Idag är jag förbannad därför att...

oops164

Smed
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Göinge Fridhem/ Kristianstad
Hoj
Tösernas leksaker,
Någon fitta med målvaktsreggad bil som tagit min parkering över tid och tydligen är det enda man kan göra att lappa ännu mer.

Så medans p-bots berget växer på bilen som står på min plats så är jag tvungen att överklaga böter för att jag står på gästparkering (trots bevis i rutan att jag får nyttja den tillfälligt från bostadsbolaget) för trehundrafemtielfte gången eftersom parkeringsbolaget anställer icke läskunniga idioter.

Fyfan vilket jävla skitland där man inte bara kan släpa iväg skiten :huvet

Koppla en lina i skiten mitt i natten och dra ut den mitt i gatan
 

monno

Dakotapilot!
Gick med
3 May 2008
Ort
Ö-vik
Hoj
Trampcykel...
Fick tipset en gång att man kunde hälla ut lite olja under, sen ringer du brandkåren (eller vilka det blir) och säger att det är en bil som står och läker olja ute på gatan. Med lite tur har du en brunn i närheten du kan låtsas vara orolig för, då blir det en miljöfara som dom bärgar bort påstod en bekant (sant eller inte låter jag dock vara osagt).

Så nu har du massa fina tips. =)
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Ringde och var jobbig som fan nu på morgonen hos alla möjliga instanser, ingen gav något vettigt svar men assistancekåren var i full färd med att köra bort skiten när jag kom ut :tummenupp

Liten seger i vardagen.
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
6 eller 8 pers flyttar en bil ganska lätt - lättare förr med bilar med kofångare som tålde att bära med.
Tekniken funkar även med 4 pers , först baken o sen framändan tills den står "bra"

Ställer man ut bilen mitt i vägen så är den puts väck fort
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
6 eller 8 pers flyttar en bil ganska lätt - lättare förr med bilar med kofångare som tålde att bära med.
Tekniken funkar även med 4 pers , först baken o sen framändan tills den står "bra"

Ställer man ut bilen mitt i vägen så är den puts väck fort

Eller fyra på en sida, och rulla den den vägen istället.
 

Str3 R

Guest
Måste kvinnor tappa hela parfymflaskan över sig innan de går ut? Man känner doften flera meter bort. De borde gå på parfymskola hos mig.
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Måste kvinnor tappa hela parfymflaskan över sig innan de går ut? Man känner doften flera meter bort. De borde gå på parfymskola hos mig.

Kvarstående tradition från det franska hovet innan revolutionen. De använde parfym och rakvatten istf att tvaga sig är de luktade svett/orent.
 

Str3 R

Guest
Kvarstående tradition från det franska hovet innan revolutionen. De använde parfym och rakvatten istf att tvaga sig är de luktade svett/orent.

Brukar inte reagera men idag blev jag grinig. Och så undrar många varför de aldrig får en boyfriend...
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Måste kvinnor tappa hela parfymflaskan över sig innan de går ut? Man känner doften flera meter bort. De borde gå på parfymskola hos mig.

Det där är spännande, speciellt för en parfymallergiker som mig som inte bedövat det olfaktoriska systemet. :hihi
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Lider med dig. Måste vara ett helv... utomhus, i hissar, uteställen m fl.

Det är värre med kollegor, sitta i ett kontor med halvdan ventilering och en snubbe som stinker skarp parfym så det sticker i ögonen är inte någon höjdare. Det är ett tag sedan jag fick säga åt nån att ta det försiktigt med pigvattnet nu dock. :hihi
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top