Idag är jag förbannad därför att...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kodjodjodjodjodo i P3 :mad: Jävla fjant, jag vill inte lyssna på barnradio eller radio för efterblivna.

P3 är det enda som går att köra i telefonen där jag jobbar just nu...jag lär tanka MNK och fylla spelarn' med.

Gissa om jag lackade på Kodjo imorse och valde att lyssna på fläktsurr från rackskåpet de meckat i hela dagen idag, det gav mig mer.
 

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
P3 är det enda som går att köra i telefonen där jag jobbar just nu...jag lär tanka MNK och fylla spelarn' med.

Gissa om jag lackade på Kodjo imorse och valde att lyssna på fläktsurr från rackskåpet de meckat i hela dagen idag, det gav mig mer.

Tre saker irriterar mig med denna snubbe:

1) Hans långdragna skämt som inte upphör förrän han får tydliga skratt från de andra programledarna.
2) Han överdrivna skratt.
3) Att han så gärna vill vara Eddie Murphy. Sorry, men det är redan gjort!

:gnissla
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Utveckla gärna :brinnerup
Ja jag sitter här på trappan till mitt nedbunna hus...


nej ostkakan råka bli pyttelite bränd å automat brandlarmet gick, går nån gång i veckan sist va det kl 2.33 natten till freda... lagom kul, inte för att jag gick upp men de e så jävla högljudt att man inte kan somnaom :huvet
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Tre saker irriterar mig med denna snubbe:

1) Hans långdragna skämt som inte upphör förrän han får tydliga skratt från de andra programledarna.
2) Han överdrivna skratt.
3) Att han så gärna vill vara Eddie Murphy. Sorry, men det är redan gjort!

:gnissla

Det, tillsammans med att han faktiskt inte är ett endaste jävla dugg rolig :mad:
Enda positiva med Kodjo är ju att man glömmer bort den andra idioten, butchflatan utöver honom och Martina. Hon är också kass.
Hela jävla P3 suger på morgonen, jag förstår inte hur jag stod ut med att lyssna på denna kanal varenda eviga dag i radiokåpor för några år sedan.

P3 är det enda som går att köra i telefonen där jag jobbar just nu...jag lär tanka MNK och fylla spelarn' med.

Gissa om jag lackade på Kodjo imorse och valde att lyssna på fläktsurr från rackskåpet de meckat i hela dagen idag, det gav mig mer.

Du har väl ljudbok inladdad!? Joe Pitt är bra om du har missat den serien, 5 böcker om en vampyr i Brooklyn.
 
Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Ja jag sitter här på trappan till mitt nedbunna hus...


nej ostkakan råka bli pyttelite bränd å automat brandlarmet gick, går nån gång i veckan sist va det kl 2.33 natten till freda... lagom kul, inte för att jag gick upp men de e så jävla högljudt att man inte kan somnaom :huvet

Automatlarm <3
I korridoren jag bodde i tidigare så hade de rökkänsliga automatlarm.
Som tolkade ånga som rök.
Precis utanför badrumsdörren.

Fyfan vad många mornar man stått nyvaken i shorts och arbetsjacka i -20
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Läckande tankarmatur byttes idag på min Volvo 745:a mot en nyare, icke rostig modell. Gick ganska bra, bortsett från att bilen inte går igång efter det :huvet

Vi fattar verkligen inte vad som är fel. Gett ström till pumpen i armaturen och elen dit funkar. Det kommer bensin till motorn, men den vill inte starta.... :(
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Automatlarm <3
I korridoren jag bodde i tidigare så hade de rökkänsliga automatlarm.
Som tolkade ånga som rök.
Precis utanför badrumsdörren.

Fyfan vad många mornar man stått nyvaken i shorts och arbetsjacka i -20
Hade ni inräkning eller varför gick du ut?

Vårat sitter rakt ovanför spisen/ugnen som inte har nån fläkt..

Läckande tankarmatur byttes idag på min Volvo 745:a mot en nyare, icke rostig modell. Gick ganska bra, bortsett från att bilen inte går igång efter det :huvet

Vi fattar verkligen inte vad som är fel. Gett ström till pumpen i armaturen och elen dit funkar. Det kommer bensin till motorn, men den vill inte starta.... :(
ni hör altså att pumpen går, det är tryck fram men skiten startar inte? :3freak
 
Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Ort
Västkusten
Hoj
Engelskt och japanskt
Det, tillsammans med att han faktiskt inte är ett endaste jävla dugg rolig :mad:
Enda positiva med Kodjo är ju att man glömmer bort den andra idioten, butchflatan utöver honom och Martina. Hon är också kass.
Hela jävla P3 suger på morgonen, jag förstår inte hur jag stod ut med att lyssna på denna kanal varenda eviga dag i radiokåpor för några år sedan.

Han är inte i radion idag, vad skönt!
Fast det var ju i den andra tråden man skriva om vad som får en att le idag. :tungan


Förövrigt är jag förbannad på Movex som är ologiskt.
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Nu är det bögporrarna som ringer IGEN! Antar jag.

045141934

De ringde å väckte mig när jag tänkte sova LÄNGE!!!
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Läckande tankarmatur byttes idag på min Volvo 745:a mot en nyare, icke rostig modell. Gick ganska bra, bortsett från att bilen inte går igång efter det :huvet

Vi fattar verkligen inte vad som är fel. Gett ström till pumpen i armaturen och elen dit funkar. Det kommer bensin till motorn, men den vill inte starta.... :(

Har nyligen gjort en liknande operation. Tankade precis exakt snorfullt och sedan har det fungerat.

Hade ni inräkning eller varför gick du ut?

Därför annars blev man utsläpad av paragrafryttar-brandisarna.
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Har lånat ut mina hörlurar (sånna med en båge över huvudet) till tjejen och får hanka runt med sånna där små lurar som man ska pilla in i örat.

1. Dom är svinsvåra att stoppa in i örat.

2. Om man så mycket som viftar lite med ena tån, trillar dom ut. Om inte örat redan pressat ut dom... :gnissla

3. När man trots allt haft dom en stund, börjar det göra ont i öronen.

Förstår inte hur folk kan använda sånna grejjer...hade nog förstått det bättre om inte mina öron stöter från sig dom.
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Har lånat ut mina hörlurar (sånna med en båge över huvudet) till tjejen och får hanka runt med sånna där små lurar som man ska pilla in i örat.

1. Dom är svinsvåra att stoppa in i örat.

2. Om man så mycket som viftar lite med ena tån, trillar dom ut. Om inte örat redan pressat ut dom... :gnissla

3. När man trots allt haft dom en stund, börjar det göra ont i öronen.

Förstår inte hur folk kan använda sånna grejjer...hade nog förstått det bättre om inte mina öron stöter från sig dom.
lite som snus, bara skit i början men efter ett tag kan man inte va utan dom
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...kollegor som försvarar vårat undermåliga vägunderhåll, enkom för att deras släktingar råkar jobba som asfaltsläggare, och det är så "hårt jobb".

Jag skall komma ihåg det nästa gång en hojåkare studerar diket pga oljegrus, kantgrus och snorhal, undermålig asfalt (se SMCs polisanmälan), det är ju ändå ett så hårt jobb de har de små liven. :död

Vanliga människor som sitter i sina bilar har inte en jävla aning över hur farligt något "världsligt" (citat från samma kollega) som kantgrus på vägbanan är.

Jag blir förbannad på riktigt tamigfan.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Har lånat ut mina hörlurar (sånna med en båge över huvudet) till tjejen och får hanka runt med sånna där små lurar som man ska pilla in i örat.

1. Dom är svinsvåra att stoppa in i örat.

2. Om man så mycket som viftar lite med ena tån, trillar dom ut. Om inte örat redan pressat ut dom... :gnissla

3. När man trots allt haft dom en stund, börjar det göra ont i öronen.

Förstår inte hur folk kan använda sånna grejjer...hade nog förstått det bättre om inte mina öron stöter från sig dom.

Tips är att dela en öronpropp, forma och trä på...inte bara att de då känns betydligt skönare..du hör perfekt utan utomstående ljud samtidigt som andra inte hör det du lyssnar på. Pathfinder fixade detta provosoriskt åt mig då mina ipohonelurar (som är värdelös kvalite ljudmässigt ..jag vet) gick sönder. Efter inköp av bättre så vart jag så nöjd med hur det stängde ute ljud så nu kan jag inte lyssna på musik utan. De är t om så effektiva så det stänger ute det mesta av tjattret från kvinnofolk och dunkande tåg :D

De sitter nu också betydligt bättre :tummenupp.
 
Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Tips är att dela en öronpropp, forma och trä på...inte bara att de då känns betydligt skönare..du hör perfekt utan utomstående ljud samtidigt som andra inte hör det du lyssnar på. Pathfinder fixade detta provosoriskt åt mig då mina ipohonelurar (som är värdelös kvalite ljudmässigt ..jag vet) gick sönder. Efter inköp av bättre så vart jag så nöjd med hur det stängde ute ljud så nu kan jag inte lyssna på musik utan. De är t om så effektiva så det stänger ute det mesta av tjattret från kvinnofolk och dunkande tåg :D

De sitter nu också betydligt bättre :tummenupp.

Sitter här med iPhoneorginal, vet hur man pillar isär dom, men hur ska jag kunna modifiera hårdplasten?! Eller menar du den där gummipackningen som håller ihop allt?! :va

Om några timmar får jag mina recktiga lurar, då jefflar! :yoparty

lite som snus, bara skit i början men efter ett tag kan man inte va utan dom

Kanske som snus om man ska dricka stora mängder vatten och sen hångla med en chey :D

(o jag snusar inte ens)
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Sitter här med iPhoneorginal, vet hur man pillar isär dom, men hur ska jag kunna modifiera hårdplasten?! Eller menar du den där gummipackningen som håller ihop allt?! :va

Om några timmar får jag mina recktiga lurar, då jefflar! :yoparty


Försökte få till en bild men bilden har inte skickats till min e-mail
:mad: bredbandbolaget...så fort man har varit inne på email på iphonen så funkar det inte att gå in på emailen på en vanlig dator..."förbättringsarbete pågår" heter det så fint då :huvet
De har gjort om emialen....till det sämre :mad:


HATA E-mail....:mad:
 

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Försökte få till en bild men bilden har inte skickats till min e-mail
:mad: bredbandbolaget...så fort man har varit inne på email på iphonen så funkar det inte att gå in på emailen på en vanlig dator..."förbättringsarbete pågår" heter det så fint då :huvet
De har gjort om emialen....till det sämre :mad:


HATA E-mail....:mad:

Nejnej, hata Iphone lite istället.

Hade du kört Gmail och Android hade du haft lägre blodtryck just nu. :krama
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top