Idag är jag förbannad därför att...

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Jag är förbannad för att det är slut på mitt konto :mad:

PM'ar gärna kontonummer till dom som är villiga att skicka bidrag)
 

Gabor

Guest
Fy fan....solen skiner...nyss snöat å regnat å de e 5 grader...jävla istid redan, går ju fan inte att köra, sladdar, glider hopplöst att göra stoppis, går inte att slanga, bara spinner, FUCK...:mad: De får bli vålsfilmer i 5 månader...
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Åk till Ungern där skiner alltid solen och alla killar är snälla !
 

samhainie

Guest
för att jag inte fick delarna till bilen idag, så jag kunde fixa den i helgen.. nu måste jag ut på blocket och hitta en reservbil att åka i till nästa helg...:(
 

Dominator-Rocks

Guest
Helvetes JÄÄÄÄVLAR :mad:

Nu Besitter jag sann ILSKA!:mad:

Min dotter kludda ner två våder tapet med spritpenna för ett tag sen!

................................................. ANDAS ........................:mad: ooooooooooohhhhhhhhhhh

Well well idag skulle jag fixat! HAde en rulle av samma tapet..... åkte å köpte lim pensel mm mm mm ...............

Åkte hem ringde till tapetaffären och frågade om jag var tvungen å slipa den allt spritpennekludd Å det var jag :mad:

Fuck slipa för hand slipa slipa:huvet ...fram me´slipmaskin bzzzzz slipa slipa hela jävla rummet dammfyllt!

sen kladda lim och..... sen förstå att det är mönster passning H**A!! kladdar vidare faaan det sitter en Bård som jag måste passa emot.... FAAAN!!
+ att den sista våden gick in i ett hörn så tapetjäve´len vart 1 dec för lång ..........:mad: :huvet
HELVETE HELVETE!

Nu sitter skiten där men det ser ut som #¤***SDLWKJH#Y!GIU#"UHO#(GÄÄÄ##"""Ä**ÄÄ"Ä"!!

Hoppas det ser bättre ut imorgon!:huvet

Har precis svept en öl och nästan druckit upp en till! Lugna sig lite!


HELVETEE!

Helvetesjävlahelvetefaannskukihelvetedraåthelvetejagblirförbannadsåinnielvetejaghatardethärjustnuochjjagärsåjävlaargsåinnihelvetefaaansåjävlaargsåjagintekommerpånågebrasvordommar!tycksyndommigförihelvetejvlarfördetärfansyndommignufaanhelevetesjävlar!!
 
Last edited:

Skrap

Sugen!
Gick med
23 Sep 2006
Ort
Haninge
Hoj
ostbåge, plockad som en gås, neos 100 för flipflopåka
Förbannad

:4skrika Heligt förbannad på dem som inte kan hålla sig i sin fil utan att "cut corners" trots att det finns en mc/bil på insidan!! :finger Skärpning!
 

Dominator-Rocks

Guest
Palle71;3224Edir964 skrev:
Du borde kanske prova att "tapetsera" med Gladpack utanpå tapeterna? Nästa gång är det bara att dra av plasten och på med nytt. :tummenupp

:)

Dra ÅT helvete :mad:

Edit:Jag tar en öl till!

Edit: Fucking jävla specetangent som nu mer är en litenjävlalitekluddelilledutliakastorsomenenknappnålshuve!Fuckihelvetevilkenjävlaorövning--....!


(Dags för angermanagament..........)


Nu blire lite Sheryl Crow & Kid rock med Picture....lugna sig...

Halvalåtennuochjagbörjarlugnamig!
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Helvetes JÄÄÄÄVLAR :mad:

Nu Besitter jag sann ILSKA!:mad:

Min dotter kludda ner två våder tapet med spritpenna för ett tag sen!

................................................. ANDAS ........................:mad: ooooooooooohhhhhhhhhhh

Well well idag skulle jag fixat! HAde en rulle av samma tapet..... åkte å köpte lim pensel mm mm mm ...............

Åkte hem ringde till tapetaffären och frågade om jag var tvungen å slipa den allt spritpennekludd Å det var jag :mad:

Fuck slipa för hand slipa slipa:huvet ...fram me´slipmaskin bzzzzz slipa slipa hela jävla rummet dammfyllt!

sen kladda lim och..... sen förstå att det är mönster passning H**A!! kladdar vidare faaan det sitter en Bård som jag måste passa emot.... FAAAN!!
+ att den sista våden gick in i ett hörn så tapetjäve´len vart 1 dec för lång ..........:mad: :huvet
HELVETE HELVETE!

Nu sitter skiten där men det ser ut som #¤***SDLWKJH#Y!GIU#"UHO#(GÄÄÄ##"""Ä**ÄÄ"Ä"!!

Hoppas det ser bättre ut imorgon!:huvet

Har precis svept en öl och nästan druckit upp en till! Lugna sig lite!


HELVETEE!

Helvetesjävlahelvetefaannskukihelvetedraåthelvetejagblirförbannadsåinnielvetejaghatardethärjustnuochjjagärsåjävlaargsåinnihelvetefaaansåjävlaargsåjagintekommerpånågebrasvordommar!tycksyndommigförihelvetejvlarfördetärfansyndommignufaanhelevetesjävlar!!

Dumjävel... nästa gång kan du måla över me lackfärg istället så slipper du slipa...
 

Dominator-Rocks

Guest
Dumjävel... nästa gång kan du måla över me lackfärg istället så slipper du slipa...

Åhhhjagsomprecishartattbortdigfrånignorelistan:D

Ochsåkommerdumeddetdär:D jaghatardig!

Fastdetgörjagjuinte!:tummenupp Hatardigalltså!

MMMfasstslipningenvarmittminstabekymmmer!

VärstvaråfåpasstillhögerÅvänsterÅuppÅner!

Tankenslogmiggattjagskullelackaetttuntlagermenjaghadebestämtmigförattgöradetivkällochorkadeinteväntapåattlackenskulletorka...!
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
3224600 :hihi

[YOUTUBE-ID]19WulQUmBBg[/YOUTUBE-ID]
Klassiker så härlig!

hmm jag är förbanad på valmers stalki... nä det håller mig bara från att ha tråkigt nä jag e på ganska bra humör. :)

3225036 Åhhhjagsomprecishartattbortdigfrånignorelistan:D

Ochsåkommerdumeddetdär:D jaghatardig!

Fastdetgörjagjuinte!:tummenupp Hatardigalltså!

MMMfasstslipningenvarmittminstabekymmmer!

VärstvaråfåpasstillhögerÅvänsterÅuppÅner!

Tankenslogmiggattjagskullelackaetttuntlagermenjaghadebestämtmigförattgöradetivkällochorkadeinteväntapåattlackenskulletorka...!
Jag beundrar dig som inte bara köpte täck färg och måla rummet, längre tid men mindre drygt.

Fast sen hatar jag nästan alla tapeter.
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Åhhhjagsomprecishartattbortdigfrånignorelistan:D

Ochsåkommerdumeddetdär:D jaghatardig!

Fastdetgörjagjuinte!:tummenupp Hatardigalltså!

MMMfasstslipningenvarmittminstabekymmmer!

VärstvaråfåpasstillhögerÅvänsterÅuppÅner!

Tankenslogmiggattjagskullelackaetttuntlagermenjaghadebestämtmigförattgöradetivkällochorkadeinteväntapåattlackenskulletorka...!

Mje det gick säkert fortare att slipa ner allt o dammsuga upp allt damm :tummenupp
 

Dominator-Rocks

Guest
FUCKuAll! Jag kan SPacea´ men det är Jobbigt!

Helvete´s jävla Andreas NO Vilken Jävlapainhanär!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top