Idag är jag förbannad därför att...

Martin

Don't call it a comeback
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Sveriges Jerusalem
Hoj
Honda RS125R
Dagstidningar med web-tv. Vad är det för idiotisk idé? Vill jag se lågkvalitativa inslag i form av ljud och rörlig bild tittar jag på TV3.

:mad:
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Dagstidningar med web-tv. Vad är det för idiotisk idé? Vill jag se lågkvalitativa inslag i form av ljud och rörlig bild tittar jag på TV3.

:mad:

Räcker det inte att säga dagstidningar på nätet ÖHT?

Är det inte Web-tv så är det plustjänster eller Idol-skvaller.
Däremellan fyller dom ut med banners helt hejdlöst.
Att försöka hitta nyheter är ju rent lönlöst
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag är förbannad på rassekärringen som hoppade på min lillebror i kön på IKEA och började provocera honom helt utan anledning.

Han står lugnt i kön och väntar på att killen framför skall betala. Han kan inte gå närmre eftersom killen innan inte är klar. Jag var inne i damrummet och pudrade näsan varpå min lillebror ringer och undrar vad jag har för kod på kortet om det skulle bli hans tur innan jag kommer tillbaka. Ett samtal som tar 3 sekunder. Tanten väser utan att känna honom: " du tror attdu är såå cool med din mobiltelefon va??...flytta dig fram nu". Lillebror påpekar att killen innan inte är klar och han kan inte flytta fram sin vagn mer. Hon börjar säga en massa saker om hur hon tycker att "hans sort" är och sedan säger hon helt ur det blå: "du kanske skall börja håna mig för mina varor nu" :)confused: :va ..ville vi håna henne fanns det betydligt bättre grejer att ta än hennes iKEA inköp :sajko)

När han högt konstaterat att hon antagligen var psykiskt störd (efter att han gett henne en chans att göra om o göra rätt) och gått därifrån kommer hon vrålandes i sin lilla nördiga A klass Mercedes på parkeringen när vi står o lastar lastbilen och rullar ner sitt fönster och börjar igen att hon är så trött på hans sort och att han är en tönt och en parasit varpå han upprepar att damen inte mår bra i sin knopp och att det är synd att hon är rasist utan att veta ett dyft om honom.

Hon påbörjar att köra iväg när jag får CPryck och frågar varför hon kallar min lillebror parasit.
Hon saktar ner och blänger på mig med sina fuktiga små grisögon och frågar om han har ett jobb. Jag svarar att det har han..
Hon spottar fram "jasså..som vaddå tillexempel???" Jag vet inte varför jag fortsatte men jag svarade att vi jobbar i vårat familjeföretag och är födda i sverige. Då nästan skriker hon.."och det är förståss VITA PENGAR DÅ!!???"
Och ett hånskaratt och något mer om "vår sort".

Vi har aldrig sett denna knäppa kvinna innan och ännu mindre gjort något fel mot henne.
Då får jag spel..vet ju att det är fel att reagera som jag gjorde men jag blev så arg! Jag skriker åt henne att om någon skall kalla min lillebror för fula saker så är det jag som är hans syster :)P) samt något svammel om att vi är födda i Sverige och har en svensk mamma varpå jag kutar efter hennes bil och ser ut som...jag vet inte vad. Kände mig som Hulken just då iallafall!
Så här i efterhand var det ju inte det mognaste att göra men hon förföljde honom och hånade honom.

Vilka typer det finns! (och jag räknar mig själv som en typ :tungan )
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Jag är förbannad på rassekärringen som hoppade på min lillebror i kön på IKEA och började provocera honom helt utan anledning.

......

Vilka typer det finns! (och jag räknar mig själv som en typ :tungan )

Fyyfan! Störda människor det finns! Tog du regnummret? :köttsakcs
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag är förbannad på rassekärringen som hoppade på min lillebror i kön på IKEA och började provocera honom helt utan anledning.


Vilka typer det finns! (och jag räknar mig själv som en typ :tungan )

Cheesus,jag blir mer och mer övertygad om att Uppsala äro en konstig stad.

Du skulle helt sonika ha vält den satans fjösmercan. :hihi

Kommer man fram fortare om man står tätare?

Nej, men man får kroppskontakt. :brynad
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Det värsta är att det där inte är helt ovanligt...
Tanten som är halvthailändska halv spanjorska för höra det titt som tätt,
trots att hon heter Sophia, pratar klockren svenska, troligtvis bättre än
jag...
Men det är aldrig nån som säger något när jag är med, bara när hon är själv..
Imponerande fegt va??
Skulle någon ha gjort som den där cepe kärringen gjorde mot din bror
hade jag nog fan polisanmält henne, bara för att hon ska få hem ett brev
från polisen... Brukar göra de flesta rätt spaka... :D
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
Fyyfan! Störda människor det finns! Tog du regnummret? :köttsakcs

Sen ringa Polisen och anmäla en "misstänkt rattfylla" så är saken biff.


Jag är idag iallafall förbannad på att T-banan i Stockholm har problem och att SL´s trafikinformation är ett skämt.
 

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Ort
stockholm
Hoj
szr660
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det värsta är att det där inte är helt ovanligt...
Tanten som är halvthailändska halv spanjorska för höra det titt som tätt,
trots att hon heter Sophia, pratar klockren svenska, troligtvis bättre än
jag...
Men det är aldrig nån som säger något när jag är med, bara när hon är själv..
Imponerande fegt va??
Skulle någon ha gjort som den där cepe kärringen gjorde mot din bror
hade jag nog fan polisanmält henne, bara för att hon ska få hem ett brev
från polisen... Brukar göra de flesta rätt spaka... :D

Det bästa av allt var att hon tjatade om att hon var advokat.

Min lillebror sade ju som sagt till henne att han tyckte att det verkade som om hon var psykiskt sjuk som höll på som hon gjorde. Det tog nog skruv för det första hon sade när hon kom i sin lilla nördmobil var: "du sade att jag är psykiskt sjuk men jag skall meddela dig att jag tycker att du är en tönt och jag är advokaaaat"
Vi stog bara där och såg ut som frågetecken och tänkte eeeh? Jaha..grattis..vad roligt..din poäng är alltså?
Kvinnshelvetet var bortåt 55år..tyvärr garanterade inte det någon mognad.

Tycker att hon är en idiot och egentligen borde vi inte bry oss men min lillebror är mycket stolt över sitt svenska arv och gör mycket för samhället. Han pluggade till polis bla. Han kände sig frustrerad att hon spydde ur sig en massa skit o förutfattade meniingar om honom och drog iväg..
Det är inte så kul att bli förväxlad med drägg utan att få en chans att bevisa motsatsen.
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Det bästa av allt var att hon tjatade om att hon var advokat.

Min lillebror sade ju som sagt till henne att han tyckte att det verkade som om hon var psykiskt sjuk som höll på som hon gjorde. Det tog nog skruv för det första hon sade när hon kom i sin lilla nördmobil var: "du sade att jag är psykiskt sjuk men jag skall meddela dig att jag tycker att du är en tönt och jag är advokaaaat"
Vi stog bara där och såg ut som frågetecken och tänkte eeeh? Jaha..grattis..vad roligt..din poäng är alltså?
Kvinnshelvetet var bortåt 55år..tyvärr garanterade inte det någon mognad.

Tycker att hon är en idiot och egentligen borde vi inte bry oss men min lillebror är mycket stolt över sitt svenska arv och gör mycket för samhället. Han pluggade till polis bla. Han kände sig frustrerad att hon spydde ur sig en massa skit o förutfattade meniingar om honom och drog iväg..
Det är inte så kul att bli förväxlad med drägg utan att få en chans att bevisa motsatsen.

DREGG! Nu blev jag förbannad! :mad:

Nej men på allvar, den där tanten verkade ju inte helt i fas med sin omgivning.
Personligen hade jag kutat fram och fotat in hela dörren på pervo-mercan.
En del människor är fan inte levnadsberättigade.
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Han får väl skylla sig själv som stod där å var aldeles.... aldeles mörkhyad!

Vem lade en krona i dig? :mad:

Vart har du hållit hus..man saknar dig ju nästan :)

DREGG! Nu blev jag förbannad! :mad:

Nej men på allvar, den där tanten verkade ju inte helt i fas med sin omgivning.
Personligen hade jag kutat fram och fotat in hela dörren på pervo-mercan.
En del människor är fan inte levnadsberättigade.

:fniss..Dregg är en mindre fin form av Dreggel som är en mycket hög levnadsform :vetenskap
:krama
 
Last edited by a moderator:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag är förbannad på rassekärringen som hoppade på min lillebror i kön på IKEA och började provocera honom helt utan anledning.

...

Vilka typer det finns! (och jag räknar mig själv som en typ :tungan )

Idioter finns det gott om. Du däremot verkar vara en högst normal typ, precis som din bror, båda med en stor portion självkontroll eftersom den lilla plåtlådan inte hamnade på taket. Klart man blir förbannad! :mad:
 

Kia

Guest
Är förbannad på mig själv för att jag är så värdelös på att läsa karta. Ska köra i Stockholms innerstad själv för första gången och jag är medveten om att jag har ungefär samma lokalsinne som en guldfisk. :huvet
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Är förbannad på mig själv för att jag är så värdelös på att läsa karta. Ska köra i Stockholms innerstad själv för första gången och jag är medveten om att jag har ungefär samma lokalsinne som en guldfisk. :huvet

Du kanske ska önska dig årets julklapp: En GPS? :)
 

Dominator-Rocks

Guest
Är förbannad på mig själv för att jag är så värdelös på att läsa karta. Ska köra i Stockholms innerstad själv för första gången och jag är medveten om att jag har ungefär samma lokalsinne som en guldfisk. :huvet

Köp en GPS förbövelen :mad:
 

Dominator-Rocks

Guest
Gamlingar!!!!!!!!

Jag och kidsen stack ut på landet till sommarstugan och skulle grilla, på vägen dit nästan framme ligger en liten lantlivs (ica) vi behövde nått gott å dricka så jag stannar till där och ser att det bara står 2 bilar utanför = ingen kö!

Jag säger till barnen att dem får vänta i bilen!

Kubbar in och rycker åt mig saft och en påse godis , ingen kö så jag är ute på 2-3min igen!

När jag knallar ur så ser jag att en gubbe och en kärring i 60års åldern står utanför min bil och typ glor in i den, ser att dem kollar på mig när jag kommer gåendes, kärringen fäller nån kommentar till sin gubbe men jag är lite för långt ifrån för att höra, jag är framme vid bilen nu och kärringen fäller en kommentar igen, jag hör vartannat ord ungefär, ( Kolla rädd hon .... ) Jag tolkade som att hon sa att min dotter var rädd i och med att jag hade lämnat dem ensamma i bilen.


Jag tänkte att jag skulle skita i kärringen men blir förbannad precis när jag skall kliva in i bilen.

Jag säger: Va !? :mad:

Kärringen: Va!

Jag: Ja du sa ju nånting, vad sa du?

Kärringen: Näh, jag sa inget!

Jag: Jo det gjorde du, nått om rädd! Vad är det du vill ha sagt?

Kärringen: äh äh!

Jag: :mad: Säg!

Kärringen: Ääähh jag sade det att hon såg lite rädd ut för att vi stod utanför fönstret!

Jag: Ok, nästa gång behöver ni kanske inte stå där och skrämma henne då!


:mad: Jävla gamlingar!

Förra veckan vare en gubbjäkel 65-70 år som började jiddra med mig i icakön om att jag inte lade upp mina varor på bandet i tid trots att snubben före inte hade betalat/låg många av hans varor kvar på bandet..

Jag försökte hålla mig lugn men det slutade med att jag vart förbannad och sade till gubben eftersom du har så jäddra bråttom så är det bäst att du får gå före!

Då ville han inte det, Citat: Nä jag har inte bråttom! :dummer

Gammlingar :mad:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top