Idag är jag förbannad därför att...

Str3 R

Guest
…man måste köra runt och omkring i sta'n när man ska hem från Östermalm pga slukhål i Söderledstunneln med enorma köer på Söderleden. Tur jag hittar skitbra via smågator som en inbiten chaffis men…

Bra miljötänk med enkelriktat, avspärrat, vänstersväng förbjudet, genomfart förbjuden mot Södermalm, avstängt vid Slussen och endast buss tillåtet, körfält som plötsligt byter ämne och blir bussfil, köra runt kvarteren för att komma dit jag vill, fotgängare trötta på livet gående mot röd gubbe… Med mera, med mera. :zpy
 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
…man måste köra runt och omkring i sta'n när man ska hem från Östermalm pga slukhål i Söderledstunneln med enorma köer på Söderleden. Tur jag hittar skitbra via smågator som en inbiten chaffis men…

Bra miljötänk med enkelriktat, avspärrat, vänstersväng förbjudet, genomfart förbjuden mot Södermalm, avstängt vid Slussen och endast buss tillåtet, körfält som plötsligt byter ämne och blir bussfil, köra runt kvarteren för att komma dit jag vill, fotgängare trötta på livet gående mot röd gubbe… Med mera, med mera. :zpy

Du menar så här?

 

erikn

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Jul 2013
Ort
Tumba
Hoj
Yamaha XJ 900 -85
Det värsta är att det där var på skoj, men de som styr nu verkar ha tagit det som en instruktionsfilm.
 

hrc

Desillusionerad
Gick med
3 May 2004
Ort
Sollentuna
Hoj
Yamaha Tracer 900 GT
...jag höll på att trilla omkull när jag åkte iväg med hojen eftersom den inte gick att styra, vilket i sin tur berodde på att det satt en skruv i framdäcket som tömt det på luft. Härligt, ett nytt mc-däck är precis vad jag vill lägga pengar på just nu. :gnissla

Å andra sidan gick motorn bra mycket bättre på tomgång och lågvarv med K&N-filtret som jag petade i idag så det väger upp en smula. Jag borde bytt till K&N för länge sedan juh!
 

Str3 R

Guest
…jag blev nekad köp med Rikskupongkortet idag. Tjejen bakom disken menade att det är så höga avgifter på tjänsten.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top