Kärleksfixartråden

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Tja jag startade ju trådjävulen så får väl hänga ut migsjälv te högstbjudande (om nån bjuder alls :gnissla )

Ja nu har ja lite tid över för att lägga ut en annons..

Växellåda: Stickshift
Bränsle: Gärna hemlagat

24 år
Solbrändsbrun
Helskinn
Fräsha baktassar, fina framtassar.
Nybesiktad UA.
Går perfekt.
Lite vinterkörd. Handtvättad.

Utrustningslista:
TV
Stereo
DVD
XBOX
Massa jeans.
Ett gäng tröjor.
Ett par uniformer.
Flera mobiler (som synes på bilden)
Med mera, för mycket att skriva, ring för info.

Pojken finns i Karlskoga men kan visas upp i Örebro då han jobbar där.

Pojken är som sagt 24 år men ser ut som sjutton. :näsblod

Pris: BUD
 

Bifogat

  • Nooooo.JPG
    Nooooo.JPG
    82.2 KB · Visningar: 648

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Psssst! Klipp bort tubsockan, tjejer gillar bara sånna bögiga obekväma ankelsockar... :tummenupp

"Tjejer gillar bara...."

Personligen fattar jag inte hur det sen -93 kan ha funnits en marknad för tubisar öht. Ungefär lika skönt/snyggt/korrekt som eldflames och turboperformance-dekaler efter fyllda 25!

En tjej som jag??? shit du har aldrig sett mig på morgonen... blabla

bla bla ...jag får nog sänka priset 5 spänn kan jag nog va värd iaf:rolleyes:


Honey.. Det finns väl inget charmigare än en grisvaken tjej som var snygg igår kväll iförd hotpants och min för stora tröja, hållandes ett glas vatten med ett tacksamt leende... :tuttar
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
"Tjejer gillar bara...."

Personligen fattar jag inte hur det sen -93 kan ha funnits en marknad för tubisar öht. Ungefär lika skönt/snyggt/korrekt som eldflames och turboperformance-dekaler efter fyllda 25!




Honey.. Det finns väl inget charmigare än en grisvaken tjej som var snygg igår kväll iförd hotpants och min för stora tröja, hållandes ett glas vatten med ett tacksamt leende... :tuttar


e eldflames ute:va :va :va
men va fan jag som trodda jag va skithäftig fan &så då kommer jag få nobben om jag svarar på din annons

men va fan jag e varken skön/snygg eller korrekt så what a fuck:tuttar

PS. tubisar äger DS.:yoparty
 

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Ser Kaknästornet från köket
Hoj
RSV1000R
Helt klart en spännande och läsvärd tråd, dock kan ju tillflödet på annonser tyckas vara en aning sparsamt. Jag väntar på Maffans annonsering så man kan börja ragga på rikigt :tungan
Vad för bete är lämpligt om jag vill fånga en C@rros?
Betet får gärna vara långt och smalt med söta tindrande ögon hyfsat färskt och av busig karaktär då c@rrosar föredrar sitt byte mört.

Det där låter precis som en sådan som jag, då jag besitter alla dessa kvaliteer. Nästan lite läskigt ju...
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Sparsamt med annonser har ja!
2 st som lagt upp, ni kanske ska ses?
Jag sitter i Sydney nu, orkar inte lagga upp en annons i er stil nu!
Kommer kanske en annongs nar jag kommit hem igen!
Pa mandag drar jag till Brisbane, solen, varmen, surfingen och badet!
Enjoy Sweden guys ;)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Sparsamt med annonser har ja!
2 st som lagt upp, ni kanske ska ses?

Haha.. Ja, jag är helt chockad över att ingen hört av sig än :va ! Måste vara min aviga inställning till tubisar..

mmm, men pippa får man ju alltid finns ju alltid nån stackars sate som är intresserad av sånt...om man vill kramas oxå?

Jag förstår inte frågan.. Varför välja när man kan få allt?
 
Last edited:

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
mmm, men pippa får man ju alltid finns ju alltid nån stackars sate som är intresserad av sånt...om man vill kramas oxå?

Det är väl det ni tjejer har stor fördel av.... :mad: Få pippa precis när man vill.... *pfft* :rolleyes: Menar...vem vill det? :huvet
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Det är väl det ni tjejer har stor fördel av.... :mad: Få pippa precis när man vill.... *pfft* :rolleyes: Menar...vem vill det? :huvet


Det där är ju inte riktigt sant.. Så fort man kommit en bit in i en relation så slutar de små liven spela "svårfångadspelet" och de flesta visar sig tacksamma för allt de får oavsett. Antingen det eller så är de bara kräsna kräk som av nån märklig anledning njuter av att dra ut på "inskolningen" (det tar trots allt alltid en tid att lära känna varandra etc) bara för att efter 15 år få säga: - "Nej älskling, det var inte alls så bra i början, men det blev bättre med tiden".. Som att "hon" ska ta äran för att man är en sexgud :gnissla !
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Det där är ju inte riktigt sant.. Så fort man kommit en bit in i en relation så slutar de små liven spela "svårfångadspelet" och de flesta visar sig tacksamma för allt de får oavsett. Antingen det eller så är de bara kräsna kräk som av nån märklig anledning njuter av att dra ut på "inskolningen" (det tar trots allt alltid en tid att lära känna varandra etc) bara för att efter 15 år få säga: - "Nej älskling, det var inte alls så bra i början, men det blev bättre med tiden".. Som att "hon" ska ta äran för att man är en sexgud :gnissla !

Nu menade jag på en fest, ett uteställe m.m. En tjej kan iprincip se ut hur som helst o få raggat tag i ngt slask för natten. Det kan inte en kille...såvida han inte ser oförskämt bra ut...eller har käften med sig. :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris


Man lär av varandra vad den andra vill ha. Du må ha varit en sexgud för henne mot slutet men inte om du skulle ge dig på någon med annorlunda smak..


Sexgud var mer humor (eller?)..

Fast riktigt så är det ju inte. Ofta (eller några ggr, har inte haft 180 förhållanden) har jag upplevt att det tvekas mkt på punkter som senare blir the highpoint in life.. Det handlar snarare om att vinna tillit än att ha "lärt sig", då detta fanns "på känn" långt tidigare.

Visst lär man sig länge (coh efter några måste man ha vilda trekanter eller hänga upp henne i taket utklädd till Pippi långstrump) men de första viktiga trösklarna är att våga ta emot. Något som jag farligt nog vågar generalisera till ett problem vanligare hos tjejer än tvärtom. In the end of the day innebär det att vår största bedrift i bingen blir att spräcka muren och låta henne våga utan att tänka.. Förvisso säkert nära kopplat till ålder/erfarenhet men ändå...

Nu menade jag på en fest, ett uteställe m.m. En tjej kan iprincip se ut hur som helst o få raggat tag i ngt slask för natten. Det kan inte en kille...såvida han inte ser oförskämt bra ut...eller har käften med sig. :D

Fast som kille är det väl inte heller så svårt att få ligga eller? Om man håller sig relativt nykter, skiter i vilken padda man drar hem och krigar lite för det så... Personligen är jag rätt pissig på det, saknar nog instälningen. Däremot har jag polare som allltid tycks hitta nån oavsett var eller när det är.
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
hmm jag har nog alldrig fattat de här me att släpa hem ett fanskap man tycker e ful dum å äklig bara för att få knulla e inte runka enklare :va

jag har nog bara blitt förgammal:confused:
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3157333 Precis!!! :banana

Jag använder BARA tubisar, så sjukt sköna, andra strumpjävlar slits ju bara ut på första dan man använder dem :fakta
Tubisar är helt ok så länge de inte sitter med under värsting sexet eller goses sovstunden....

Tacka vet ja nakna män som under dagtid bär uniform :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top