Idag är jag förbannad därför att...

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
...jag fick skäll av en klubbmedlem när jag slangade med klubbtröja på idag. "Inte vad klubben står för, kan komma att tas upp i styrelsen, kan leda till uteslutning".

Ok då, accepterar.
Fck...don't bother...I'm out.
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Vart ska jag börja?...
Fick se mitt ex, min gruppledare typ skällde på mig o säger ja kan få sparken pga en liten trasig ruta, det börja spöregna sekunden ja kom hem från jobbet efter att de vare skitfint hela dan.. osv osv..
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + TL1000RW + G650X Moto
...jag fick skäll av en klubbmedlem när jag slangade med klubbtröja på idag. "Inte vad klubben står för, kan komma att tas upp i styrelsen, kan leda till uteslutning".

Ok då, accepterar.
Fck...don't bother...I'm out.

Ja, sitt rak i ryggen och kör sakta. Annars åker du ut! :mad:
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Jag är förbannad på mig själv för att jag glömde stänga av vattnet till skurhinken på jobbet för att det kom in en kund. Han hade hunden med sig in i butiken så jag var tvungen att säga till honom att gå ut med den och sen kom det en massa fler kunder och när jag väl kom ihåg vattnet så var halva butiken översvämmad! :mad:
Så det vara bara att fixa, och som tack för det fick jag gå med dyngsura skor och strumpor i 5 timmar tills jag gick hem.

Jävla Murphy!
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
för att min nyligen ombyggda och närapå färdiga hoj välte och skadades till okörbarhet då den nylagda asfalten inte höll för vad den borde...:huvet
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
på folk som tycker om att ta MINA beslut, bara för att de i min situation inte skulle ha gjort som jag så behöver inte mitt beslut vara "fel". litar på min instinkt och det brukar bli bra :FU

Arg när jag tänker tillbaka på kärringen på ett fd jobb som kläckte ur sig "barn som får vara ensamma hemma under en längre tid blir ligister"
 
Last edited:
Gick med
25 Apr 2003
Ort
Crime Village
Hoj
.
.....jag är ledig och solen strålar ute, har två hojar i garaget varav den ena för gatbruk så jag hade kunnat "fnulat" runt lite i tillvaron några timmar idag på den för att sen göra i ordning den andra knarren för Racet på Gelleråsen 8-9/9 som jag va anmäld till ! MEN nu sitter jag här med ett nyckelben som är av och ett skulderblad som är av efter att ha blivit rammad av en deltagare på kullen för två veckor sen när jag körde som instruktör, jag va på väg och stanna för å hjälpa en kille som åkt av och deltagaren uppfattade det för sent och ramma mig bakifrån ! Har tyckt att shit happens men fan idag suger det verkligen, förmodligen för att det råka göra jävligt ont idag oxå :( Men men det är bara och bryta ihop och komma igen, söker inte empati men som tråden heter Idag är jag förbannad för..... /M

P.S Japp det är I-landsproblem men va fan...:huvet
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Så jäääävla trrrrrrröttt!!!!!!

Inte nog med att idioterna på trafikkontoret stängt av halva området, de måste göra det samtidigt hela tiden också. Varför? Jo, enligt fröken utanför för att de ska asfaltera om de berörda gatorna. Det är ju bra.. Men för i helvete, det är ju knepigt att hitta parkering i vanliga fall. Nu har gatorna halverats, kommer hälften av bilarna som ska parkeras också göra det nu eller?

Vidare visade det sig när jag snackade med dem att de inte kommer att göra mer än ett par gator idag, vilket innebär att alla andra anstängda gator mer eller mindre bara är för att fucka upp vår vardag!

Dessutom har det efter att ha varit helt ok på den fronten börjat snurra alldeles galet många P-Liseslinkor här nu... Det vankas väl provision antar jag. Nån jävel har tipsat dem om ett kommande kaos och insett att alla kommer felparkera hej vilt, MEN DET GÅÅÅÅR JU FAN INTE ATT FÅ EN PARKERING, om man inte ska lämna bilen i Fruängen eller nån annanstans i långtbortfrånstan!

Helvete
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Eh är hon på riktigt är ju en fråga som jag ställer mig då?

ja tyvärr, var när jag jobbade på Sahlgrenska. Hon hackade på alla yngre hon kom åt, jag och många andra hade livliga diskutioner med henne (jag säger alltid vad jag tycker och vi kom in på barn klarar mer om de verkligen måste vilket hon inte höll med om. Hon hade själv en dotter i 30 års åldern som hon daltade med som en 5-åring.)
.


- Vad tycker du han, farsan, skulle göra då, sluta jobbet för att vara hemma och "vakta" en 13-åring?

- Ja

"å sjutton så du tycker jag är en ligist då?, fick inget bra svar på det utan hon gick ut ifrån rummet.

:dummer kärring.


Hon blev till slut omplacerad, till en korridor som korridorvärdinna där hon endast behövde prata med patienterna, o självklart "valde" hon bara dem äldre:huvet
 
Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Fan vad jag blir föbannad på jävla lallare som Atlas här på forumet.
Lovar och svär på att betala tillbaka till alla som beställt grejer av honom, men inte sett röken av dom.
Å den förbannade sossen fortsätter att ljuga!
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kan inte fatta hur i helvete mitt spärrskaft kunde försvinna spårlöst när jag bytte olja på hojen :confused:

Det har gått några veckor nu, å det syns då inte till. Har kollat i kylen, förrådet, INNE i hojen, i rabatten vid hojen, i oljeuppsamlingkärlet.....JA, ta mej fan överallt :mad:

JAG BEHÖVER DET NUUUUUU :gråta

edit: Ja, jag gråter när jag blir ÖVERförbannad.

edit2: sen blir jag ännu mer galen då inte hotmailen funkar, jag väntar på viktiga besked ju :dubbelskit
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
1. så jävla trött på att ComHemsk ska knulla sig själva i röven igen... nu kommer man varken ut på MSN eller kommer åt Hotmail...

2. min datormus har helt plötsligt börja dubbelklicka lite då och då när jag enkelklickar... mäktigt irriterande...

skitdag!
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
1. så jävla trött på att ComHemsk ska knulla sig själva i röven igen... nu kommer man varken ut på MSN eller kommer åt Hotmail...

2. min datormus har helt plötsligt börja dubbelklicka lite då och då när jag enkelklickar... mäktigt irriterande...

skitdag!

1. Antingen har du ett jävligt bra liv.

2. Eller så har du ett jävligt tråkigt liv..

Dina 2 stora problem för dagen är att msn inte funkar o att din mus cepar lite..
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Dina 2 stora problem för dagen är att msn inte funkar o att din mus cepar lite..

är så att jag datorn är mitt viktigaste verktyg i mitt arbete då jag sysslar med webdesign, grafiska profiler m.m.
jävligt mycket som strular/blir fel/inte går när man tvingas dubbelklicka hela tiden.
(och MSN används för att ibland få snabb respons från kunder samt för hjälp av polare inom samma bransch)
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
är så att jag datorn är mitt viktigaste verktyg i mitt arbete då jag sysslar med webdesign, grafiska profiler m.m.
jävligt mycket som strular/blir fel/inte går när man tvingas dubbelklicka hela tiden.
(och MSN används för att ibland få snabb respons från kunder samt för hjälp av polare inom samma bransch)

Ja men säg de då!..

Själv sitter ja hemma o surfar istället för att gö nå vettigt..

O nu ska ja åka te jobbet...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top