Idag är jag förbannad därför att...

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Stockholms första någorlunda varma dag.
Vårkänslor får mej att vilja köra hem från jobbet med fönstret nere.
Tuff kille på tuff hoj drar förbi i 1000 km/h på 50-sträcka.
Under millisekunden han är i jämnhöjd med mej lättar han på kopplingen och låter motorn tala fritt. :brinnerup

Mina öron ringer fortfarande.

Seriöst alla ni motorcyklister som kör med öppna rör kan DRA ÅT HELVETE!!!1!1!!!11ONE!!
Ju mer jag ser MC-kollektivet ute på vägarna desto mer förstår jag varför vi är så hatade.
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Uppmärksam kille som hann att se att rutan var nere, jag brukar tima en fullgasväxling när jag kör om cabbar :)
Eller omkörning vid en fartkamera ;)
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Förbannad på att sopning av grus inte alltid sker på de BRA MC-vägarna!

Ju mer jag ser MC-kollektivet ute på vägarna desto mer förstår jag varför vi är så hatade.

Jag kör nästan alltid ensam och tajmar in växlingen med Banditen så att shift-kill'en är i höjd med förardörren, KA-BOOM, så att bil-kollektivet får något att raljera över. :)

#mctoo
 

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Ort
Utanför Sötälje
Hoj
Engelska sporthojar
Stockholms första någorlunda varma dag.
Vårkänslor får mej att vilja köra hem från jobbet med fönstret nere.
Tuff kille på tuff hoj drar förbi i 1000 km/h på 50-sträcka.
Under millisekunden han är i jämnhöjd med mej lättar han på kopplingen och låter motorn tala fritt. :brinnerup

Mina öron ringer fortfarande.

Seriöst alla ni motorcyklister som kör med öppna rör kan DRA ÅT HELVETE!!!1!1!!!11ONE!!
Ju mer jag ser MC-kollektivet ute på vägarna desto mer förstår jag varför vi är så hatade.

Vi? Gillar du hästar, motorcyklar och trampcyklar? :D

Problemet är väl egentligen inte vilken sorts sadel vi sitter i för även utan sadel har alldeles för många inställningen...

Du ska anpassa dig efter mig!
Du flyttar dig när jag kommer!

"Vi" skulle må mycket bättre om "vi" anpassade oss lite mer till andra och inte hatade lika mycket! :tungan

Men cyklister i klunga och lövblåsare sätter verkligen en på prov! :D
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Vi? Gillar du hästar, motorcyklar och trampcyklar? :D

Problemet är väl egentligen inte vilken sorts sadel vi sitter i för även utan sadel har alldeles för många inställningen...

Du ska anpassa dig efter mig!
Du flyttar dig när jag kommer!

"Vi" skulle må mycket bättre om "vi" anpassade oss lite mer till andra och inte hatade lika mycket! :tungan

Men cyklister i klunga och lövblåsare sätter verkligen en på prov! :D

Väl sagt, alla borde ge en tum åt sådana som ägnar sig åt sådant som man inte själv bryr sig om, för gör alla det så tolereras även det du själv vill göra. :)
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Har relativt nyligen skaffat Whatsapp. Finns en relativt välfungerande gruppkanalsfunktion.
En grupp jag är med i drabbades snabbt av problem efter att den skapats. Det visade sej vara ett misstag att ha länken till gruppen öppet på nätet, via den kunde nämligen idioter hitta direktnummer till alla som gått med i gruppen.

Igår fick jag ett videosamtal från ett nummer jag inte kände igen. Visste inte riktigt vad det handlade om så jag svarade och möttes direkt av en runkande man.
Jävla äckel.
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Karlskrona
Hoj
CBR1000RR, 700 CL-X Sport, 500W Bafang
Har relativt nyligen skaffat Whatsapp. Finns en relativt välfungerande gruppkanalsfunktion.
En grupp jag är med i drabbades snabbt av problem efter att den skapats. Det visade sej vara ett misstag att ha länken till gruppen öppet på nätet, via den kunde nämligen idioter hitta direktnummer till alla som gått med i gruppen.

Igår fick jag ett videosamtal från ett nummer jag inte kände igen. Visste inte riktigt vad det handlade om så jag svarade och möttes direkt av en runkande man.
Jävla äckel.

- Äckel o äckel....jag var nyduschad o fin
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Stefan Löven I partiledardebatten... Alltså, vad I hela helvete... :dummer jag är fan mållös, ett sånt förbannat jävla ärkepucko... Jag skäms fan å hans vägnar, han har ju inte vett nog att skämmas själv... Skamfläck är vad du är, trattminister!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Stefan Löven I partiledardebatten... Alltså, vad I hela helvete... :dummer jag är fan mållös, ett sånt förbannat jävla ärkepucko... Jag skäms fan å hans vägnar, han har ju inte vett nog att skämmas själv... Skamfläck är vad du är, trattminister!

Nu har jag inte sett något av dem i år, men han var ju ett praktpucko även förra gången det begav sig, inte hjälpte det att få honom utröstad ändå.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jävlarns vilken debattör!
det var ju absolut ingen som upptäckte den där snygga övergången!
Vad värre är att det är långt ifrån den värsta fadäsen han lyckats med.

Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta, svårt att välja vilken forumtråd man ska posta I... Jag valde slutligen denna, för även om det har ett visst humoristiskt värde så är den sorgliga verkligheten att detta är vår statsminister och inte någon allmän byfåne som blandar sig I ett samtal han inte förstår... Tragiskt är vad det är.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Man vet fan inte om man ska skratta eller gråta, svårt att välja vilken forumtråd man ska posta I... Jag valde slutligen denna, för även om det har ett visst humoristiskt värde så är den sorgliga verkligheten att detta är vår statsminister och inte någon allmän byfåne som blandar sig I ett samtal han inte förstår... Tragiskt är vad det är.

Raskt rycker en relativist ut till den ohederlige pladdrarens försvar och idiotförklarar lyssnare/väljare. Publicerat på SVT Nyheter:

"Statsvetare Henrik Oscarsson tror att många inte förstod det tvära kastet.

– Nu fick han ju tillfälle att förklara den här kopplingen som han försökte göra, men kanske inte riktigt lyckades med i sändningen. Man förstod faktiskt inte första gången."

Varför tillåts han fladdra iväg ens?

Löfven har en väldigt otrevlig mobbarstil, man kan lätt föreställa sig hur mycket värre han är när det inte är kameror med. Skäms, trots att jag på intet sätt bidragit till att han sitter där han sitter.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Ett pucko på en vit äventyrshoj tyckte det var en utmärkt idé att åka i vägrenen bredvid bilarna på E18 vid Kungsängen och småsladda i lösgruset. Att man passerar i vägrenen kan irritera nog, man behöver inte krydda med att ge folk stenskott helt i onödan. Bannade jävla grottmongo! Må ditt näsben möta asfalt!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top