Kärlekstrubbelstråden

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3116592 Jag trodde att vi hade gått igenom det här i en annan tråd. Första dejten ligger man inte på, för då kommer man undermedvetet att tycka att hon är en vidrig hora. Andra dejten däremot, då är det dags. Man vill ju inte riskera att fästa sig känslomässigt vid nån som är som att knulla ett lik eller kanske jävligt hårig.

Får man inte ligga på andra dejten är det en frigid subba som förmodligen är flata. Sånt där känner man ju på sig.
Då är jag ju redan körd :va

nu ska ja på middag :) hej:hej
 

sir-väs

Ny medlem
Gick med
13 Sep 2006
Ort
Sthlm
Hoj
-
Fast det är en kille. Du kan alltid laga det genom att sära. Inga problem.

och det värsta är att det där är så jävla sant.
Fan vad enkelt ni brudar har det..

Frågan är hur skall vi killar fixa det, eller är det kört sen ?


Gammalt talesätt..
"Det finns i princip ingen kvinna som behöver gå ensam hem från en bar, hon kanske inte får den hon vill ha men hon kan alltid få någon.
Det motsatta fungerar inte riktigt likadant."
 

Ultraboy

Oldie
Gick med
20 May 2007
Ort
norrköping
Hoj
YAMAHA R6 -99
meh! Varför så bråttom? Låt det ta sin tid. Det är ju inte så att du måste få sex NU. Utan en fråga om att få till det på riktigt. Då är det bara att ta det kallt. Fan , det är ju förspel och då ska man inte ha bråttom.

(och jagh anser inte babsar vara luder för att dom släpper till snabbt. Dom blir ofta bra kompisar:) )
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Satan!

Hur fan förklarar man för en tjej som är kär i en att man hittat en annan?
Gillade henne också innan, men vara bara 50/50 på att satsa på henne, hon trasslar nämligen mycket. Kan aldrig ses osv.

Nu har jag träffat tjejen jag omedvetet letat efter, hon är snäll, vacker och älskar motorer och att åka fort. På bara 3 dagar har jag umgåts mer med henne än med "miss.L". Allt känns skitbra med "Miss.H".

Men Miss.L vet ingenting alls, och blir nog fly förbannad om jag ska ska hitta på någe eget sätt att berätta att det inte blir något mellan oss, för jag är så dålig på sådant.

Hjälp!

EDIT! FAKK! Nu fråga hon just på msn om jag hittat en brud! Dubbelsatan :huvet
 

_Elle_

Apstoll Mc
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Borås
Hoj
blir efter studierna
Satan!

Hur fan förklarar man för en tjej som är kär i en att man hittat en annan?
Gillade henne också innan, men vara bara 50/50 på att satsa på henne, hon trasslar nämligen mycket. Kan aldrig ses osv.

Nu har jag träffat tjejen jag omedvetet letat efter, hon är snäll, vacker och älskar motorer och att åka fort. På bara 3 dagar har jag umgåts mer med henne än med "miss.L". Allt känns skitbra med "Miss.H".

Men Miss.L vet ingenting alls, och blir nog fly förbannad om jag ska ska hitta på någe eget sätt att berätta att det inte blir något mellan oss, för jag är så dålig på sådant.

Hjälp!

EDIT! FAKK! Nu fråga hon just på msn om jag hittat en brud! Dubbelsatan :huvet

hoppas de går bra...:gnissla själv hade ja föredratt att höra sanningen de gör ont ett tag men hellre de än en lögn
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Satan!

Hur fan förklarar man för en tjej som är kär i en att man hittat en annan?
Gillade henne också innan, men vara bara 50/50 på att satsa på henne, hon trasslar nämligen mycket. Kan aldrig ses osv.

Nu har jag träffat tjejen jag omedvetet letat efter, hon är snäll, vacker och älskar motorer och att åka fort. På bara 3 dagar har jag umgåts mer med henne än med "miss.L". Allt känns skitbra med "Miss.H".

Men Miss.L vet ingenting alls, och blir nog fly förbannad om jag ska ska hitta på någe eget sätt att berätta att det inte blir något mellan oss, för jag är så dålig på sådant.

Hjälp!

EDIT! FAKK! Nu fråga hon just på msn om jag hittat en brud! Dubbelsatan :huvet

Din lille player :D..
Du har såklart kvar båda så länge de går... du e ba 18 så de kommer ändå inte hålla i evighet så du kan likagärna playa båda två :D
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
hoppas de går bra...:gnissla själv hade ja föredratt att höra sanningen de gör ont ett tag men hellre de än en lögn

Det gick bra, fan vilken lättnad :)

Din lille player :D..
Du har såklart kvar båda så länge de går... du e ba 18 så de kommer ändå inte hålla i evighet så du kan likagärna playa båda två :D

Säften :mad:

Hanna gick tillomed upp 07.30 för att följa med mig och vara flaggvakt på Supermotard tävlingen i Täby :yoparty
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3117028 meh! Varför så bråttom? Låt det ta sin tid. Det är ju inte så att du måste få sex NU. Utan en fråga om att få till det på riktigt. Då är det bara att ta det kallt. Fan , det är ju förspel och då ska man inte ha bråttom.

(och jagh anser inte babsar vara luder för att dom släpper till snabbt. Dom blir ofta bra kompisar:) )
Nej, jag har inte brottom med det, det va snarare så att jag ville vänta den här gången, för det är en riktigt bra kille :) och jag vill inte sabba det...

det får ta sin tid som sagt men när vet man när det är dags? Det va fan läääänge sen jag dejtade "på riktigt".

Igår lagade han "middag" och vi käkade tillsammans, ja fick dock inte göra nått för att hjälpa till i köket (kan ha vart för att all mat som kommer i min väg dör när ja ska hjälpa till) bara sitta och titta på :gnissla: vilket får det att klia i fingrarna på mig.

men det va rätt trevligt att bara sitta där och konversera medan han lagade mat :)

sen flöt kvällen på.... inge hångel, ingenting. är det ett dåligt täcken? :va
Jag tyckte det va rätt mysigt att bara luta huvudet mot honom och njuta av filmen.

Imorse skulle han iväg tiiiiiiiiiiidigt men det blev en liten mys stund på morgonen iallafall, eller ja, jag blev omhållen och kramad och ville alldrig att kockan skulle ringa.........................

3117370 hoppas de går bra...:gnissla själv hade ja föredratt att höra sanningen de gör ont ett tag men hellre de än en lögn
:fakta

ja slå hårt en gång och låt henne läka det själv. Vem vet hon kanske inte är super intresserad eftersom hon strular så mycket? det brukar va ett ganska säkert täcken på att man inte är säker....

som sagt bättre att säga sanningen och låta det läka än att det kommer fram bakvägen och hon undrar "varför", "va det mig det va fel på", "vad har den andra bruden som inte jag har" "vilket svin som inte kunde säga det själv".... Bespara henne det... :hej

Edit: ser nu att du redan fixat steken... men låter det stå kvar för er andra ;)
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3117619 Nope, ganska rakt fram. Ni däremot är helt urbota dumma emellanåt.
Ju mer en kille tycker om er desto tråkigare är han. 90% av tiden vill ni ENDAST ha det ni inte kan få.. Kolla era andra trådar.. E killen i ett förhållande är han helt plötsligt intressant en längre tid. Är han singel e han "het" i ett eller ett par inlägg..

Blomman.. Säg exact vad du känner och vad du tycker. Backar han är det för han inte är 100% intresserad, annars blir han riktigt glad och då kommer du får som du vill..

PS: Gör inte som alla andra tjejer och "ge ledtrådar" som att vattna en blomma i garaget eller klippa topparna för han skull. Sånt går inte hem..
Säger man som det är så springer ni ju fortare än kvikt, det gör ni alltid.

Ne den här killen är nått extra... det är inte dags att lägga korten på bordet ännu, dels för att jag inte vet precis vad jag känner och dels för att jag inte vet speciellt mycket vad han känner.

Jag gillar att umgås med honom, han är vettig och verkar uppenbarligen gilla att diskutera saker. Dessutom får han mig att rodna och känna mig korkad över saker som han lyckas lura mig att säga :rodnar Saker som är så ovettiga... Han överbevisar mig, vilket (fan va illa det låter nu) inte många gör. Han har egna åsikter och kan stå för dem. Dessutom får han mig att skratta och känna mig lycklig.
Av nån anlednig känner jag mig liten och beskyddad när jag ligger i hans famn och vill aldrig att han ska släppa taget om mig. :)

Jag är körd, eller hur? :va
kände det själv nu när jag skrev detta... Jag är såld. fan. och ändå känner jag inte behovet av att träffa honom varje dag :Va
 
Last edited:

LeeRoy

Fh Fh Fh
Gick med
18 Oct 2006
Ort
Kalmar
Hoj
Suzuki gsxr 750 -96
Jag trodde att vi hade gått igenom det här i en annan tråd. Första dejten ligger man inte på, för då kommer man undermedvetet att tycka att hon är en vidrig hora. Andra dejten däremot, då är det dags. Man vill ju inte riskera att fästa sig känslomässigt vid nån som är som att knulla ett lik eller kanske jävligt hårig.

Får man inte ligga på andra dejten är det en frigid subba som förmodligen är flata. Sånt där känner man ju på sig.


:fakta
 

C@rro

Präsident of APSTÖLL MC
Gick med
26 Jan 2004
Ort
Borås i en brädhög
Hoj
cröss å Rajsbus
Hur gick din date då C@rro? fick du nån löööve :kär:

Shit tror inte jag skall ta upp mitt universialt problematiska förhållande jag har just nu då kommer ingen orka läsa tråden längre, även om jag minst sagt skulle behöva hjälp....:huvet

Men daten gick kanon *som det alltid är när jag ser han* och vi kysstes för första gången, men de var väl dags efter sisådär 10 dater :kär

Så nu sitter man här i gen vaggandes fram å tebax skall man dumpa eller inte man vet ju i sitt huvve att detta kommer sluta i katastrof me dunder å brak men hjärtat lyssnar inte :gråta
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Det här var en bra tråd! Jag har alltid undrat hur tjejer tänker eller inte tänker och nu är jag ännu mer förvirrad...

Jag har också frågor, hur gör man för att hinna med och orka när man har 3 dejter på lika många dagar? Och hur håller man sig från att blanda ihop namnen på tjejerna? Och hur beter man sig för att snabbast möjligt få scora? Och vad skyller man på när kalendern är full då hon vill stämma av nästa date? Jag brukar skylla på jobbet eller träningen. Ibland kan man ju även skylla på nån kompis. Vad brukar ni säga?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top