Idag är jag förbannad därför att...

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Finns ju en anledning till att denna tråd startades då "argtråden" tydligen ansågs misslyckad & stängdes? Så, vem ska be om ursäkt?

I övrigt så är jag inte alls förbannad just nu. Men ryggradslösa människor gör mej förbannad.....rent allmänt.

Ja, den blev inte stängd pga av mig iaf. men nursey startade en ny ju direkt efter å sedan kom denna hehe...

Tyvärr hann jag ej läsa vad som hände varför den blev stängd och sedan va det nån som skriv lite om det i nursey tråd så lite humm har jag men nu glömmer vi bort det...

För övrigt är jag inte arg idag! :)
 

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
pucken skrev:
Ankan´s tråd (Må den vila i frid ) måste få finnas
Jag är förbannad på folk som felaktigt använder apostrofgenitiv i svenskan, "Ankans" inte "Ankan´s". Fimpa apostroferna jävligt snabbt annars unleashar jag the fucking fury!

Jag är även lite förbannad för att detta är min sista dag på semestern.

Så för att sammanfatta, jag är förbannad på:

1. Folk som du som använder apostrofgenitiv.
2. Själva apostrofen.
3. Att jag måste jobba på måndag.
 

Xyron

Jag var snabbare förr
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Piteå
Hoj
GsxrT 1000 -03
Jag är förbannad för att jag måste jobba idag efter 6 veckors semester :mad:
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag är förbannad på alla satans jävla idioter som översätter engelskans ord "spindle" till svenskans ord "spindel".
Hur jävla efterbliven kan man få vara och ändå tillåtas vistas fritt i samhället?
Det engelska ordet "spindle" har betydelsen led, axel eller stång.
Det svenska ordet "spindel" heter spider på engelska.

Man köper alltså inte sina DVD-skivor på "spindel" och en bil har ingen "spindel-led"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men fatta då era förbannade helvetes analpålade incestoffer!!!!! :mad:
 

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Ort
East Grinstead, UK
Hoj
En gul Triple 06
Jag är förbannad på alla satans jävla idioter som översätter engelskans ord "spindle" till svenskans ord "spindel".
Hur jävla efterbliven kan man få vara och ändå tillåtas vistas fritt i samhället?
Det engelska ordet "spindle" har betydelsen led, axel eller stång.
Det svenska ordet "spindel" heter spider på engelska.

Man köper alltså inte sina DVD-skivor på "spindel" och en bil har ingen "spindel-led"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men fatta då era förbannade helvetes analpålade incestoffer!!!!! :mad:

Den vertikala axeln där kulan är fäst på en separator heter då spindel på svenska. :mad:
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Jag kämpar febrilt för att arbeta upp en ilska att skriva om - det börjar arta sig! :tummeupp
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag är förbannad på folk som felaktigt använder apostrofgenitiv i svenskan, "Ankans" inte "Ankan´s". Fimpa apostroferna jävligt snabbt annars unleashar jag the fucking fury!

Jag är även lite förbannad för att detta är min sista dag på semestern.

Så för att sammanfatta, jag är förbannad på:

1. Folk som du som använder apostrofgenitiv.
2. Själva apostrofen.
3. Att jag måste jobba på måndag.

Nu blir jag förbannad på din jävla petighet !!!
Unleasha vad fan du vill !!!:arsele :D
 

Dr.Bike

Guest
Jag är förbannad på alla satans jävla idioter som översätter engelskans ord "spindle" till svenskans ord "spindel".
Hur jävla efterbliven kan man få vara och ändå tillåtas vistas fritt i samhället?
Det engelska ordet "spindle" har betydelsen led, axel eller stång.
Det svenska ordet "spindel" heter spider på engelska.

Man köper alltså inte sina DVD-skivor på "spindel" och en bil har ingen "spindel-led"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men fatta då era förbannade helvetes analpålade incestoffer!!!!! :mad:

Du har tydligen helt bommat att spindel OXÅ betyder axel?

Så du har tyvärr fel.
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Länge sen man fick lite raseriutbrott. Hmmm, när var jag arg senast?

Man kan ju bli lite arg när de ställer in ens flyg man ska med så man inte kan komma till jobb i tid - men spela roll liksom. Man tar ju bara nästa tillgängliga.

Nä fan - glömt senast jag var arg nu :)
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Den vertikala axeln där kulan är fäst på en separator heter då spindel på svenska. :mad:
P.g.a. att nåt klent begåvat ägghuvud till mekaniker en gång i tiden läste den engelska manualen och såg "spindle" och felöversatte det som spindel!!!
Du har tydligen helt bommat att spindel OXÅ betyder axel?

Så du har tyvärr fel.
En spindel är en spindel, en spindle är inte en spindel.


Nu blir jag ännu mer förbannad för att ni käftar emot!
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
P.g.a. att nåt klent begåvat ägghuvud till mekaniker en gång i tiden läste den engelska manualen och såg "spindle" och felöversatte det som spindel!!!
En spindel är en spindel, en spindle är inte en spindel.


Nu blir jag ännu mer förbannad för att ni käftar emot!
hehe..
För att citera ur sälskapsresan "saker kan ha fler betydelser ...hm darling"
 

Neanderthalaren

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2004
Ort
Bushen
Hoj
Honda VTR1000F -06

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Jag är förbannad för att jag sitter här, nedstämd på nattkröken, nedkrökad, trots att jag inte har nån anledning.
Jag är också förbannad för att jag blev uppfostrad att bry mig och att ha empati för mina medmänniskor, det kommer man ingen vart med tyvärr.
Jag är förbannad för att jag snart måste sova och då bara har tankarna kvar som överröstar allt utom möjligen min tinnitus som jag fått av att jag försökt överrösta mina tankar med musik.
Ni som är glada, hur är ni egentligen det? hur bär ni er åt för att skaka av er allt och inte bry er?
Mvh
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Jag är förbannad för att jag sitter här, nedstämd på nattkröken, nedkrökad, trots att jag inte har nån anledning.
Jag är också förbannad för att jag blev uppfostrad att bry mig och att ha empati för mina medmänniskor, det kommer man ingen vart med tyvärr.
Jag är förbannad för att jag snart måste sova och då bara har tankarna kvar som överröstar allt utom möjligen min tinnitus som jag fått av att jag försökt överrösta mina tankar med musik.
Ni som är glada, hur är ni egentligen det? hur bär ni er åt för att skaka av er allt och inte bry er?
Mvh

Du verkar lite nere. Min lista som brukar hjälpa när jag känner mig på det viset.

1. Köra hoj
2. Supa mig full
3. Pilla på mig själv
4. Viss musik kan få mig på bra humör trots många motgångar.
5. Vänta på bättre tider....funkar alltid men är trist.
 

sEiKo

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Avesta
Hoj
Mellan två hojjar just nu
Du verkar lite nere. Min lista som brukar hjälpa när jag känner mig på det viset.

1. Köra hoj
2. Supa mig full
3. Pilla på mig själv
4. Viss musik kan få mig på bra humör trots många motgångar.
5. Vänta på bättre tider....funkar alltid men är trist.

1. Kan jag inte då den har körförbud p.g.a. för få bes.tider för hojar i stan(och kringliggande städer). Har visserligen jetski istället men det är mörkt och jag måste ta mig till sjön för att åka, nåt som inte är så lätt nu med alkohol i blodet.
2. Vad tror du jag är? inget blir bättre av sprit tyvärr när man sitter själv sen iallafall.
3. Är jag inte på humör för, det kanske är fel på mig men ibland är jag inte på humör för sånt.
4. Har ingenstans jag kan spela ostört och ostörande just nu.
5. Jag vet, jag har väntat på bättre tider ett helt liv, har letat aktivt efter bättre tider också. Jag har börjat tvivla på att dom egentligen finns, det handlar bara huruvida man tar åt sig om det inte blir så bra eller inte.

Mvh
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
1. Kan jag inte då den har körförbud p.g.a. för få bes.tider för hojar i stan(och kringliggande städer). Har visserligen jetski istället men det är mörkt och jag måste ta mig till sjön för att åka, nåt som inte är så lätt nu med alkohol i blodet.
2. Vad tror du jag är? inget blir bättre av sprit tyvärr när man sitter själv sen iallafall.
3. Är jag inte på humör för, det kanske är fel på mig men ibland är jag inte på humör för sånt.
4. Har ingenstans jag kan spela ostört och ostörande just nu.
5. Jag vet, jag har väntat på bättre tider ett helt liv, har letat aktivt efter bättre tider också. Jag har börjat tvivla på att dom egentligen finns, det handlar bara huruvida man tar åt sig om det inte blir så bra eller inte.

Mvh

Jag gillar vanligtvis att vara bollplank åt folk som är ledsna men det här är nog lite out of my league tyvärr.

Jag hoppas bara att du somnar gott och har en bättre dag i morgon så du kan börja beta av listan i brist på annat :).

Sov gott
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top