Idag är jag förbannad därför att...

sportbike

Guest
Vi hyrde in en "seriös och duktig" snubbe som skulle hjälpa till i verkstan under ett par månader eftersom det är mycket att göra.
Vad gör den lilla klåfingrade råttan?
Drar på lunch med dagskassan i fickan och försvinner.
Tur, jag säger väldig tur för honom att han inte kommer tillbaka :mad:
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Ryssar! :mad: Kan och vet allt, "yes, yes I know, I know. Im russia, I know, I have certificate" för att sen gå och göra precis tvärt om vad man har sagt åt han att göra, men idag var det sista gången det hände. Han åker på första helikoptern imorgon för att aldrig komma tillbaks. Det är lika bra, för blodet har inte slutat koka än. :mad:
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ryssar! :mad: Kan och vet allt, "yes, yes I know, I know. Im russia, I know, I have certificate" för att sen gå och göra precis tvärt om vad man har sagt åt han att göra, men idag var det sista gången det hände. Han åker på första helikoptern imorgon för att aldrig komma tillbaks. Det är lika bra, för blodet har inte slutat koka än. :mad:
Låter som min chipp ungefär. "om det är något du är osäker på så fråga bara så visar jag, låt det ta den tid det tar jag vill bara se lite hur du tänker"
1½h sennare börjar jag undra å går och kollar då sitter både inkomande nolla och fas på samma plint i huvudbrytaren :D

Hur tänkte du här?
- Ja tänkte att de va fel men jag gjorde de ändå..

Blev så förbannad att jag skicka hem han efter han städat och isolerat allt. Sen när jag gick runt för att se vad som va kvar upptäcker jag att det varken är städat eller isolerat.. tack för den 1h övertid på en fredag så man nästan missar fredagsölen de tackar man för..

Sista gången han åker med mig kan jag säga!
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
NetOnNet:
"Beställningar mot expressleverans som inkommit till oss före kl. 17.00 på vardagar skickas samma dag med leveransgaranti att du
har din beställning nästkommande arbetsdag!*"

Inget paket har kommit under dagen. Så jag ringer och hör med Posten om det är något som är fel:

"Ja, Netonnet kanske säger det. Men ett postpaket tar 2-3 dagar."

:huvet :död :pangihuve :klappar

v8Y1VvbEma2efk3vWvg3NmQm_400.gif
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
NetOnNet:
"Beställningar mot expressleverans som inkommit till oss före kl. 17.00 på vardagar skickas samma dag med leveransgaranti att du
har din beställning nästkommande arbetsdag!*"

Inget paket har kommit under dagen. Så jag ringer och hör med Posten om det är något som är fel:

"Ja, Netonnet kanske säger det. Men ett postpaket tar 2-3 dagar."
[/img]

Jag beställde grejor från inet som skickades i två kollin måndag morgon.
Pga ett missförstånd beställde brorsan samma saker på måndag eftermiddag.

Mitt lämnades in i två kollin på måndag förmiddag.
Brorsans lämnade in som ett kolli på måndag eftermiddag.

Ett av mina två kollin har kommit fram, det andra har inte tagit sig ifrån göteborg.
Brorsan kolli har kommit fram.

Vilken soppa.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
NetOnNet:
"Beställningar mot expressleverans som inkommit till oss före kl. 17.00 på vardagar skickas samma dag med leveransgaranti att du
har din beställning nästkommande arbetsdag!*"

Inget paket har kommit under dagen. Så jag ringer och hör med Posten om det är något som är fel:

"Ja, Netonnet kanske säger det. Men ett postpaket tar 2-3 dagar."

:huvet :död :pangihuve :klappar

v8Y1VvbEma2efk3vWvg3NmQm_400.gif
Skällde ut posten efter noter när mitt paket från usa kom fram fre paketet jag beställt från uppsala dagen innan.. Desutom va avin till uppsala paketet i umeå men paketet i ystad då bara avin eftersänts..

Reatards...
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
... För att jag är ett sånt jävla spån när det kommer till fruntimmer!

Likt män i allmänhet fattar jag inte små vinkar och signaler. Slutar bara med gråt och tandagnisslan. :huvet
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
...

Likt män i allmänhet fattar jag inte små vinkar och signaler.
:huvet

Problemet är att qwins säger en sak, menar en annan och tänker en tredje.
ÄVEN om du läser mellan raderna och förstår vad de EGENTLIGEN menar när de säger en annan sak så kommer du få skit för att du inte förstod vad hon tänkte eller kände.
 
  • Gilla
Reaktioner: SGM

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Problemet är att qwins säger en sak, menar en annan och tänker en tredje.
ÄVEN om du läser mellan raderna och förstår vad de EGENTLIGEN menar när de säger en annan sak så kommer du få skit för att du inte förstod vad hon tänkte eller kände.


Eller så är det blotta faktumet att jag inte varit singel tillräckligt länge vilket gett effekten att jag inte behövt lära mig tolka. Har ju tidigare som vuxen haft mitt på det torra, så att säga och inte behövt tolka.

Snälla, säg att det är så. Då finns fortfarande hopp...

Menar inte att du har fel. Tror att det är en bidragande orsak till ett problem med flera samverkande orsaker. Som är det omvända för östrogenbärande. Klurigt såntdär.
 

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Ort
Skogen
Hoj
-
NetOnNet:
"Beställningar mot expressleverans som inkommit till oss före kl. 17.00 på vardagar skickas samma dag med leveransgaranti att du
har din beställning nästkommande arbetsdag!*"

Inget paket har kommit under dagen. Så jag ringer och hör med Posten om det är något som är fel:

"Ja, Netonnet kanske säger det. Men ett postpaket tar 2-3 dagar."

:huvet :död :pangihuve :klappar

Blir inte riktigt klok på detta.
När jag sökte på försändelsen idag på morgonen, så står det att mitt paket kom till Postens serviceställe igår kl12. :va
Har fortfarande inte fått något SMS. Men det gick bra att hämta ut eftersom jag fått kollinr.
Aja, slapp betala frakten iaf. :tummenupp
 

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Vi hyrde in en "seriös och duktig" snubbe som skulle hjälpa till i verkstan under ett par månader eftersom det är mycket att göra.
Vad gör den lilla klåfingrade råttan?
Drar på lunch med dagskassan i fickan och försvinner.
Tur, jag säger väldig tur för honom att han inte kommer tillbaka :mad:

Haha, vilken tomte...

Det måste vara en rejäl dagskassa för att man skall välja den och polisen i hasorna istället för ett ärligt jobb.. :rolleyes:
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Problemet är att qwins säger en sak, menar en annan och tänker en tredje.
ÄVEN om du läser mellan raderna och förstår vad de EGENTLIGEN menar när de säger en annan sak så kommer du få skit för att du inte förstod vad hon tänkte eller kände.

...precis så jäkla illa är det med fruntimmer, det enda man kan vara säker på är att det blir fel.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Haha, vilken tomte...

Det måste vara en rejäl dagskassa för att man skall välja den och polisen i hasorna istället för ett ärligt jobb.. :rolleyes:

På ett företag jag jobbade på sökte dom en ny städare, så arbetsförmedlingen skickade en snubbe.

När han hade fått ut en overall och en knippa med huvudnycklar/larmnycklar till företaget så drog han....

Det blev en dyr provanställning.
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Eller så är det blotta faktumet att jag inte varit singel tillräckligt länge vilket gett effekten att jag inte behövt lära mig tolka. Har ju tidigare som vuxen haft mitt på det torra, så att säga och inte behövt tolka.

Snälla, säg att det är så. Då finns fortfarande hopp...

Menar inte att du har fel. Tror att det är en bidragande orsak till ett problem med flera samverkande orsaker. Som är det omvända för östrogenbärande. Klurigt såntdär.

Sluta leta efter signaler och gör en move på brewdar du gillar istället för att vänta på att någon brud ska visa intresse för dig. :tummenupp
 

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Majesty 400
Mor och son våldtog dotter
Sverige 09 nov 21:11

En 44-årig kvinna och hennes 18-årige son dömdes vid Östersunds tingsrätt på onsdagen för våldtäkt mot barn.

Offret är dottern i familjen som ska ha blivit utnyttjad sexuellt från att hon var sju år gammal och sju år framåt.

Kvinnan dömdes till sex års fängelse för grov våldtäkt mot barn. Hon dömdes mot sitt nekande och ska också betala ett skadestånd på 600.000 kronor till sin dotter.

Brodern dömdes till ungdomsvård för våldtäkt mot barn och ska betala 100.000 kronor i skadestånd till sin syster. Han ska ha haft samlag med sin två år yngre syster upprepade gånger från att han var tolv år gammal, skriver lokala medier.

Fy fan.
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top