Idag är jag förbannad därför att...

Dominator-Rocks

Guest
Jag och grabbarna åker upp till en polare i Stortsan (stockholm) där vi om 4-5tim skall börja dricka en massa gott. Sen vid 5 snåret bär det av ner till båtarna för att entra Paradiset :)

Det är bara att min förkylningen är ännu värre idag har knappt kunnat sova inatt för att det spränger i örat snoren rinner och huvudet bulltar :huvet


Man blir förbannad
:fakta
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Lite småförbannad på att Gröna Lund sög stenhårt...trist som fan ijf med Liseberg. Störde mig på att det kostade 350 spänn med åkband å inträde(?!) samt att jag spenderade 170 spänn på chokladhjul och ändå inte vann något. Hade kunnat köpa SMINK för dom pengarna..pucko man är!!

MEEEN..jag hade urtrevligt sällskap så det vägde ju definitivt upp att gå runt i en dyngsur luvtröja, jeans och gympadojjor i hällregn. Ironiskt nog var Lillasyster där o lirade "umbrella"..:hähä:yoparty
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
För att min axel gick ur led för 15e gången på jävligt kort tid i morse.
Hände nåt mysko med armen som gör svinont och inte går att röra. Uppsökte läkare och han ryckte mest på axlarna och sa att det gick inte att göra något åt det, skrev ut några hyffsat starka tabletter och skickade sen ut mig igen. :näsblod
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
För att min axel gick ur led för 15e gången på jävligt kort tid i morse.
Hände nåt mysko med armen som gör svinont och inte går att röra. Uppsökte läkare och han ryckte mest på axlarna och sa att det gick inte att göra något åt det, skrev ut några hyffsat starka tabletter och skickade sen ut mig igen. :näsblod

Bara för att han kunde rycka på axlarna...:mad:
Man blir förbannad!:gnissla
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
För att min axel gick ur led för 15e gången på jävligt kort tid i morse.
Hände nåt mysko med armen som gör svinont och inte går att röra. Uppsökte läkare och han ryckte mest på axlarna och sa att det gick inte att göra något åt det, skrev ut några hyffsat starka tabletter och skickade sen ut mig igen. :näsblod

Sluta upp med så avancerade ställningar hela tiden! Kamasutra är överskattat, doggystyle funkar i alla väder.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
That's me. Tidsoptimist, sällan mycket försenad men ofta lite. :crash

Trodde väl inget annat, nollkoll :pannkyss

För att min axel gick ur led för 15e gången på jävligt kort tid i morse.
Hände nåt mysko med armen som gör svinont och inte går att röra. Uppsökte läkare och han ryckte mest på axlarna och sa att det gick inte att göra något åt det, skrev ut några hyffsat starka tabletter och skickade sen ut mig igen. :näsblod

Remiss till ortoped?, med vårdgaranti får SKA du få bli kallad inom tre månader annars :kulspruta
 
Last edited:

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Ort
Bromma
Hoj
MT-09 2020
Idag är jag förbannad för att jag sett och hört så mycket idioti!
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Bara för att han kunde rycka på axlarna...:mad:
Man blir förbannad!:gnissla

Ja, det tänkte jag också! :D

Remiss till ortoped?, med vårdgaranti får SKA du få bli kallad inom tre månader annars :kulspruta

Det var ortopeden som ryckte på axlarna. Han orkade väl inte bry sig. Sa bara "du får operera".
Jotack, jag vet det, men just nu är det omöjligt för mig att operera den, eftersom jag har en utbildning att fullfölja. Avbryter jag den kommer ingenting gå bra längre.. Jag blir så trött...
 
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Ja, det tänkte jag också! :D



Det var ortopeden som ryckte på axlarna. Han orkade väl inte bry sig. Sa bara "du får operera".
Jotack, jag vet det, men just nu är det omöjligt för mig att operera den, eftersom jag har en utbildning att fullfölja. Avbryter jag den kommer ingenting gå bra längre.. Jag blir så trött...

Han har erbjudit att op och du tackar nej :va va tycker du han/hon kan göra då än att rycka på axlarna och ge dig smärtstillande etc:
En anmälan till op om den är prioriterad tar inte lång tid, troligen op på dagskirurgen och du går hem samma dag.

Patienter, jag blir så trött :huvet


:rolleyes:
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top