Idag är jag förbannad därför att...

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Idag brann jag av totalt i bilen. Rix 45 är hastighets sänkt från 90 till 80 i genom dalboslätten sedan några år och dessutom är det en hel del bönder från Brålanda som kör i 60km med milslånga köer efter.

I dag ligger en toyota pirus i 60 km med en helvetes kö efter o fanskapet kör så sakta pga att då kan människo helvetet pendla på priusens batteri ena vägen, berättade människo kräket vid konfrontation.

En Prius går vad jag vet ca 2-3mil på batteriet o körde personen fortare så startade motorn. Hur Jävlar sjuk får man vara??

Eller är jag sjuk som brusar upp:va
 

z1000sx

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Apr 2017
Ort
Där det finns en kudde
Hoj
Kawasaki ZX-10R & BMW R1250 GSA
Idag brann jag av totalt i bilen. Rix 45 är hastighets sänkt från 90 till 80 i genom dalboslätten sedan några år och dessutom är det en hel del bönder från Brålanda som kör i 60km med milslånga köer efter.

I dag ligger en toyota pirus i 60 km med en helvetes kö efter o fanskapet kör så sakta pga att då kan människo helvetet pendla på priusens batteri ena vägen, berättade människo kräket vid konfrontation.

En Prius går vad jag vet ca 2-3mil på batteriet o körde personen fortare så startade motorn. Hur Jävlar sjuk får man vara??

Eller är jag sjuk som brusar upp:va

Nä du är helt frisk som brusar upp.

Man kan få böter för att köra för sakta och hindra det normala trafikflödet..........i teorin.
I praktiken utövas det för sällan av Polisen tycker jag.
 

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Dessa jävla gångtrafikanter på cykelbanan, inser dom inte skillnaden på cykel och gångbana!? Brukar alltid precis inte köra på dom för att dom jävlarna ska lära sig och jag räds inte en jävla sekund åt att köra över en om det behövs.

Mittfils åkare, hur jävla svårt ska det vara!? Och dessa bilister som ligger på rad i vänsterfilen för att bilen 15 bilar bort gör en långsammare omkörning. Är väsnterfilen någon slags väntekö!? Nä fan önskar jag hade en lättare "pansarvagn" som kunde ta lite skit från andra bilister så dom lär sig vett och etikett i trafiken. :gnissla:gnissla

Och alla pappskallar på innergården som inte fattar att cykelstället är till för att ställa cyklar i! Dessa jävla grannar borde fan vräkas!

Min närmaste granne har också missat trappstädningen i Augusti, nu ska jag soppa i trapphuset i september och dumpa allt i den jävla fittkärringens brevinkast!! Fitta!!!!!

Försäkringskassan borde byta namn till Förstjälpningskassan, har väntat på pengar får den jävla svinen sen i Mars !!
 
Last edited:

Thorped

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Tiger 955i
Hur svårt ska det vara för Ica att sälja deras egna jävla mjölk med "lite längre hållbarhet"!? Jag förstår inte varför min närmaste Kvantum inte har den ska jag behöva gå till Lidl bra för att jag vill ha lite högpastöriserad mjölk, vart är det här landet på väg...!!!

Och gurkan! Varför har mina gurkor så jävla kort hållbarhet, äpplen håller ju fan i månader men gurkan är rutten efter en vecka! 2019, vi borde väl förfan ha gurka som håller längre än en vecka!? :huvet
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Hur svårt ska det vara för Ica att sälja deras egna jävla mjölk med "lite längre hållbarhet"!? Jag förstår inte varför min närmaste Kvantum inte har den ska jag behöva gå till Lidl bra för att jag vill ha lite högpastöriserad mjölk, vart är det här landet på väg...!!!

Och gurkan! Varför har mina gurkor så jävla kort hållbarhet, äpplen håller ju fan i månader men gurkan är rutten efter en vecka! 2019, vi borde väl förfan ha gurka som håller längre än en vecka!? :huvet

Jag håller med dig om mittenfilare och andra som inte kan tänka längre än näsan räcker.
Men du mår bättre om du inte blir så arg! :krama
Majoriteten skiter i dig ändå för de kan inte tänka den tanken tyvärr så det är bara att vänja dig vid att vara omgiven av idioter! :D
Men se det positiva, alla är inte idioter! :fakta
Gläd dig istället när du ser någon enstaka som ligger i högerfilen så blir livet lättare! :tummenupp


Och om äpplena låg i plast skulle de troligen också ruttna på en vecka! :7peta
(Förutom de äpplen som är fullproppade med gift, de klarar sig ändå... :( )
Bort med plasten så håller gurkan längre, det är min erfarenhet! :)
 

Jonte H

MEDLEM
Gick med
22 Mar 2019
Ort
Hbg
Hoj
VFR800X 2017
-Jag är förkyld och febrig, och det hatar jag att vara. Jag vill vara frisk … :(

 

Plast

Småvild
Gick med
8 Jun 2006
Ort
Rosvik
Hoj
Road glide special 2020. Tenere 700 2021 R1 2000 KTM 890 Adv
Dessa jävla gångtrafikanter på cykelbanan, inser dom inte skillnaden på cykel och gångbana!? Brukar alltid precis inte köra på dom för att dom jävlarna ska lära sig och jag räds inte en jävla sekund åt att köra över en om det behövs.

Mittfils åkare, hur jävla svårt ska det vara!? Och dessa bilister som ligger på rad i vänsterfilen för att bilen 15 bilar bort gör en långsammare omkörning. Är väsnterfilen någon slags väntekö!? Nä fan önskar jag hade en lättare "pansarvagn" som kunde ta lite skit från andra bilister så dom lär sig vett och etikett i trafiken. :gnissla:gnissla

Och alla pappskallar på innergården som inte fattar att cykelstället är till för att ställa cyklar i! Dessa jävla grannar borde fan vräkas!

Min närmaste granne har också missat trappstädningen i Augusti, nu ska jag soppa i trapphuset i september och dumpa allt i den jävla fittkärringens brevinkast!! Fitta!!!!!

Försäkringskassan borde byta namn till Förstjälpningskassan, har väntat på pengar får den jävla svinen sen i Mars !!

Finns en lätt lösning på vönsterfilsåkar mongon. Kör 10kmh söligare än alla andra. Dels stör sig folk på en och ens egen puls och stress lugnar ner sig rejält!
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Du ska juh inte bada bastu på Eriksdalsbadet, det vet ju alla....... :arsele

Den här gången brast förmågan hos omkörande på gröndal. Vederbörande höll sig på hjulen men sänkte mig.

Som omkörd har jag tolkningsföreträde. -Den var KASS. Jag är flertalet timmar efter bowlingen i fråga fly förbannad.
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Den här gången brast förmågan hos omkörande på gröndal. Vederbörande höll sig på hjulen men sänkte mig.

Som omkörd har jag tolkningsföreträde. -Den var KASS. Jag är flertalet timmar efter bowlingen i fråga fly förbannad.

Satans trist, på sista knixen för säsongen dessutom. Hoppas du klarade dig bra. Körde du som instruktör?
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Satans trist, på sista knixen för säsongen dessutom. Hoppas du klarade dig bra. Körde du som instruktör?

Japp. Körde som instruktör. Blev föredömligt omhändertagen av personal på plats och skjutsad hem. All heder åt dem, ni vet vilka ni är.

Höger axel och höger fot närmast obrukbara. Röntgen först imorgon.

Hojen skiter jag i just nu. Det är bara plåt och plast. Vacker var den då inte när den praktiserat som jordfräs.
 

Falk1n

Medlem
Gick med
23 Apr 2019
Ort
Stockholm
Hoj
BMW R1200GS
Japp. Körde som instruktör. Blev föredömligt omhändertagen av personal på plats och skjutsad hem. All heder åt dem, ni vet vilka ni är.

Höger axel och höger fot närmast obrukbara. Röntgen först imorgon.

Hojen skiter jag i just nu. Det är bara plåt och plast. Vacker var den då inte när den praktiserat som jordfräs.
Tråkigt att höra att du gick omkull! Jag hörde att det tutades i tredje körpasset för svarta västar. Var det då?

Skickat från min CLT-L29 via Tapatalk
 

RymdBörje

Seriöst fartblind
Gick med
29 May 2010
Ort
Nollberga, mellan Lortåkra och Normlösa
Hoj
Ducati 748, 848
Japp. Körde som instruktör. Blev föredömligt omhändertagen av personal på plats och skjutsad hem. All heder åt dem, ni vet vilka ni är.

Höger axel och höger fot närmast obrukbara. Röntgen först imorgon.

Hojen skiter jag i just nu. Det är bara plåt och plast. Vacker var den då inte när den praktiserat som jordfräs.
Hur var kommunikationen med torpedasten efteråt? Hjärtlig, rak, enkelriktad, outtalat hotfull eller bara uppgiven?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top