Idag är jag förbannad därför att...

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Försvarsåtgärd:
Ät gasproducerande grejer
Sluta duscha/tvätta dig
Ställ dig vid en större lastbil som står på tomgång och sug i dig doften ca 30 min
Skölj munnen med dålig sprit kontinuerligt
Hosta kontinuerligt

Resultat: Garanterat avstånd från dina motmänniskor :tummenupp

Jättebra tips, tack så mycket :krama
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Ett annat skönt klientel är folk som svarar på min Blocket-annons.
- "Kan jag komma över på en gång?"
- "Visst, du är välkommen"

Aldrig mer ett ljud efter det.
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Den där var riktigt klockren! Lägger till det ordet i vokabulären omedeldirekt :fakta

Lägg till ordet "motarbetare" också :hej

Ett uttryck jag använder när jag nyser: "Ursäkta, men jag är tyvärr allergisk mot idioter!!!" :D
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Visa hänsyn och försök ha ett avstånd på två meter.
Eller hur, hur tänker folk?
Man blir torpederad av att dom går tre i bredd på trottoaren så man måste ge sig ut i gatan, går man och handlar ja då siktar folk på en, trampar en på tårna, stönar och frustar för att nån annan också behöver vara där.

Vadå kårråna, här kommer jag :mad:

Fast.
Folk som står i butiksgångarna på tvären och drömmer om ett liv sedan länge förkorat så man måste tränga sig förbi för att få sitt kaffepaket och komma till kassan innan ålderdomshemmet gör ju inte saken lättare direkt de heller. :död
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Idag är jag förbannad på min egen kropp. För fem år sedan när man tränade fick man träningsvärk och när man knuffade igenom det så var man starkare till nästa gång.
Nu när man närmar sig att fylla gubbe så får man bara dödskrampont i musklerna och så orkar man ingenting.
:mad:
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Tack, ja det anser jag med :)
Men det som du högg på gällde median vs medelvärde, eftersom du inte kan fela det så för du in lite egen tolkning och andra matematiska begrepp och låtsas som om det var det jag kommenterat.

Liiiite Trump vibbar på det.... (och för att fullborde den tesen svara gärna igen med något om normalfördelning och IQ istället för att acceptera skillnaden på medelvärde och median) ;-)

Vad la jag in för egen tolkning av matematiska begrepp? Specificera gärna matematiskt tack.

Jag sa att intelligens har en normalfördelad spridning i samhället.
Bevisa att det påståendet är fel tack!

På en normalfördelning av en så stor grupp som svenska samhället ligger medianen på samma nivå som medel.

Det förstår väl du som tydligen är högt matematiskt skolad.
 
Last edited:

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Sniklösningen med att kladda ner hela vägen och sen hälla på grus istället för att asfaltera har kostat mig en framruta.
 

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Helvetet
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Idag är jag förbannad för att min idiot till chef skulle ha gått på semester idag men har bestämt sig för att skjuta på den en vecka till, så min förhoppning att slippa idioten nästa vecka skiter sig!:huvet:huvet:huvet:huvet:mad::mad:
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Suuuuuuck.

Min älskade sambo vacker som en sommar morgon o glad som en lärka kom ned från duschen på ovanvåningen med ett glatt lättsamt kvittrande.

DET ÄR STOPP I DUSCHEN!!!!!!! Vatten överallt.

Suuuuuuck stövlar ut i garaget o hämtar högtryckstvätt och slang adapters o rör rensnings slangen till tvätten.

Öppnar vattenlåset och stirrar på vad jag var helt saker på att det är en dränkt råtta, uuueeekkk.

Hämtar en näbb tång och drar upp råttan som jag trodde, men vad fasen ingen svans?? Det var ingen råtta det var rester av min älsklings hårförlängning.

Stövlar ned o undrar lite frågande om det inte e bättre att ha den där flera tusen kronors förlängningen kvar på skallen??

Tydligen dåligt gjort av frisören och det blir bättre nästa gång!

Kopplar ihop atrialjerna o börjar trycka ned spol slangen, det går trögt på med hett vatten o igång med högtryckstvätten.

Upp kommer nagot som liknar fett ett svartbrun fett klägg, håller på en stund o hör att det släpper o vattnet i den murade glas dusch hörnan släpper med ett gurgel.

Petar lite i det feta. Men är det smör??

Knallar ned o frågar min vackra sambo om hon använder nagon fet hårvårds produkt?

Min älskade sambo säger med ett leende att minsan anvander hon en fet produkt.. kokosfett är tydligen det nya nu för att få mjukt sammets lent böljande hår.

Då men först nu brister det för mig..

Exakta orden. Men älskling hur Jävla dum får man vara? Rent kokos fett som knappt yes löser upp spolar du ned i duschen.

Skall du hålla på med sådana saker tvättar du haret i en hink i garaget där finns en olje avskiljare som förhindrar att avloppet sätts igen.

Blickar kan döda:D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Suuuuuuck.

Min älskade sambo vacker som en sommar morgon o glad som en lärka kom ned från duschen på ovanvåningen med ett glatt lättsamt kvittrande.

DET ÄR STOPP I DUSCHEN!!!!!!! Vatten överallt.

Suuuuuuck stövlar ut i garaget o hämtar högtryckstvätt och slang adapters o rör rensnings slangen till tvätten.

Öppnar vattenlåset och stirrar på vad jag var helt saker på att det är en dränkt råtta, uuueeekkk.

Hämtar en näbb tång och drar upp råttan som jag trodde, men vad fasen ingen svans?? Det var ingen råtta det var rester av min älsklings hårförlängning.

Stövlar ned o undrar lite frågande om det inte e bättre att ha den där flera tusen kronors förlängningen kvar på skallen??

Tydligen dåligt gjort av frisören och det blir bättre nästa gång!

Kopplar ihop atrialjerna o börjar trycka ned spol slangen, det går trögt på med hett vatten o igång med högtryckstvätten.

Upp kommer nagot som liknar fett ett svartbrun fett klägg, håller på en stund o hör att det släpper o vattnet i den murade glas dusch hörnan släpper med ett gurgel.

Petar lite i det feta. Men är det smör??

Knallar ned o frågar min vackra sambo om hon använder nagon fet hårvårds produkt?

Min älskade sambo säger med ett leende att minsan anvander hon en fet produkt.. kokosfett är tydligen det nya nu för att få mjukt sammets lent böljande hår.

Då men först nu brister det för mig..

Exakta orden. Men älskling hur Jävla dum får man vara? Rent kokos fett som knappt yes löser upp spolar du ned i duschen.

Skall du hålla på med sådana saker tvättar du haret i en hink i garaget där finns en olje avskiljare som förhindrar att avloppet sätts igen.

Blickar kan döda:D

:rofl :skrattaåt Kommer osökt att tänka på det gamla ordspråket: "En sann diplomat tänker sig för två gånger innan han inget säger" :hihi
 

spixer

spiff
Gick med
20 Jun 2007
Ort
Skåne
Hoj
yzf 1000R och FZR1000
Suuuuuuck.

Min älskade sambo vacker som en sommar morgon o glad som en lärka kom ned från duschen på ovanvåningen med ett glatt lättsamt kvittrande.

DET ÄR STOPP I DUSCHEN!!!!!!! Vatten överallt.

Suuuuuuck stövlar ut i garaget o hämtar högtryckstvätt och slang adapters o rör rensnings slangen till tvätten.

Öppnar vattenlåset och stirrar på vad jag var helt saker på att det är en dränkt råtta, uuueeekkk.

Hämtar en näbb tång och drar upp råttan som jag trodde, men vad fasen ingen svans?? Det var ingen råtta det var rester av min älsklings hårförlängning.

Stövlar ned o undrar lite frågande om det inte e bättre att ha den där flera tusen kronors förlängningen kvar på skallen??

Tydligen dåligt gjort av frisören och det blir bättre nästa gång!

Kopplar ihop atrialjerna o börjar trycka ned spol slangen, det går trögt på med hett vatten o igång med högtryckstvätten.

Upp kommer nagot som liknar fett ett svartbrun fett klägg, håller på en stund o hör att det släpper o vattnet i den murade glas dusch hörnan släpper med ett gurgel.

Petar lite i det feta. Men är det smör??

Knallar ned o frågar min vackra sambo om hon använder nagon fet hårvårds produkt?

Min älskade sambo säger med ett leende att minsan anvander hon en fet produkt.. kokosfett är tydligen det nya nu för att få mjukt sammets lent böljande hår.

Då men först nu brister det för mig..

Exakta orden. Men älskling hur Jävla dum får man vara? Rent kokos fett som knappt yes löser upp spolar du ned i duschen.

Skall du hålla på med sådana saker tvättar du haret i en hink i garaget där finns en olje avskiljare som förhindrar att avloppet sätts igen.

Blickar kan döda:D

Nu när du säger det så står det en burk med kokosfett i badrummet, kanske dags att ta ett snack med dottern.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nu när du säger det så står det en burk med kokosfett i badrummet, kanske dags att ta ett snack med dottern.

Lyfte samma fråga till damen och mycket riktigt använder även hon kokosfett till hårinpackning. Avbryt och upphör sa jag på det. "Men jag har ju inte använt något på länge" tyckte hon, då behövs det ju bevisligen inte så ge helvet :fakta
 

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Ort
Ja
Hoj
.
Vad är det för vanartigt kvinnofolk ni hänger ihop med? Riktiga SH cheyer använder givetvis valfett till håret!
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Bara o spola med hetvatten en halvtimma 2 ggr per år så problemet förflyttat ut i det allmänna ledningsnätet.Lite pådrag i alla kranar med eget avlopp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top