Idag är jag förbannad därför att...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Hela dagen har varit skit..hatar världen idag. Bilen började brinna..och innan det så dog den för jag lämnade lyset på :tummenupp..innan det böjade jag böla..innan det var jag stressad och efter allt detta så skulle jag ut och åka hoj men det sket sig det med. Sedan ramlade hyllan jag har micron på i köket ner och jag skruvade ihop en stol helt åt helvete fel!

Säger bara :näsblod :gråta
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Far åt:huvet helvete !
 

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Ort
Västervik
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
FBK förlorade sin match i nordic trophy igår, och därmed chansen att försvara titeln från förra året.:mad: :huvet
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Hela dagen har varit skit..hatar världen idag. Bilen började brinna..och innan det så dog den för jag lämnade lyset på :tummenupp..innan det böjade jag böla..innan det var jag stressad och efter allt detta så skulle jag ut och åka hoj men det sket sig det med. Sedan ramlade hyllan jag har micron på i köket ner och jag skruvade ihop en stol helt åt helvete fel!

Säger bara :näsblod :gråta


Det mesta av det där var ju ditt eget fel!
 

Kia

Guest
Att det ska vara så himla krångligt att byta efternamn.

Har beställt ett nytt körkort som ska komma inom 14 dagar. Tills dess ska jag använda det gamla körkortet och ett papper från skatteverket för att legitimera mig.
Beställde ett nytt VISA-kort men nåt blev ändå fel för när de kom i brevlådan idag såg jag att namnet inte var ändrat. Så jag måste in en sväng till på banken och beställa ett nytt VISA igen. :huvet :huvet
 

Tommy_86

Dead eyes see no future
Gick med
30 Dec 2003
Ort
Nyköping (enstaberga
Hoj
Ktm Exc 300 sixdays -10
Riktig skitdag på jobbet... Allt va pisstråkigt, skulel gå hem tidigare men det gick inte för då blev det panik med någrar rör :mad: skulle dra på min fm sändare o lyssna på musik då va den paj!!! Tänkte köpa en kexchoklad men automaten tog min 10a o jag fick inget :mad: :mad: Sen fick man reda på nu att dom tydligen ska höja ålder till 24 för tung mc nästa år!!!!!! Jag som väntat denan sommar med att ta hojkort för jag vill bli 21 o ta tung direkt nästa år :huvet :gnissla
 

Peccus

I feel the need...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Ecoride, 2010. 0,3hk
Det ringer en massa jävla idioter på jouren för att få hjälp med saker som de själva egentligen kan, men vill ha någon som håller i handen. Fransman tillråga på allt, bara det.

Fick stryk på badmintonen.

Har inga öl hemma.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Det ringer en massa jävla idioter på jouren för att få hjälp med saker som de själva egentligen kan, men vill ha någon som håller i handen. Fransman tillråga på allt, bara det.

Fick stryk på badmintonen.

Har inga öl hemma.

Jag HATAR fransmän. Jävla snigel-rapare!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Jag HATAR HATAR HATAR och återigen HATAR folk som tar åt sig saker och sen inte klarar det.

Och att jag är förkyld så jag varken kan jobba eller provköra enduro imorn..
 

arachnid

v4-lover
Gick med
1 May 2007
Ort
Lite här och lite där.
Hoj
VifferWaffe -88
blir FörbaNNAd på alla jävla verk och organisationer som ska försöka blåsa en på pengar!!!!

CSN helvete kräver en på pengar som aldrig fått trots att man skickar kopior på kontoutdrag direkt från banken som visar att jag inte fått ens i närheten av det de kräver..

Slänger luren i örat på mig när jag ringer, kopplar bort en med flit, och när man äntligen kommer fram så säger de "TyvärRR!! Kopian är inte korrekt Vidimerad!"
:huvet

MEn För i helvete de e ju banken själva som vidimerat kopiorna..

Så nu Jäävlarrr!!! blir det krig i tomteskogen!
:finger


Man blir Förbannad!!!
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Riktig skitdag på jobbet... Allt va pisstråkigt, skulel gå hem tidigare men det gick inte för då blev det panik med någrar rör :mad: skulle dra på min fm sändare o lyssna på musik då va den paj!!! Tänkte köpa en kexchoklad men automaten tog min 10a o jag fick inget :mad: :mad: Sen fick man reda på nu att dom tydligen ska höja ålder till 24 för tung mc nästa år!!!!!! Jag som väntat denan sommar med att ta hojkort för jag vill bli 21 o ta tung direkt nästa år :huvet :gnissla

När jag jobbade natt på operation på Irland fanns det en helvetesmaskin som alltid tog pengarna och behöll godsakerna. En natt lurade den både mig och en narkosläkare på konfekten :)hihi)...då samlade vi ihop trupperna och välte fanskapet frammåt tls vi fått ut allt vad fanskapet hade rånat hela avdelningen på och RÄNTA på det..sedan gjorde vi samma sak med drickamaskinen...det var en bra natt!!

Man versus machines 1-0 :whip
 

Tommy_86

Dead eyes see no future
Gick med
30 Dec 2003
Ort
Nyköping (enstaberga
Hoj
Ktm Exc 300 sixdays -10
När jag jobbade natt på operation på Irland fanns det en helvetesmaskin som alltid tog pengarna och behöll godsakerna. En natt lurade den både mig och en narkosläkare på konfekten :)hihi)...då samlade vi ihop trupperna och välte fanskapet frammåt tls vi fått ut allt vad fanskapet hade rånat hela avdelningen på och RÄNTA på det..sedan gjorde vi samma sak med drickamaskinen...det var en bra natt!!

Man versus machines 1-0 :whip

Hahaha ja man kanske skulle tagit trucken o kört in gafflarna i maskinen :rofl

VA!! ska dem höja gränsen nästa sommar, säkert?

Ja tydligen en polare hadde frågat på körskolan. Men ska nog kolla upp det lite mer. Jädra skit om det stämmer!!!!! :gnissla
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top