Idag är jag förbannad därför att...

MC Doktorn

Guest
Att jag sitter här och tycker att inget händer , jobbat alldeles för mycket.Pengar är inte allt!!

Just nu skulle jag vilja sätta mig på RR hojen och bara koncentrara mig koppla bort allt, gasa fullt hitta rytmen köra som i trans som tiden stod stilla.
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Jag är lite sur över min brist på motivation. Jag behöver löpträna idag men ORKAR fan inte. VILL inte.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Torgo

The Master does not approve
Gick med
28 Oct 2005
Ort
Dalby
Hoj
En svart Qvarna 701
Jag blev arg på mig själv för att jag inte tänkte på att nybryggt kaffe är extra jävla hett när man precis skopat in ett stort lass glass i truten :brinnerup


Fast jag kunde iofs trösta mig och min brända tunga med lite mer glass direkt :tungan
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag e fly förbannad för igår åkte jag från Sthlm -> Örebro för att skriva upp. Känner mig hur förberedd som helst och har bra vibbar. Sen visar det sig att tamejfan 50% av alla frågor jag får är
1. totalt irrelevanta.
2. osedda av mig innan.
3. dumma.

t.ex när ska man besiktiga en ny hoj första gången. Vad i helvete? Blir jag en bättre/sämre förare pga det!? Jag kör ju för helvete en 93:a och vägverket skickar ju iaf ut papper om besiktning så vem fan bryr sig?
Dessutom gjorde jag slarvfel, svarade precis tvärtemot vad jag tänkte på en fråga bara för att den kändes så enkel.

Förbannade skitapa! Senapsgas!
Pissvägverket för att de inte kan se till att ha mer tider om det nu är så förbannat många som ska skriva/köra upp så att man måste åka över hela jävla Sverige.

Bajs!
T Y S T!
 

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Jag e fly förbannad för igår åkte jag från Sthlm -> Örebro för att skriva upp. Känner mig hur förberedd som helst och har bra vibbar. Sen visar det sig att tamejfan 50% av alla frågor jag får är
1. totalt irrelevanta.
2. osedda av mig innan.
3. dumma.

t.ex när ska man besiktiga en ny hoj första gången. Vad i helvete? Blir jag en bättre/sämre förare pga det!? Jag kör ju för helvete en 93:a och vägverket skickar ju iaf ut papper om besiktning så vem fan bryr sig?
Dessutom gjorde jag slarvfel, svarade precis tvärtemot vad jag tänkte på en fråga bara för att den kändes så enkel.

Förbannade skitapa! Senapsgas!
Pissvägverket för att de inte kan se till att ha mer tider om det nu är så förbannat många som ska skriva/köra upp så att man måste åka över hela jävla Sverige.

Bajs!
T Y S T!

Hur tycker du att det gick annars då?
 

Cirkus

Ny medlem
Gick med
20 May 2006
Ort
Örebro
Hoj
Varierar...
Jag blir förbannad för att alla annonser jag ringer på skiter sej:mad: :huvet ...

Senast hittade jag en PERFEKT åkklippare för 1600kr att sätta min dominator-motor i.... Men en annan kille va på väg för att hämta den....:huvet

Jävla skit.

Igår var det samma visa med en bil

KAN FOLK LÅTA BLI ATT KÖPA "MINA" SAKER TACK!:mad:
 

Bifogat

  • 4100376130.jpg
    4100376130.jpg
    66.9 KB · Visningar: 235

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Inte du som ska säga förlåt utan de här som starta en ny tråd istället för skriva i din nya... eftersom den befintliga blev stängd...

fast förbannad vet jag inte, skriver för jag har tråkigt.:)

Finns ju en anledning till att denna tråd startades då "argtråden" tydligen ansågs misslyckad & stängdes? Så, vem ska be om ursäkt?

I övrigt så är jag inte alls förbannad just nu. Men ryggradslösa människor gör mej förbannad.....rent allmänt.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Är så jävla förbannad på kunder som inte betalar sina fakturor i tid.
JÄVLA SOSSAR !!!
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
å tåget kom i tid :rolleyes:

Ja faktiskt. Men det ösregnade i Örebro. Fan nu blev jag förbannad för det oxå...flera dagar efteråt!


Nu är jag helt vansinnig på det förbannade Länsstyrelsen!!
Skickade in ansökan om handledarskap i början på juni, betalade direkt när fakturan kom, och nu i mitten av augusti visar det sig att de har slarvat bort min ansökan och vill ha in en ny. Det här är ju fan inte sant! :mad:
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top