Kärleksfixartråden

Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Nu ska vi se... Skrev i början av den här tråden, att man kanske kan lära sig ett knep eller två och nu är det dags att göra en delsummering:

Tubsockar (antagligen vita sådana) is da shit, men inte i sängen.

Uniform verkar vara bra att ha.

Ska bli spännande att se ifall man kommer lära sig ännu fler saker här, som kan vara till hjälp, när det gäller att hitta och få behålla den där kvinnan, som vänder upp-och-ned på livet och får hjärtat att bulta av kärlek i samma hastighet som hos en rädd liten kanin... :D
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
hmm inte heller du borde bli försäljare:D

Whut!? Jag framhäver ju mina bästa sidor nu ju!
Jag är stark å dryg åxå, kan köra lastbil jag med samtidigt som jag kan fixa datorer å svinga motorsåg. Styv som fanken på att laga cykelpunkor å dricka öl..
oh oh oh jag kan dansa också! :Rockbanan
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Linköping e lååångt

å ja du e nog lite äldre du börjar bli lite svart runt ögonen:D

Hallå det är ju längre till örebro för att inte nämna karlskoga, nä jag känner mig motarbetad. :mad: För övrigt tycker jag det här förhållandet saknar kommunikation.
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Hallå det är ju längre till örebro för att inte nämna karlskoga, nä jag känner mig motarbetad. :mad: För övrigt tycker jag det här förhållandet saknar kommunikation.

nja snarare det att jag är i örebro varje dag ändå,men linköping brukar jag inte köra te :( men klart ett + att du e trucker å kan dansa:tummenupp
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
nja snarare det att jag är i örebro varje dag ändå,men linköping brukar jag inte köra te :( men klart ett + att du e trucker å kan dansa:tummenupp

MEN HALLÅ?!
glömmer du bort mig nu?

Jag arbetar i uniform, de måste ju klå en svettig trucker..
Vill du se en kille komma hem i uniform o prata lite snabbt om alla intressanta saker som hänt under natten eller vill du ha en kille som kommer hem o berättar att han såg ett rådjur vid vägkanten o sen utbyter sina erfarenheter om rådjur o påpekar hur mycket bättre han är på att köra lastbil än va du e för att du e tjej.
VA va va va va va VAA...
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
MEN HALLÅ?!
glömmer du bort mig nu?

Jag arbetar i uniform, de måste ju klå en svettig trucker..
Vill du se en kille komma hem i uniform o prata lite snabbt om alla intressanta saker som hänt under natten eller vill du ha en kille som kommer hem o berättar att han såg ett rådjur vid vägkanten o sen utbyter sina erfarenheter om rådjur o påpekar hur mycket bättre han är på att köra lastbil än va du e för att du e tjej.
VA va va va va va VAA...

Bah jag har åxå varit i uniform när jag var i kosovo men jag har bara baskern kvar men jag kan dansa naken iklädd endast basker. :tungan

Jag kan sitta å hitta på massa häftiga historier om serbiskt hembränt och hur det är att faktiskt få ta med sig kulsprutan in på discot utan att vakten försöker opponera sig. :yoparty
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag kan sitta å hitta på massa häftiga historier om serbiskt hembränt och hur det är att faktiskt få ta med sig kulsprutan in på discot utan att vakten försöker opponera sig. :yoparty

Vissa bjuder på drinkar för att få ligga, andra försöker fånga uppmärksamhet genom att le och ge långa ögonkast för att få ligga. Vissa gör allt för att se bra ut och klä sig häftigt (till exempel med vita tubsockor som jag nu lärt mig går hem hos det täcka könet) för att få ligga. Fungerar inget av det uppräknade, ja då finns det vissa som tar med sig kulsprutan i förhoppning att det ska hjälpa dem, att få ligga. :D

Och hade jag varit vakt hade jag, av någon outgrundlig anledning, inte heller opponerat mig speciellt mycket, ifall någon kommit med en :kulspruta och inte velat betala inträde. :cpparty
 
Last edited:

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Vissa bjuder på drinkar för att få ligga, andra försöker fånga uppmärksamhet genom att le och ge långa ögonkast för att få ligga. Vissa gör allt för att se bra ut och klä sig häftigt (till exempel med vita tubsockor som jag nu lärt mig går hem hos det täcka könet) för att få ligga. Fungerar inget av det uppräknade, ja då finns det vissa som tar med sig kulsprutan i förhoppning att det ska hjälpa dem, att få ligga. :D

Och hade jag varit vakt hade jag, av någon outgrundlig anledning, inte heller opponerat mig speciellt mycket, ifall någon kommit med en :kulspruta och inte velat betala inträde. :cpparty

jaja jag börjar bli desperat att försöka hitta bra å häftiga saker att berätta. det börjar väl bli lite tunt nu kanske? :rolleyes:
 

samhainie

Guest
Nämen...äsch då :rodnar.




Hmm, gör om gör rätt! Du måste visa dig flickan värdig, på med stället åk upp till Sthlm och kör en repa med henne. Visst, det kostar dig 1000 spänn i soppa och ett halvt bakdäck och troligtvis så ger det inte mer än en kram på sin höjd. Men så är det att vara kille, vi har andra fördelar som kvinnorna saknar. Det kostar att ligga på topp :tummenupp.


EDIT: I brist på annat att göra för tillfället så hjälper jag fröken lite på traven här ;) http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2724183&postcount=1599

chockerande det finns en kille som verkligen har hajat hur det funkar ;)
men det är jag ju värd...:D :krama

ojdå vad du snokat fram..:rodnar
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top