Idag är jag förbannad därför att...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Idag är jag förbannad för att jag inte har en komplett verkstad utan ett j*vla förråd att stå och mecka i, pissbelysning och ett litet litet lysrör som jag tjuvkopplat in på föreningens el och mycket som verktyg o.dyl. saknas....
32mm hylsa t.ex. Säljer jula såna??
Jajamensan om man har 3/4" fattning ja...
1/2" INTE EN FETECHANS! Och vad har jag på momentnyckeln??
Jo just det... 1/2".. Grattis! :mad:
Och sen saknas det en skruvj*vel också så jag kan inte hänga dit
lysen eller nåt.. .ASLATTJO.. Så min mek kväll blev 2h lång och sen var det
slut på saker som gick att göra...
FRUUUUUUUUUUUUUUUSTREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERAAAAAAAAAAAD!
:huvet :gnissla :mad:

Det finns övergångar vet du. ;)

http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=22456005
 

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Ort
Bålsta
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Precis gjort tabben att se Eugene Armstrong-videon. FY FAN!!! Inte nog med att det var det absolut äckligaste jag nånsin (googla inte skiten, du kommer bara ångra dig, allvarligt) sett så... Finner knappt ord!!! AAAAHHHHH!!! :mad:

MAN BLIR FÖRBANNAD :mad: På riCktigt!! :mad: :mad: :mad:


PS. Alla pensionärer är förlåtna! Ni är inte ens i närheten av det här skiten. :mad:

:nicka de är sjukt att de finns nån människa som ens kan behandla en annan människa på detta visset, man funderar vad deras gud egentligen skulle säga om detta. Antingen är Allah en sjuk gud eller så är de människorna som är sjuka och anser att de tolkar sin korna på rätt sätt...
:zpy de behandlar sina djur bättre än så där :( :censored :finger
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
:nicka de är sjukt att de finns nån människa som ens kan behandla en annan människa på detta visset, man funderar vad deras gud egentligen skulle säga om detta. Antingen är Allah en sjuk gud eller så är de människorna som är sjuka och anser att de tolkar sin korna på rätt sätt...
:zpy de behandlar sina djur bättre än så där :( :censored :finger

De försvarar det mesta med att den de gjorde detta mot inte var religiös osv.
Att det kan fortfarande förekomma sådan när vi sedan länge passerat år 2000... Fattar inte. :(
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
De försvarar det mesta med att den de gjorde detta mot inte var religiös osv.
Att det kan fortfarande förekomma sådan när vi sedan länge passerat år 2000... Fattar inte. :(

:näsblod nä och sen undrar dom varför alla runt om dom inte gillar deras sätt att agera på *suck* man ska inte dra alla under en å samma kam heter de ju men
i dessa stunder när man ser sådant så kan jag lugnt säga att man har go lust...:huvet
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
De försvarar det mesta med att den de gjorde detta mot inte var religiös osv.
Att det kan fortfarande förekomma sådan när vi sedan länge passerat år 2000... Fattar inte. :(

Enligt deras tideräkning har de ännu inte passerat år 2000. :gnissla

För övrigt har jag inte sett klippet själv och tänkte inte göra det, men man blir ledsen och uppgiven när man tänker på vad vissa människor är kapabla till.
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Enligt deras tideräkning har de ännu inte passerat år 2000. :gnissla

För övrigt har jag inte sett klippet själv och tänkte inte göra det, men man blir ledsen och uppgiven när man tänker på vad vissa människor är kapabla till.

Nej det är iofs sant men ändå. Människor har varit medvetna om sina handlingar ganska länge nu (tänkte först skriva civilicerade men kom på att det inte passar i det här läget då de inte är det.) och man borde veta bättre än så...

Lika bra att du inte sett det...
 

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Ort
Hudiksvall
Hoj
Yamaha R1 -08
Jävla språket som "nysvenskar" kommer med gör mig förbannad.. typ "abo, fett, broschan... kontman(?) :4skrika
 

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Ort
F18
Hoj
V4
Antar att den är i stil med dom andra filmerna från Irak/afganistan där talibanerna slaktar Usa soldater?

Inte ens i närheten.

Fastnade återigen bakom en gammal kärring på ICA (problem att komma ihåg koden till ICAkortet) & började lacka ur :mad: . Två-tre sekunder innan jag tänkte svinga limpan i nacken på kärringen kom jag och tänka på den här videon igen och helt plötsligt fick tant ta den tid hon behövde. :pannkyss
 

Dominator-Rocks

Guest
:nicka de är sjukt att de finns nån människa som ens kan behandla en annan människa på detta visset, man funderar vad deras gud egentligen skulle säga om detta. Antingen är Allah en sjuk gud eller så är de människorna som är sjuka och anser att de tolkar sin korna på rätt sätt...
:zpy de behandlar sina djur bättre än så där :( :censored :finger

Lite sjukt att "Svenssons" sitter hemma och googlar efter/kollar på skiten också!:näsblod
 

BioCenter

Förvirrad
Gick med
26 Jul 2007
Ort
Falsterbo
Hoj
Aprilia RSV Mille
Idag är jag riktigt jävla förbannad över att:
1: Jag kuggade uppskrivningen...IGEN! :huvet

2: För att min satans helvetes skit yamaha har krympt sin luftburk eller nått. Ett original luftfilter går inte i, då det är för stort :mad:

3: Alla jävla förbannade vägarbeten överallt..... AAARGGGHH!:mad: :huvet
 

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Flyttade hem till lyan efter att ha tillbringat 4 veckor hos päronen (renovering av badrum i lgh), och allt är precis som vanligt. Mongot ovanför mig håller på och snickrar till typ 11-tiden, hur kul som helst att lyssna på nån som hamrar. De efterblivna som bor under mig spelar musik och ser på tv (på möljvolym) till ung. 4 på morgonen.

Helt jävla underbart att vara hemma igen.
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Flyttade hem till lyan efter att ha tillbringat 4 veckor hos päronen (renovering av badrum i lgh), och allt är precis som vanligt. Mongot ovanför mig håller på och snickrar till typ 11-tiden, hur kul som helst att lyssna på nån som hamrar. De efterblivna som bor under mig spelar musik och ser på tv (på möljvolym) till ung. 4 på morgonen.

Helt jävla underbart att vara hemma igen.

:va Meddela hyresvärden?, får en lägenhetsinnehavare x antal varningar så kan det bli vräkta. Lagt en lapp i deras brevinkast att de ska visa hänsyn?.

Svårt att åtgärda saker som man inte vet om ;)

Idag har varit en bra dag :) men igår vart jag förbannad så det räcker för hela året :mad: http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3546867&postcount=154
 
Last edited:

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Ort
Karlstad
Hoj
GPz 900r & XL 600R
:va Meddela hyresvärden?, får en lägenhetsinnehavare x antal varningar så kan det bli vräkta. Lagt en lapp i deras brevinkast att de ska visa hänsyn?.

Svårt att åtgärda saker som man inte vet om ;)

Fuck it, jag flyttar snart. Mycket pga av det här. Det är tamigfan aldrig tyst, jävulskt irriterande.
 

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Ort
Växjö
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
För att jag har har nytt jobb och måste jobba in en månad innan jag får lön. Har -29kr på kortet och får inte lön förrän den 25e nästa månad. Härligt :(
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Idag är jag riktigt jävla förbannad över att:
1: Jag kuggade uppskrivningen...IGEN! :huvet

2: För att min satans helvetes skit yamaha har krympt sin luftburk eller nått. Ett original luftfilter går inte i, då det är för stort :mad:

3: Alla jävla förbannade vägarbeten överallt..... AAARGGGHH!:mad: :huvet

1. Trist, men nästa gång sätter du den nog! :tummenupp

2. Slå in den med en hammare. Går inte det så köp en slägga. Går inte det så köp en sådan här:
450px-Pile_driver.jpg


3. Det är väl bra, så du slipper försvinna ner i ett potthål som slukar både dig och motorcykeln. :tummenupp



För att jag har har nytt jobb och måste jobba in en månad innan jag får lön. Har -29kr på kortet och får inte lön förrän den 25e nästa månad. Härligt :(

Kan du inte be om lite i förskott?
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top