Idag är jag förbannad därför att...

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag gillar vanligtvis att vara bollplank åt folk som är ledsna men det här är nog lite out of my league tyvärr.

Jag hoppas bara att du somnar gott och har en bättre dag i morgon så du kan börja beta av listan i brist på annat :).

Sov gott

Du gjorde ett försök iallafall och det är mycket bara det.

Mvh Jon
 

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Jag gillar vanligtvis att vara bollplank åt folk som är ledsna men det här är nog lite out of my league tyvärr.

Jag hoppas bara att du somnar gott och har en bättre dag i morgon så du kan börja beta av listan i brist på annat :).

Sov gott

Jag är oxå jättelessen... eller hmm... neh ja vill bara att du ska va bollplank när ja sparkar lite fotboll..
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Du gjorde ett försök iallafall och det är mycket bara det.

Mvh Jon

Jag tror herrn ska skaffa en hobby.

Och ja, det var faktiskt allvarligt. :)

Har själv suttit i din situation och då gjorde jag nåt så geeky som att börja spela World of Warcraft. Spelade ett par månader och sen var livet för tillfället bra igen, då behövde jag inte spelet mer.

Skaffa nåt att göra mer än en dag i veckan, nåt att se fram emot där du också kan träffa några nya kompisar. Lite 'nytt blod' i relationskretsen är aldrig fel. Kampsport kanske? Yoga eller Tai Chi? Roadracing? Nåt hantverk eller musik? Hitta saker som du tycker verkar kul att hålla på med och testa det! Även om det kanske kostar en massa pengar så får du oftast igen det direkt i ren livskvalitet. Lyssna på Dia Psalma: "Den som spar han har till slut bara pengar kvar." ;)

En lite mer drastisk lösning är att säga upp allt, flytta nånstans där man inte känner nån och börja om på nytt.
 

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Sveg/Härjedalen
Hoj
Mellan hojar
Jag är förbannad för att jag har ont i en muskel i rygget som gör det svårt att sova! Två veckor sedan jag vurpade med hojen och gjorde några kullebyttor, får hoppas att det blir bättre snart så man kan sova ordentligt.
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
En rotfyllning som spökar..andra gången jag får ut piller nu..Dessa ska vara starkare och kan EJ kombineras med alkohol. 10 dagar utan sprit...ryser av bara tanken :(
 

Patten

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2006
Ort
garaget
Hoj
hojlös
Är man deppig och tycker lite synd om sig själv så ordinerar jag en kulturresa till valfritt barnhem i Ryssland, det sätter nog lite perspektiv på livet!
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
jag blir förbanad för jag är så seg att jag fortfarande sitter i morgonrock och segar..
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Idag är jag förbannad på att jag satt uppe hela morgonen efter jobbet till klockan ett för att se MotoGP-kvalet men somnar efter 125-kvalet. För djävulen. :mad:
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Jag är förbannad för att jag sitter här, nedstämd på nattkröken, nedkrökad, trots att jag inte har nån anledning.
Jag är också förbannad för att jag blev uppfostrad att bry mig och att ha empati för mina medmänniskor, det kommer man ingen vart med tyvärr.
Jag är förbannad för att jag snart måste sova och då bara har tankarna kvar som överröstar allt utom möjligen min tinnitus som jag fått av att jag försökt överrösta mina tankar med musik.
Ni som är glada, hur är ni egentligen det? hur bär ni er åt för att skaka av er allt och inte bry er?
Mvh

Det är väl toppen att du har empati för dina medmänniskor. Finns så läskigt många som inte har det, som struntar i andra och bara bryr sig om sig själva konstant. Varför kommer du ingen vart med det tycker du?

Att skaka av sig vissa saker och inte bry sig. Mjaa. Jag är ganska tacksam att ens få vakna varje morgon till en ny dag. Visst, det finns saker i livet man är mindre nöjd med. Men man hinner inte gnälla på allt, man lever ju inte sålänge. Måste passa på att göra allt man själv vill göra innan det är slut.

Sen beror det ju på vad man har med sig i bagaget. Man har ju fått sina törnar under årens lopp, och personligen har jag blivit starkare utav det.
Man vet var man står och vet vad man vill och man tar sig dit.

Hoppa över det då...

Om jag kunde skulle jag göra det, lätt :)
 
Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Att jag någon dag blir lika gammal och grå som AndreasNo1:mad:
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top