Kärleksfixartråden

samhainie

Guest
Det är väl det ni tjejer har stor fördel av.... :mad: Få pippa precis när man vill.... *pfft* :rolleyes: Menar...vem vill det? :huvet

det är väl ett ständigt samtalsämne på jobbet det där... att tjejer har det såååå bra, behöver aldrig anstränga sig för att få nåt. medans dom får jobba som svin hela utekvällen och ändå gå hem ensamma med handen i högsta hugg...
 

zuckan

efter solsken kommer det regn :P
Gick med
29 Oct 2004
Ort
ålem (ödebo)
Hoj
R1-05
hehe..ja det lär ju inte gå bättre här en på alla andra kontaktsidor man är med på;)men visst så vore det trevligt om det fanns en söt o trevlig brud med hoj eller vill åka hörde av sig;)skam den som ger sig:D
 

samhainie

Guest
hehe..ja det lär ju inte gå bättre här en på alla andra kontaktsidor man är med på;)men visst så vore det trevligt om det fanns en söt o trevlig brud med hoj eller vill åka hörde av sig;)skam den som ger sig:D

men shit alltså jag åker gärna med!
 

Black Francis

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2006
Ort
Vid berget
Hoj
Honda RS125R
Hej! Är en trött gammal gubbe som tycker min lika gamla SV1000S är snygg. Behöver en snygg Boråstjej som sällskap;-)
 

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Ort
Hälsingland
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Frågan är om man ska skriva ful, fattig och lat eller snygg, rik och driftig. Vill ju inte förstöra överraskningen.
 

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Ort
046
Hoj
RF600R
Frågan är om man ska skriva ful, fattig och lat eller snygg, rik och driftig. Vill ju inte förstöra överraskningen.

Ähh.-..skriv alltihop! :D

det är väl ett ständigt samtalsämne på jobbet det där... att tjejer har det såååå bra, behöver aldrig anstränga sig för att få nåt. medans dom får jobba som svin hela utekvällen och ändå gå hem ensamma med handen i högsta hugg...

Äh, du skojar brallorna av mig! Inte är det så heller? :D
 
Last edited:

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83
Ligg sked med mig! Jag har tröttnat på puben å är full elak å bitter å hemskt kramsjuk.
Jag vill inte längre gå å lägga mig irriterad å bitter efter pubkvällar när jag är tankad. Behöver nån å kela med således.
Engångsligg å seriösare affärer är välkomna, alla förslag beaktas.

Är trevligt, snygg klär mig OK å luktar gott. Stora fötter (45).
Styrketränar å är väldigt duktig i köket, kan datorer väldigt bra men tycker instinktivt illa om dom. Pluggar å har ca 7 månader kvar. Kan meka å har 2 mc å en bil, skrot alltihoppa men ändå..
Är 27 men känner mig som 25, söker tjej som är mellan 22 å 29 som har humor å som ser bra ut. Plus om du haft mc-kort i 5 år så jag kan övningsköra med dig.

Känner du dig träffad skicka PM, har du en lillasyster, kompis eller snygg morsa så hör av dig också.
Skicka foto.

Bor i linköping å är full som en kastrull men jag tror det ordnar sig tills imorgon.

/Din självfrände (eller KK).
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Krama Pinky så får du reda på varför.. :)

Nämen...äsch då :rodnar.


låter kanon ju:)bara att komma ner ju;)

Hmm, gör om gör rätt! Du måste visa dig flickan värdig, på med stället åk upp till Sthlm och kör en repa med henne. Visst, det kostar dig 1000 spänn i soppa och ett halvt bakdäck och troligtvis så ger det inte mer än en kram på sin höjd. Men så är det att vara kille, vi har andra fördelar som kvinnorna saknar. Det kostar att ligga på topp :tummenupp.


EDIT: I brist på annat att göra för tillfället så hjälper jag fröken lite på traven här ;) http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2724183&postcount=1599
 
Last edited:

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Nämen...äsch då :rodnar.



EDIT: I brist på annat att göra för tillfället så hjälper jag fröken lite på traven här ;) http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2724183&postcount=1599

Shit vilken dam nu kömmer jag fan inte få några ragg här:mad: :D

Helt klart en spännande och läsvärd tråd, dock kan ju tillflödet på annonser tyckas vara en aning sparsamt. Jag väntar på Maffans annonsering så man kan börja ragga på rikigt :tungan


Det där låter precis som en sådan som jag, då jag besitter alla dessa kvaliteer. Nästan lite läskigt ju...

å ändå har du inte friat:huvet
 
Last edited:

spix

AnTi
Gick med
10 Jun 2005
Ort
Hellofamess
Hoj
skramlaha mos -08
C@rro, vad var det du skrev...? Impotent, gift eller bor långt bort....

Jag är alla tre, med en bonus: jag är skitgammal! Intresserad? :D

Lärde mig en grej på ikea för 15 år sedan... man ska inte leta, det smäller som regel till när man minst annar det... Nu har vi precis fått vår tredje valp och livet rullar på... det gör det för alla förr eller senare om man inte själv väljer att stå still... tror inte man är det typen om man är med på sporthoj...

hare kanin!

Happy hunting :tungan
 
Last edited:

GSX-R-Mikko

Vill mycket, Kan inget...
Gick med
12 Aug 2007
Ort
10% Alingsås 90% Göteborg
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07
Nämen...äsch då :rodnar.

Hmm, gör om gör rätt! Du måste visa dig flickan värdig, på med stället åk upp till Sthlm och kör en repa med henne. Visst, det kostar dig 1000 spänn i soppa och ett halvt bakdäck och troligtvis så ger det inte mer än en kram på sin höjd. Men så är det att vara kille, vi har andra fördelar som kvinnorna saknar. Det kostar att ligga på topp :tummenupp.


EDIT: I brist på annat att göra för tillfället så hjälper jag fröken lite på traven här ;) http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=2724183&postcount=1599


Stämmer helt uberriktigt!
Alltid en jädra massa ansträning med dåligt betalt! :D


FLÅS!!! Varför har hon inte lagt upp den som avatar :drool :drool
 

Agent Apelsin

Ny medlem
Gick med
28 Jan 2005
Ort
Linköping
Hoj
Kawasaki GPZ 750 -83

......

Bor i linköping å är full som en kastrull men jag tror det ordnar sig tills imorgon.

/Din självfrände (eller KK).

Nu är det uppordnat eller ja, jag bor fortfarande i linköping men jag är inte full som en kastrull längre.
Jag är lite besviken, har legat å drömt om massa PM från alla heta brudar i den här tråden men jag har inte fått några.. Är det nån som vet om PM funktionen är ur funktion?
:va
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Nu är det uppordnat eller ja, jag bor fortfarande i linköping men jag är inte full som en kastrull längre.
Jag är lite besviken, har legat å drömt om massa PM från alla heta brudar i den här tråden men jag har inte fått några.. Är det nån som vet om PM funktionen är ur funktion?
:va

De MÅSTE den va för ja har inte heller fått nåt... :va
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top