Idag är jag förbannad därför att...

zoddri

Alltid retar det nån
Gick med
17 Jun 2004
Ort
uume
Hoj
Honda VFR1200F -10
Förbannat. Asfalten har sjunkit undan så hojhelvetet har vält omkull. Stod ffs på centralstödet.
Blir kul att köpa plast...
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Förbannat. Asfalten har sjunkit undan så hojhelvetet har vält omkull. Stod ffs på centralstödet.
Blir kul att köpa plast...

Surt. Samma sak hände mig för några år sedan med spräckt kylare, repor på tank och div andra skav som resultat.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Datorer :mad: Använder frekvent funktionen att scrolla genom att dra två fingrar upp och ned för musplattan på min laptop. Plötsligt noterar jag att denna rörelse inte längre resulterar i sidscrollning utan i flikbyte... Konstigt. Provar att stänga och öppna browsern. Ingen skillnad. Nähä, testar väl att starta om datorn då... De enda tillgängliga alternativen är "Uppdatera och starta om" eller "uppdatera och stäng av". Det kunde man ju ge sig fan på :mad: Uppdaterar och startar om och givetvis fungerar skiten som vanligt :huvet Fanskapet kunde lika gärna säga rakt ut att "jag vill uppdatera mig, om du inte gör som jag vill så kommer jag jävlas med dig på inte särskilt subtila sätt tills du ger med dig. Hur ska du ha det?". Dra åt helvete datorfanskap :mad:
 

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR 800 2006
Datorer :mad: Använder frekvent funktionen att scrolla genom att dra två fingrar upp och ned för musplattan på min laptop. Plötsligt noterar jag att denna rörelse inte längre resulterar i sidscrollning utan i flikbyte... Konstigt. Provar att stänga och öppna browsern. Ingen skillnad. Nähä, testar väl att starta om datorn då... De enda tillgängliga alternativen är "Uppdatera och starta om" eller "uppdatera och stäng av". Det kunde man ju ge sig fan på :mad: Uppdaterar och startar om och givetvis fungerar skiten som vanligt :huvet Fanskapet kunde lika gärna säga rakt ut att "jag vill uppdatera mig, om du inte gör som jag vill så kommer jag jävlas med dig på inte särskilt subtila sätt tills du ger med dig. Hur ska du ha det?". Dra åt helvete datorfanskap :mad:

Hade ett sånt där tillfälle för någon månad sen hos kund när min mus slutade funka... Tog typ 20 minuter att fatta att det var en omstart som behövdes. Då kände man sig jävligt high-tech.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Datorer :mad: Använder frekvent funktionen att scrolla genom att dra två fingrar upp och ned för musplattan på min laptop. Plötsligt noterar jag att denna rörelse inte längre resulterar i sidscrollning utan i flikbyte... Konstigt. Provar att stänga och öppna browsern. Ingen skillnad. Nähä, testar väl att starta om datorn då... De enda tillgängliga alternativen är "Uppdatera och starta om" eller "uppdatera och stäng av". Det kunde man ju ge sig fan på :mad: Uppdaterar och startar om och givetvis fungerar skiten som vanligt :huvet Fanskapet kunde lika gärna säga rakt ut att "jag vill uppdatera mig, om du inte gör som jag vill så kommer jag jävlas med dig på inte särskilt subtila sätt tills du ger med dig. Hur ska du ha det?". Dra åt helvete datorfanskap :mad:

Jag har en laptop som kräver en speciell drivrutin för touchpaden för att gestures ska funka, och varje gång windows gör en uppdatering ersätter den drivrutinen med en som tar bort allt sånt stöd. Jag är mäkta trött på skiten och kommer fan snart att bara trycka in linux på aset.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har en laptop som kräver en speciell drivrutin för touchpaden för att gestures ska funka, och varje gång windows gör en uppdatering ersätter den drivrutinen med en som tar bort allt sånt stöd. Jag är mäkta trött på skiten och kommer fan snart att bara trycka in linux på aset.

Har ett liknande problem med en laptop jag kört Linux i. Fynktioner bara trillar bort på måfo, och sen är det bara att köra nyinstallation på skiten så funkar allt igen... :näsblod
Nå, nu har iaf trafon brunnit till den, så nu slipper jag oroa mig. Kaine musik i verkstaden nu bara. :gnissla
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Människor med bristande hygien som färdas via kommunala transportmedel samtidigt som jag.
Fy fan.
 

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Hade ett sånt där tillfälle för någon månad sen hos kund när min mus slutade funka... Tog typ 20 minuter att fatta att det var en omstart som behövdes. Då kände man sig jävligt high-tech.

Ganska likt min sambo:va när musen krånglar behövs det en omstart typ middag ute. Tur till kusten. Lite nya kläder. Sedan funkar musen oklanderligt till nästa uppdatering:banana
 

zoda

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Sep 2014
Ort
Ja
Hoj
Ok
Ganska likt min sambo:va när musen krånglar behövs det en omstart typ middag ute. Tur till kusten. Lite nya kläder. Sedan funkar musen oklanderligt till nästa uppdatering:banana

Jag fick leka med min systers mus när jag var liten.







Egentligen ville hon ha en hund, men det fick hon inte.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Fyfan, känner mig kränkt och harmsen bara av tanken på att färdas kollektivt.

En vis man skaldade nån gång
"Att åka kollektivt är att färdas från en plats där man inte är till en plats man inte ska till, vid en tidpunkt man inte kan påverka"
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top