Idag är jag förbannad därför att...

Lasse A

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2005
Ort
På landet
Hoj
-
Våran gräsklippare som varit inne på service i fyra veckor har samma jävla fel fortfarande. Inkompetenta mekaniker!
Fick tillbaka den med beskedet att det enda problemet var ett skitigt luftfilter och taskigt tändstift. Kostade 145:- trots att maskinen är ny och använd endast två gånger.
Drog igång den och han klippa nästan en timme sen dog fanskapet igen.
Skitmaskin!:mad: :mad: :mad:
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
För att en kanonhelg e slut och imorgon måste jag upp skittidigt !
 

MikkE

Guest
Jag kan inte tvätta kläder nu! Måste upp tidigt som fan för att sätta igång en laddning med kläder som jag kan ha på mig imorrn..
 

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Avgasröret på bilen gick precis mitt av, så jag är tvungen att åka kollektivt imorgon! Fyfan :mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förbannad för jag hade istortsett soppatorsk. Åkte till macken, lade bensinlocket på mitt tak..eller baklucka..minns inte men jag brukar alltid lägga det på bensinautomaten annars:huvet .

Sedan fanns det ingen 95 oktan så jag körde iväg och glömde locket..halvvägs till den andra macken ser jag att luckan är öppen (jag hade MEGAblodsockerbrist och var som en jävla häxa i humöret) och undrar i mitt stilla sinne om locket sitter i eller ej. Stannar till och kollar..såklart jag inte har lockjäveln i. Står nu på E4an och kan inte göra en U-sväng utan måste köra på en bit innan jag kan svänga tillbaka..med mina bensinångor.

Kommer in på macken och är helt säker på att locket kommer vara där men det är det inte. Tänker att killen som stog o fipplade med pumpen förut tog nog in det till kassan. Fyller på lite bensin och knallar in för att betala och hämta locket. Men killen i kassan sägher att han inte sett ngot lock :näsblod

Masar mig ut till bilen och kollar hela macken och gräsmattor...inget lock. Blir ännu häxigare än jag var förrut. Kör iväg för jag behöver mat innan jag självantänder. På vägen ut från macken ser jag en liten hög av pulveriserad plast med ett lås i..mitt lock som måste ramlat av i svängen och blivit påkört:mad:
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag är förbannad för jag hade istortsett soppatorsk. Åkte till macken, lade bensinlocket på mitt tak..eller baklucka..minns inte men jag brukar alltid lägga det på bensinautomaten annars:huvet .

Sedan fanns det ingen 95 oktan så jag körde iväg och glömde locket..halvvägs till den andra macken ser jag att luckan är öppen (jag hade MEGAblodsockerbrist och var som en jävla häxa i humöret) och undrar i mitt stilla sinne om locket sitter i eller ej. Stannar till och kollar..såklart jag inte har lockjäveln i. Står nu på E4an och kan inte göra en U-sväng utan måste köra på en bit innan jag kan svänga tillbaka..med mina bensinångor.

Kommer in på macken och är helt säker på att locket kommer vara där men det är det inte. Tänker att killen som stog o fipplade med pumpen förut tog nog in det till kassan. Fyller på lite bensin och knallar in för att betala och hämta locket. Men killen i kassan sägher att han inte sett ngot lock :näsblod

Masar mig ut till bilen och kollar hela macken och gräsmattor...inget lock. Blir ännu häxigare än jag var förrut. Kör iväg för jag behöver mat innan jag självantänder. På vägen ut från macken ser jag en liten hög av pulveriserad plast med ett lås i..mitt lock som måste ramlat av i svängen och blivit påkört:mad:

Djuuuuupa andetag nu cheyen. :hihi

Själv har jag faktiskt aldrig lyckats med den fadäsen, dock har jag glömt tanklocket på traktorer etc. när det är fulltankat.

On topic så är jag inte förbannad det minsta idag. :)
 

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Ort
Toulang'e
Hoj
R1
Jag är jävligt förbannad över att lokalen vi skulle haft vårt dopfika i på lördag helt plötsligt inte är ledig..!? Vart fan gör man av femtio pers nu då?

Onsdag,torsdag,fredag, sen är det dax...kul! :huvet

ingen som har en lokal på Lidingö? :gnissla


(dessutom läckte min trycktank till båten i min bagagelucka i bilen inatt så det luktar fan i min fina bil)


:huvet :huvet
 

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Ort
Huddinge
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
Just nu är jag förbannad för att det är SÅ mycket att göra och sååå lite tid. Skruuu dii junivörs.
 

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Ort
meken
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
jag är förbannad därför att min hjälm aldrig kommer fast det är tre veckor sedan jag beställde den...
 

Mulle Meck

Ny medlem
Gick med
9 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
Ninja 600
Just nu är jag förbannad på mig själv för att jag efter 4 månaders uppehåll börjat snusa igen :mad:
De var nog 10:e försöket :gnissla
 

Henken

Guest
Jag e förbannad på serien Sjunde Himlen...den får mig att må dåligt. Nu e den här dagen förstörd :mad:
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Idag är jag sur på en gubbe som ballade ur på E18 utanför Örebro när jag var på väg hem i morse.
Han började blinka med heljusen och jag trodde det var en civilare så jag fick ju panik och drog ner från 150 till kanske 130 :p varpå han kör upp jämsides med mig i sin fula Ford från antiken och HÖTTER med näven åt mg samtidigt som ögonen håller på att skjuta ut ur sina små läskiga hålor...allvarligt..trodde inte att folk hötte med näven nuförtiden..fast å andra sidan verkade han ju fossil så det passade kanske.

Sedan lägger han sig framför mig och segar ner farten till 120. Jag kör om honom, saktar ner bredvid honom och höjer axlarna som för att säga...vad är det..varför är du så arg? Då trodde jag han skulle få en hjärnblödning och han börjar på nytt hötta med sina näve och se ut som han skall sprängas.

Jag tröttnar på hans aggressivitet och kör iväg men håller ögonen på backspegeln för det hela var obehagligt. Kör i vanlig ordning om allt och alla framför mig och märker snart att det gör gubbfan också. VARENDA bil jag kör om, även när jag testar honom och kör om där han inte får plats efter så bökar han sig in.

Jag hade tänkt glida in på ett McD och ta en frukostmacka men det är inte en chans att jag blir instängd på en parkering av en aggressiv banjolirare från vildmarken så jag tuffar vidare.

I höjd med Köping får jag nog och tänker att nu skall jag kolla om det är jag som inbillar mig eller följer gubbjäveln verkligen efter mig. Så jag kör av E18 utan att blinka ( nej det var inga andra bilar så nära..och han hade lyckats hamna en bil bakom). Jag kör av och han FÖLJER fortafande efter. Jag blir sned och kör igenom ett par rondeller för att testa om han hänger på vilket han gör. Tillslut kom jag till en stor rondell där man inte ser var bilar som ligger en eller två bilar fram kör av pga buskage etc. ÄNTLIGEN slapp jag honom...ilfart tillbaka till motorvägen och bort från sajkogubben.

Han kanske skulle till en "annan del av Köping":tungan Hoppas han stannar där :mad:
 

Kaitzor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Bromma
Hoj
SV1000S (såld)
Idag är jag förbannad på att ICA knappade in mitt personnummer i kassan "för statistik" när jag visade leg vid köp av snus.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Idag är jag förbannad på att ICA knappade in mitt personnummer i kassan "för statistik" när jag visade leg vid köp av snus.

Jag skulle ALDRIG visa leg när jag köpte snus. Nu är jag iofs 30+ så det händer ju inte, men så fan att staten ska lägga sig i mitt snusande. Jag har fanimej snusat i hela mitt och det ska dom ha jävligt klart för sig att det är heligt.
Då går jag hellre nån annastans och handlar om de skulle envisas. :mad:

*nynnar på Alfreds "fattig bonndräng" *
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Spännande läsning

Måste vara jobbigt att vara tjej ibland. Jag tror att var och varenda kille mer än gärna hade stannat och pratat med gubben för att se hur det stod till egentligen. Tur att du överlevde iaf ;).

Undra varför han var så sur :va.
 

Kaitzor

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Bromma
Hoj
SV1000S (såld)
Jag skulle ALDRIG visa leg när jag köpte snus. Nu är jag iofs 30+ så det händer ju inte, men så fan att staten ska lägga sig i mitt snusande. Jag har fanimej snusat i hela mitt och det ska dom ha jävligt klart för sig att det är heligt.
Då går jag hellre nån annastans och handlar om de skulle envisas. :mad:

*nynnar på Alfreds "fattig bonndräng" *

Jag har inget emot att visa leg, eftersom jag ser väldigt ung ut även fast jag fyller 30 i år. Titta på mitt personnr får dom göra för att kontrollera att jag har åldern inne. Men att regga det i kassan så det sparas i nån databas utan min tillåtelse måste ju strida mot PUL.
Jag har ringt ICAs kundtjänst och frågat vad dom håller på med, dom skulle undersöka eftersom dom inte visste. Dom sa att det KAN vara en miniräknarmekanism i kassan så att kassörskorna skulle slippa huvudräkna:va Men slänger man fram ett körkort med både A och B behörighet behövs ju ingen miniräknare till att räkna ut att jag faktiskt är över 18. Och vad för "statistik" dom försöker samla in kan man ju verkligen undra. Tänker inte handla snus där igen.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top