Idag är jag förbannad därför att...

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Räkningarna är betalda och jag har kvar......112 kronor

Livet suger så jävla hårt på ALLA fronter att man vill stoppa huvudet i sanden och inte finnas!

Måste nog sälja hojen nu..bandit någon?

Been there, done that! Gumman, det blir faktiskt bättre tider igen, även om man inte tror det när man sitter längst ner i skiten! Kämpa på Shirin! :krama
 

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Ort
Kristianstad
Hoj
En sån grön.
Idag är jag mest förbannad på att man inte kunde ge fan i dom två sista shottarna Tequila som tvunget skulle leta upp en igår.

:huvet :zpy
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ohjälpsamma idioter som inte ens kan hjälpa en med småsaker, utan istället ifrågasätter varför man frågar dem om hjälp:huvet:rolleyes:
Precis och sen ska man dela huset med dom om 2 veckor men dom fattar fortfarande inte varför dom iaf ska aska i askkoppen..
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Nå jävla snorungar/pundare har snott min bil inatt. Såna jävla amatörer så dom har brutit bort hela låset ur dörren t.o.m.

MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:
 

Gös i agenthatt

Live hard, Paul Young
Gick med
29 Jul 2007
Ort
Götefisk
Hoj
Årsmodell, Märke och modell
Nå jävla snorungar/pundare har snott min bil inatt. Såna jävla amatörer så dom har brutit bort hela låset ur dörren t.o.m.

MAN BLIR FÖRBANNAD :mad:

Vet hur det känns. Fick också min bil stulen för några år sedan. Asen kom c:a 100 meter innan de voltade i första bästa rondell. Dessutom glömde de sin knarkpipa i bilen när de flydde.
 

tuppel

Ny medlem
Gick med
8 Jun 2005
Ort
Hedemora
Hoj
Inte ens en cykel
Jag är förbannad för att de lata idioterna från Septic inte kan rippa den jävla HDDVD:n på rätt vis så att man får ljud i ett normalt jävla format och inte DD+/EAC3. Sen när jag väl får det att fungera, fyra separata program senare, så är ljudet osynkat!!!

Förväntar mig inte att någon ska förstå. :tungan
 

Gabor

Guest
Suzuki skithoj som läcker olja efter ett para räjäl fulgasrepor. Fuckad hoj....:D .

Såg en droppe vid ventilkåpspackningen...japansk jävla skit.

hela min semester är nu förstörd....
 

Dark_Messenger

Guest
Det är jävligt störigt att ha sin hoj på service när japanerna inte kan skicka rätt delar till Sverige. När de äntligen skickar rätt del skickar en annan nisse som inte förstår japanska tillbaka delen till Japan. :3freak
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Någon satans sommarjobbare på Schenker Privpak har supit bort mina däck...sjukt oväntat - varenda gång Schenker har varit inblandade i leveranser har det strulat, precis varenda gång. :huvet

/J
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top