Idag är jag förbannad därför att...

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Det var väl det värsta jag hört, det är ju mycket, mycket tidigare.

Nu blev jag också förbannad! :mad:
Det är tydligen vedertaget att kvinnor blir extra horny efter 30, kan säga att det INTE gäller i mitt hus.. Inte hos någon av mina polare heller..

"Buhu, jag är så trött"..

Jaha, säger jag och letar upp ett reportage från nå flyktingläger i Afrika..

"Här sitter herr och fru afrikan med sina 14 ungar som tillsammans väger 50kg.. De senaste åren har de ätit grus till middag, men nog fan orkar de pippa ändå!"

"Åhh, pressa mig inte"..


Men, ja ä int bitter :död
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Det är tydligen vedertaget att kvinnor blir extra horny efter 30, kan säga att det INTE gäller i mitt hus.. Inte hos någon av mina polare heller..

"Buhu, jag är så trött"..

Jaha, säger jag och letar upp ett reportage från nå flyktingläger i Afrika..

"Här sitter herr och fru afrikan med sina 14 ungar som tillsammans väger 50kg.. De senaste åren har de ätit grus till middag, men nog fan orkar de pippa ändå!"

"Åhh, pressa mig inte"..


Men, ja ä int bitter :död


Bjud kärringen på grus då.
Måste ju vara sexframkallande som faen !
 

Mac_85

Varför ha tråkigt, när man kan ha kul?
Gick med
16 Jun 2008
Ort
Falun
Hoj
Honda cbr 600 -91
Att ingenting går som jag vill just nu. Röv!
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jag är insatt i relationsproblematik...och är tjej :) säg vad som tynger dig..så ska vi se om det går att få någon fason på eländet. Kärringen alltså...!! :tungan

Hoho, nejdu. Alltså, jag tvivlar definitivt inte på din förmåga att förstå problem och sådant, med tanke på det du visat upp här på SH. Men det fixar jag på egen hand. Tack ändå! :)

Edit: Du är inte tjej, du är en utomjordning, hitsänd för att göra livet surt för alla tjejer som vill vara som dig.

/S.Mör
 

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Ort
Bromma
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Jag är insatt i relationsproblematik...och är tjej :) säg vad som tynger dig..så ska vi se om det går att få någon fason på eländet. Kärringen alltså...!! :tungan

Släpp loss, tjejen!
Jag sitter här och övervakar... :)


/Dr. Fil. Gyn. Dreggel, överstepräst och relationsexpert
 

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Ort
Mölndal änna.
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Idag är jag förbannad för att jag drabbats av världens hjärnsläpp och lyckats låsa både pinkoden till visakortet och min personliga kod till internetbanken, allt detta på mindre än 10 minuter. Kodhelveten, jag hatar er! :förbannad
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag förbannar alla onödiga mc-olyckor som sker.

Känner mej arg, men mest ledsen. Varför är det alltid de finaste människorna, de som värmer så många andra, som förolyckas. Helvete!! :gråta
 

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Ort
home is whare i duschrunkar
Hoj
gixxah sevenfifteh
Ok jag har inte varit förbannad på hela dagen men nu satte taxhorjävlarna igång med deras tuthängande!!! :mad:

Men vaddå, klockan e bara 00:00?! sEkCert iNGen såM sÅveR Nu!1111 :huvet

Förstår folk som får raseriutbrott, hade man varit lite mer korrekt funtad så hade jag sprungit ner och smashat en molotov cocktail i ansiktet på dom alternativt sparkat in rutan, greppat tag i deras skalle o skrika dom så högt man kunde i öronen en kvart!! ;smashamolotovcoctailiansiktetpåentaxichaffis
 
Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
För att jag har väntat på en J*VLA massa delar från staterna och inte hade dom kommit i fredags heller, tänkte nåt i stil med, tullh*lv*te som håller på skräpet, kom till Tullen den 20:e nämligen...
Idag söndag kväll kikar jag ner i brevlådan och vad ligger på botten?? JO MIN J*VLA AVI!!! Som är poststämplad den 25:e!!!! Personligen övertygad om att den hamnat i fel låda p.g.a. gravt alkoholiserad postnisse som aldrig får posten rätt och sen satt väl nån granne på lappen och funderade på när dom skulle orka lämna avin i rätt låda! :mad
 
Last edited:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
För att jag är så jävla trött på söndagsbilister..

Igår, på väg hem från landstället, på E4 strax norr om Gävle (2-1 väg). Framför oss ligger en mupp med släp, framför honom en husbil. VARJE gång det gick från en till tvåfiligt, lade sig släpnissen i vänsterfilen utan att höja hastigheten ens en km/h, vilket naturligtvis föranledde totalt jävla stopp bakom. Helt omedveten om att det fanns andra på vägen.

Och nej, jag hade inte hojen den gången. Hade bilen. En stor jävla BMW. Det är OMÖJLIGT att inte se den.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top