Kärlekstrubbelstråden

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Det här var en bra tråd!

Jag har också frågor:
1. hur gör man för att hinna med och orka när man har 3 dejter på lika många dagar?

2. hur håller man sig från att blanda ihop namnen på tjejerna?
3. hur beter man sig för att snabbast möjligt få scora?
4. vad skyller man på när kalendern är full då hon vill stämma av nästa date?


:D

1. Planering är A och O i sådanna här situationer. Först dejtar du den du är minst intreserad av, spara det bästa till sist. se till att komma ihåg vad du gjorde på vilken date, säga fel är förödande :näsblod

2. Memmorera! 3 namn är inte så svårt, vänta till du är uppe i 5-6 namn ;)

3. Man flirtar hejdlöst, rör vid henne.. lätta smeknigar bara! sådant får henne att undra hur händerna känns på övriga kroppen :yoparty Inget äckel tafsande bara :gnissla

4. Är kalendern full så är den full, hon får vänta. Eller om du nu faktiskt vill träffa henne igen, så planerar du om. En Lunch brukar räcka gott för en brud, bara hon får ditt intresse... :)

Kapish :whip:

/// Miss _phil :rolleyes:
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Nja,, Blomman har rätt

Testa ta med ena tjejen på e fest sen strunta helt i henna,, svara snällt men kortfattat om hon pratar med dig och sen strunta helt i henne,, Flörta inte för mycket med nån annan men ge andra tjejer mer uppmärksamhet.. Då kan jag garrantera 100% att du får med henne hem och hon kommer göra allt för att du ska gilla henne :tungan

Hade nån grabb gjort så mot mig hade han fått sig en avsäsning som hetteduga och sen hade han fått vända sig om efter en annan brud.
Att först bjuda med nån och sen va "dryg" är inte schyst, och jag hade inte funnit mig i det :gnissla

men det kanske bara är jag :confused:

Jag har ALLTID rätt :fakta ;)

3118059 Med Hanna så blev det på 3:e "daten". Hon sov över hos mig och dagen därpå ville hon ha en puss och det fick hon :)
Han fick en puss på kinden i morse, men då halvsov han nog.

ingen respons dock :(
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118192 Ja,, e han utomlands så är det kanske så att hans mobil e avstängd.. Men skicka ett o be om att komma bort.. Sen får du ta tjuren i hornen och säga som det är..
Det kan den ju iof vara....

Det finns inget att berätta än så länge, vi känner som sagt knappt varandra och vi har inte ens pussats ännu.... :rodnar:
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Det kan den ju iof vara....

Det finns inget att berätta än så länge, vi känner som sagt knappt varandra och vi har inte ens pussats ännu.... :rodnar:

Killen kanske bara är "old-school" och gillar att lära känna dig innan det blir fysiskt. Det finns faktiskt sådana kvar...

Middag o grejer ju... ta det lugnt, njut av uppvaktandet och sällskapet. F*n, Ni kidz har alltid så bråttom ;)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118300 Killen kanske bara är "old-school" och gillar att lära känna dig innan det blir fysiskt. Det finns faktiskt sådana kvar...

Middag o grejer ju... ta det lugnt, njut av uppvaktandet och sällskapet. F*n, Ni kidz har alltid så bråttom ;)
Ja men kommer han höra av sig nu när han kommer hem då?

och om han inte gör det, när är det ok för mig att höra av mig igen? utan att vara tjatig? :)
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Tjejer är konstiga o det är fan lättare att få er om man är snäsig o jävlig mot er.
Om jag träffar en brud som jag inte är ett dugg intresserad av men ändå pratar lite med så lyckas jag alltid få henne mer intresserad av mig än om jag träffar på nån tjej jag är intresserad av...varför? jo antagligen för att jag inte bryr mig om den andra tjejen o är kortfattad och rent otrevlig ibland när man talas vid.

Ni e knepiga...
 

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Ort
Malmö
Hoj
Hornet 606
Ja men kommer han höra av sig nu när han kommer hem då?

och om han inte gör det, när är det ok för mig att höra av mig igen? utan att vara tjatig? :)

Det tror jag nog. Men låt han andas lite, slänga av sig kängorna o sjunka ner i soffan en stund. Hör han inte av sig direkt betyder det inget - kan bara ha varit en tuff dag på jobbet.

Tjejer( generaliserat o inte illa menat ) leker gärna med med tankarna lite för mycket och gör då och då dumma antagande. Ta det lugnt, slappna av och flyt med :)

Har du redan hört av dig med en uppenbar fråga så invänta bara svar och låt inte desperat med mess efter mess...
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Jag har försökt få fram det innan i tråden. Det är sjukt.. Om en tjej gillar en killa, även om hon inte är helt säker på att hon vill gifta sig blablabla, så säg det rakt ut till killen..

Blomman borde skriva.. "Gillar dig och vill träffa dig" då borde han veta att hon är intresserad.. Men som vanligt så väntar hon och ser, visar han att han e skitintresserad ska vi snart se att det inte blev något för någon annan mer oitresserad dök upp.. Tyvärr..

Mjo ja vet, ville bara säga det jag me :D
Man måste va badboy o behandla som skit för o få sig nåt :D
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Skit också :(

fan när kommer han hem tro...:va ja kan fan inte med att ringa och fråga heller. skickade ett sms imorse när jag kom hem, men inget svar :(
Han är iof "utomlands" över dagen

Kan bara säga en sak...

Grabben vet hur man spelar spelet. och han vinner stort.
Han spelar lite svår, och du faller som ett ton tegelsten.

Om du inte spelar tillbaka och ger han en match kommer han vinna överlägset. Och då sumpar han intresset.

Personligen så hatar jag "spelet".
Men faktum är att det måste spelas.
Det går inte att bara ställa pjäserna på målrutan.
Spelar man inte, så har man heller inte vunnit.

Och det här med att ligga eller inte, har inget med spelet att göra.
Gillar han att ligga och du visar ett lågt intresse till sex, kommer tycka att du inte är något att ha i alla fall. Samma sak tvärt om. Vill du ligga och han vill vänta så ser han dig som en slampa.
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118432 Kan bara säga en sak...

Grabben vet hur man spelar spelet. och han vinner stort.
Han spelar lite svår, och du faller som ett ton tegelsten.

Om du inte spelar tillbaka och ger han en match kommer han vinna överlägset. Och då sumpar han intresset.

Personligen så hatar jag "spelet".
Men faktum är att det måste spelas.
Det går inte att bara ställa pjäserna på målrutan.
Spelar man inte, så har man heller inte vunnit.

Och det här med att ligga eller inte, har inget med spelet att göra.
Gillar han att ligga och du visar ett lågt intresse till sex, kommer tycka att du inte är något att ha i alla fall. Samma sak tvärt om. Vill du ligga och han vill vänta så ser han dig som en slampa.
Kan nån snälla avrätta mig så jag slipper spela spelet? begrav mig med en teddybjörn eller nått... :(

odsen är ju fan emot en hela tiden.......

3118444 Smart :tummenupp

Precis och exact:tummenupp

Håller med HELT...
Han ska fan inte få vinna.... jag hatar att förlora dessutom :mad: ;)
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3118461 Bara att inte höra av dig förrän han gör det, inte fråga eller antyda att du vill träffas utan låta honom fråga. Men eftersom du oroar dig har du kännslor.. Så jag utmanar dig att inte alls fråga honom eller pika eller antyda att du vill ses, jag utmanar dig att inte höra av dig mer alls till honom förutom om han hör av sig först.

Som Eskilsson sa, spela spelet..
Jag hatar spelet....
 

Eskilsson

Nu med Webbshop för racetillbehör
Gick med
22 Oct 2004
Ort
Frösunda
Hoj
ZX10R -09
Kan nån snälla avrätta mig så jag slipper spela spelet? begrav mig med en teddybjörn eller nått... :(

odsen är ju fan emot en hela tiden.......


Han ska fan inte få vinna.... jag hatar att förlora dessutom :mad: ;)


I så fall ringer du dagen innan ni ska träffas nästa gång och ställer du in.
Säg att du lovat att hjälpa en killkompis (Viktigt att det är killkompis) som har kärleksproblem eller liknande. Och att ni ska laga middag och softa hos honom, så han slipper sitta hemma själv och deppa för han är ju så ledsen :D och du lämnar aldrig en kompis i sticket.
Men att du gärna vill träffas en annan dag i stället. Och ber honom ringa dagen efter och föreslå något.
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top