska ha är följande:
Självgående och initiativrik
God planeringsförmåga
Resultatinriktad
B- körkort
Lätt för att lära sig ny teknik och nya produkter.

Bra på att driva förhandlingar/projekt samt att göra avslut/försäljning
Branscherfarenhet eller liknande är meriterande.

Skicka ditt CV och personligt brev till jon@strands.se
 

Richi-Rich

Kör i alla andras tempo!
Gick med
16 Apr 2007
Ort
Landvetter
Hoj
2xR1
JAg skulle vilja ha ett extra knäck om någon har något ... helger kvällar. typ köra transporter/budil liknanade ;) bara o säga till
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Jag kan med tänka mig ett nytt jobb.

Jobbar idag med fasta brandsläckningssystem i känsliga miljöer och äre nån som kan ge mig ett nytt sånt jobb så gärna.:Bugar
Har el bakgrund men har lärt mig massor den hårda vägen genom att ha arbetat med inbrottslarm och brandlarm innan och sen fått lära mig detta allt efter hand. Vill byta för att kanske få en chef som är lite mindre psykopat än min.:D
Han fick många rätt på denna sidan.
Har en hel del resdagar nu och som inte hade gjort något om de blev färre men behöver inte försvinna helt.

Alla tips mottages med öppna armar. Gärna ett där de inte ser ner på mc folkoch där jag kan ha hunden med mig på dagarna.
 
Last edited:

Monstar

Brumm brumm...
Gick med
22 Apr 2009
Ort
Djävuls Ön
Hoj
M600, 748BP
Jobb erbjudes(inom kort) - Gäller för 2010

Söker erfarna som jobbat inom bar/nattklubb för säsongs arbete.
Säsong (ev. April), Maj-Augusti, (ev. September).
Lön enl. överenskommelse.
Boende ingår.
Språkkrav: Engelska, Tyska (självklart svenska). Ryska är ett plus.
Plats Grekland.

Kommer med mer info under hösten.

P.S.
Vissa tjänster gäller jobb utomhus/under sol(beachbar).
Det blir riktigt varmt vid denna plats/ort.
Juli/Augusti når termometern över 40(ibland t.om. 45)i skuggan.

P.S. 2
Motorcykel får självklart medfölja!!! :nicka
 
Last edited:

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Jobb sökes! Tar in princip vad som helst! Bara jag slipper sitta hemma och tråka dag in och dag ut. Erfarenheter inom industriell tillverkning och mekaniska kunskaper inom bilar.
Har goda referenser.

Finns det något jobb? För arbetsförmedlingen verkar ju inte ha några alls till ungdomar.
 

Iceman

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Slätten
Hoj
Numera FD. Knutte
Jag har erfarenhet av Internationella affärer företrädesvis inom processindustrin. Data, ekonomi och juridik. Kan "Common Law" som rinnande vatten. Data: CMS & CRM kunskap typ typho3 mm.
Avtalstekniskt erfaren, samt är en fena på finansiella lösningar inför uppköp och försäljning av medelstora företag.
Förhandlingsvana med god retorisk plattform.
Styrelse och arbetsledningserfarenhet

Favoritläsning:

Trustors domslut
Sparbanken väst domslut med Hoffman & Garpenklint
Har läst samtliga lagböcker mellan 1901-1999

Håller på att lära mig AutoCad 10 just nu.
 
Last edited:

Q-ster

www.q-ster.se
Gick med
6 Aug 2005
Ort
göteborg
Hoj
cbr1000rr 08(rossi edition) , cbr1000rr 08 race(monster), cbr1000rr 07'(till salu) cbr600 f4i stunt med richi!(till salu!)
Jag har erfarenhet av Internationella affärer företrädesvis inom processindustrin. Data, ekonomi och juridik. Kan "Common Law" som rinnande vatten. Data: CMS & CRM kunskap typ typho3 mm.
Avtalstekniskt erfaren, samt är en fena på finansiella lösningar inför uppköp och försäljning av medelstora företag.
Förhandlingsvana med god retorisk plattform.
Styrelse och arbetsledningserfarenhet

Favoritläsning:

Trustors domslut
Sparbanken väst domslut med Hoffman & Garpenklint
Har läst samtliga lagböcker mellan 1901-1999

Håller på att lära mig AutoCad 10 just nu.

Ser att det finns bild på mig på din jobbsida???:confused:
 

Helvetica

Ett nej är ett kanske på sikt
Gick med
2 Aug 2008
Ort
i Mumindalen.
Hoj
En väldigt grön
Ge grabben ett jobb!

Finnes: Händig kille med svets-erfarenhet, en jävel på att serva och laga trampcyklar, meka bil, har även erfarenhet av att klippa får. Lirar gitarr och sjunger som en gud! :yoparty En god vän till mig som inte har ett komplett CV enligt standardformatet (till Arbetsförmedlingens förtret,) men ger någon honom en chans så kommer det löna sig! Dessutom är han snygg att titta på men lite för blygsam för sitt eget bästa. Först till kvarn!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hudterapeut till Studo Aveny Sökes!

Vi söker nu med ljus och lykta efter Göteborgs bästa hudterapeut, då vår tidigare HTP, blivit uppsagd pga divese komplikationer.

Vi söker en tjej/kille som är utbildad hudterapet. Krav är att man är egenföretagare, då det inte är anställning utan ett rum som hyrs ut. Vi ser gärna att du arbetar med Dermalogica eller likvärdigt märke.

Som person är du utåtriktad och har god kännsla för service och kvallité. Då vi är ett gott gäng med mycket ideér och framåtanda, så säker vi efter någon likasinnad som är intresserad av att driva sin verksamhet tillsammans med oss i en lokal med kanonläge mitt på Avenyn.

Känner du dig träffad eller kanske har nån annan som du genast tänker på när du läser detta, så ring eller maila gärna till mig nu på studs!

Stephanie Åström
031-788 03 16 / 0735-429 788
Stephanie@studioaveny.se



Studio Aveny
Kungsports Avenyn 31-35
(Aveny Gallerian)
411 36 Göteborg
 

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Trampcykel
Extrajobb sökes!

För att dryga ut kassan lite och kanske ha råd att köpa sig en ny hoj redan till denna säsongen behövs ett extrajobb!

Hade tänkt mig sisådär varannan helg och kanske några kvällar/nätter i veckan! Är intresserad av det mesta! Vet ni om något så hojta till! Behöver ni mitt CV så finns det att få via pm eller mail! :)
 

CalleGBG

Ny medlem
Gick med
2 May 2009
Ort
Göteborg
Hoj
Honda Hornet -01
Söker jobb som elektriker! Är certifierad elektriker och har jobbat i ca fyra år. Jobbat med installation och Styr mestadels men även lite larm/data. Anledningen till att jag är arbetslös är varsel, sist in först ut principen:(
jobbat på Elektro Centralen större delen och även 2 månader på Bergendahls El Kom.
Jag har Goda referenser från båda cheferna! Ingen familj så jag är inte feg för resjobb!
 

packbox

Blek, blyg, kort och tjock
Gick med
8 Apr 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Super Duke
Tar och återupplivar denna tråden då jag är arbetslös...

Är nyutexaminerad maskinkonstruktör med inriktning mot fordonsindustrin, gått en KY-utbildning på tre år. Behärskar Catia V5, Solid works, AutoCAD och Inventor.

Då det kanske inte konstruktörsjobb växer på träd nuförtiden kan jag dock tänka mig vad som helst. Jobbade ca fyra år inom Vending innan jag plugga och har fin fina referenser från det.

Först till kvarn :)
 
Last edited:

nmi

Sporthojsnörd
Gick med
29 Jun 2006
Ort
gbg
Hoj
hojlös
Javautvecklare sökes!

vårt företag söker en javautvecklare (inklusive generics)! kort och gott kan jag säga vi håller på med systemlösningar för varuhus, modekedjor, dagligvaruhandel, banker och detaljhandelskedjor.

PM:a om du är intresserad så får du mer info!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top