Kärlekstrubbelstråden

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Fan...

vi behöver en tråd för kärlekstrubbel att driva frågor i... jag har en massa frågor :va så här är en :)

Om man har träffat en kille 2-3 ggr och bara kollat på film, inget annat. sedan åkt hem på kvällarna och de då finns ett msn meddelande på datorn från personen i fråga att "det va trevligt och kanske kan göras igen mm."

är han då intresserad? :confused:

om han sen är upptagen fredag - Lördag men tycker vi ska höras på Söndag, då antar jag att det finns intresse, eller? :confused:

Sen om man sover där på Fredan iallafall efter han gjort det han skulle göra. (ingenting gjordes, utom sovande) kvittar man då automatiskt bort söndagen? för idag är det söndag vad jag vet.. och han har fortfarande inte ringt :(

Då kan man ju tycka att jag likaväl kan ringa, men jag skickade ett sms igår kväll och tackade för föregående natt osv. men fick inget svar. så bollen ligger väl hos honom då? :gnissla
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3116209 Var nu lite framåt som de flesta andra tjejer inte är och ta intiativet, ring!
jösses, nu tror ni visst att jag är nån form av mes :va

men ja vill inte ta initiativet den här gången med, jag trodde han va "bättre" än de andra fega pojkarna. men jag kanske hade fel den här gången med :confused:
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
jösses, nu tror ni visst att jag är nån form av mes :va

men ja vill inte ta initiativet den här gången med, jag trodde han va "bättre" än de andra fega pojkarna. men jag kanske hade fel den här gången med :confused:

Nej, men det finns så många andra tjejer som är det så att det räcker.

Du får väl skicka ett till sms då?
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Han sa att han skulle vara upptagen fred-lörd.
Nu är det söndag.
Ring honom. :)

Killar är inte så knepiga som vi tjejer ibland tror.
Ring ring ring. :pannkyss
 
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3116237 Han sa att han skulle vara upptagen fred-lörd.
Nu är det söndag.
Ring honom. :)

Killar är inte så knepiga som vi tjejer ibland tror.
Ring ring ring. :pannkyss
jo jag vet, men eftersom han inte svarade på smset igår... så jag vet inte.

hade jag vart kille i det här läget hade jag kanske bara inte haft tid att svara på smset igår men tänker ringa idag, men det har han ju inte gjort.

jag vill inte va tjatig heller...

3116235 Nej, men det finns så många andra tjejer som är det så att det räcker.

Du får väl skicka ett till sms då?
Jag vill som sagt inte va tjatig, ska jag vänta och inte höra av mig idag och se om han hör av sig senare? och vänta tills imorgon med att skicka ett sms?
 
Last edited:

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Jag skulle då inte ringa... hans tur!
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3116380 Vad känner du för innerst inne?
Eftersom jag är bångstyrig och envis så tycker jag personligen att det är hans tur att höra av sig. Så nej jag vill egentligen inte höra av mig...

passar det inte herrn så kan det va... / men å andra sidan så går jag kanske miste om en kille som ev är en jätte bra kille :gnissla:

3116380 Vad känner du för innerst inne?
Nu loggade han in på msn :)
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Ena gången så är vi för på o förlorar tjejen pga det, nästa gång då är vi inte på nog o förlorar tjejen för det.. vi vet med andra ord inte hur faaan vi ska göra...
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3116468 Ena gången så är vi för på o förlorar tjejen pga det, nästa gång då är vi inte på nog o förlorar tjejen för det.. vi vet med andra ord inte hur faaan vi ska göra...
ja men det är en annan sak, nu va det ju sagt att vi skulle höras....

va för på är en helt annan sak.

Perfekt är när man pratar en gång om dagen kanske mer sällan och inte hör av sig däremellan, då tror bruden att man spelar svår och vips... ;)

Är man för på, för snuskig, eller bara pratar för ofta så blir bruden avtänd, spänningen försvinner.... det måste va lite spännande :)
man kan fortfarande uppvakta den söta tjejen på Cafét med blommor en gång för att det är super gulligt. men man gör det inte fler ggr... bollen är kastad.... :)
 

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Triumph Speed Triple -11
RING :pannkyss
Det behöver ju inte vara så svårt.
Och så får du reda på direkt, och slipper tänka ut alla scenario själva.
I all välmening.

Åsa.
 

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Klavreström
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
Ena gången så är vi för på o förlorar tjejen pga det, nästa gång då är vi inte på nog o förlorar tjejen för det.. vi vet med andra ord inte hur faaan vi ska göra...

ni ska "va på" lagom :)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3116511 RING :pannkyss
Det behöver ju inte vara så svårt.
Och så får du reda på direkt, och slipper tänka ut alla scenario själva.
I all välmening.

Åsa.
Nu är jag på väg över istället :)

Det va till och med han som frågade om jag ville ha mat :)

wish me luck :hej
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
3116538 Bra bra :tummenupp
Glöm inte livräddarpåsen!
Äsh, ja tror inte det är dags att ligga ännu.... ;)

Nu kan Andreas få förklara... om man ligger med killen på första kvällen, så blir det ingen mer date.
om man inte ligger med killen de första gångerna.. ja då ledsnar dem....:gnissla:

när är det ultimat?
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
Jag trodde att vi hade gått igenom det här i en annan tråd. Första dejten ligger man inte på, för då kommer man undermedvetet att tycka att hon är en vidrig hora. Andra dejten däremot, då är det dags. Man vill ju inte riskera att fästa sig känslomässigt vid nån som är som att knulla ett lik eller kanske jävligt hårig.

Får man inte ligga på andra dejten är det en frigid subba som förmodligen är flata. Sånt där känner man ju på sig.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top