Idag är jag förbannad därför att...

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Måste byta nick. :huvet :gnissla :död :(
Varit borta från sporthoj och ägnat mig åt andra skrivövningar. Nu upptäcker jag att en för mig absolut främling har ett nick som skulle kunna misstas för att ha med mig att göra. Så får det inte va! :mad:
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Måste byta nick. :huvet :gnissla :död :(
Varit borta från sporthoj och ägnat mig åt andra skrivövningar. Nu upptäcker jag att en för mig absolut främling har ett nick som skulle kunna misstas för att ha med mig att göra. Så får det inte va! :mad:
Funderar med på att byta nick kanske Mr Skr1vkr4mp ?:D
 

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR 800 2006
Hojen påkörd när den var parkerad, inget meddelande vem som gjort det...
Framskärm, kåpor fram skadade men hojen har inte legat ner (inga repor på sidan eller speglar som tagit stryk).
Kass....:huvet
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Väldigt få saker gör mig så förbannad som när BT-lurarna laggar när jag försöker lyssna på musik.
Hulk smash!!! :mad:
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Funderar med på att byta nick kanske Mr Skr1vkr4mp ?:D

Jag får väl försäkerhets skull regga det nicket oxå, så att jag kan begrava det i lugn och ro.
Jmf; företag som reggar några hundra webadresser som liknar deras.
Eller oxå ger man upp på SH helt och hållet.... :tummenner

Jag kan ju inte vara kvar med det nick jag har, och byter jag så kan jag räkna med att någon kommer att jävlas med mig, så det enda som återstår är att säga tack och adjö och be Swedie plocka bort mitt konto. :död
 
Last edited:

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Jag får väl försäkerhets skull regga det nicket oxå, så att jag kan begrava det i lugn och ro.
Jmf; företag som reggar några hundra webadresser som liknar deras.
Eller oxå ger man upp på SH helt och hållet.... :tummenner

Jag kan ju inte vara kvar med det nick jag har, och byter jag så kan jag räkna med att någon kommer att jävlas med mig, så det enda som återstår är att säga tack och adjö och be Swedie plocka bort mitt konto. :död
Ähh ingen kommer jävlas med dej .Han som har nick liknande ditt har inte vetat att det fanns ett liknande .Sånt som händer ibland
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Måste byta nick. :huvet :gnissla :död :(
Varit borta från sporthoj och ägnat mig åt andra skrivövningar. Nu upptäcker jag att en för mig absolut främling har ett nick som skulle kunna misstas för att ha med mig att göra. Så får det inte va! :mad:

Jag kan ju inte vara kvar med det nick jag har, och byter jag så kan jag räkna med att någon kommer att jävlas med mig, så det enda som återstår är att säga tack och adjö och be Swedie plocka bort mitt konto. :död

Varför skulle det vara ett problem över huvud taget?
När jag söker bland användarna här på forumet så hittar jag både en "Bonza", en "Bonzay", och en "bonzo man". Betyder det att jag också måste byta nick? :va
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Varför skulle det vara ett problem över huvud taget?
När jag söker bland användarna här på forumet så hittar jag både en "Bonza", en "Bonzay", och en "bonzo man". Betyder det att jag också måste byta nick? :va

Hybris?
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
En kärring i en Skoda Yeti i kön bredvid mig körde på en kille på en crossmoppe två gånger därför att hon låg för nära.
Han blev såklart rädd och körde iväg rakt framför en bil i rondellen för att slippa bli påkörd en gång till.
Jag tutade på kärringen och pekade på mopedisten, då fick jag ett finger.

Då tändes mina hojreflexer och jag tänkte kasta mig ur bilen och sparka bort en spegel eller nåt.
Tyvärr tog förnuftet över och jag lämnade platsen.
Kärringjävel, jag var upprörd i minst tre minuter :mad::mad::mad:
 

2mhk

Vågar välja växel!
Gick med
11 May 2008
Ort
Kungsbacka
Hoj
CBR 929rr Fireblade, GSX-R 1000 k6 banhoj
Vet inte om jag är riktigt förbannad eller mest förundrad.... Hur som så blev jag trängd i bilkön från jobbet idag. Jag och en annan för mig okänd hoj lanesplittade oss i makligt tempo genom trafiken på E6 söderut från Gbg, som i princip stod nästan helt stilla hela vägen till Kungsbacka..

De flesta bilister verkar ta det med ro och lämnar faktiskt plats, men rätt som det är så ska vi passera en Seat som ligger i vänsterfilen. Den första hojen slinker förbi utan problem, (tror inte surgubben i Seaten var beredd), men när jag kommer upp jämsides får idioten för sig att här ska minsann inte någon fler få tränga sig före och börjar på att svänga in mot mitten och täpper till utrymmet mellan bilarna. Jag gasar till för att se om han bara missat mig, men inte då. När jag tittar in i bilen ser jag hur han sitter o hytter med nävarna och gestikulerar diverse gester varpå han sedan hänger sig på hornet.

Hade jag inte varit en så samlad person hade fanskapet haft en backspegel mindre! :va :mad:
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
En kärring i en Skoda Yeti i kön bredvid mig körde på en kille på en crossmoppe två gånger därför att hon låg för nära.
Han blev såklart rädd och körde iväg rakt framför en bil i rondellen för att slippa bli påkörd en gång till.
Jag tutade på kärringen och pekade på mopedisten, då fick jag ett finger.

Då tändes mina hojreflexer och jag tänkte kasta mig ur bilen och sparka bort en spegel eller nåt.
Tyvärr tog förnuftet över och jag lämnade platsen.
Kärringjävel, jag var upprörd i minst tre minuter :mad::mad::mad:

Vet inte om jag är riktigt förbannad eller mest förundrad.... Hur som så blev jag trängd i bilkön från jobbet idag. Jag och en annan för mig okänd hoj lanesplittade oss i makligt tempo genom trafiken på E6 söderut från Gbg, som i princip stod nästan helt stilla hela vägen till Kungsbacka..

De flesta bilister verkar ta det med ro och lämnar faktiskt plats, men rätt som det är så ska vi passera en Seat som ligger i vänsterfilen. Den första hojen slinker förbi utan problem, (tror inte surgubben i Seaten var beredd), men när jag kommer upp jämsides får idioten för sig att här ska minsann inte någon fler få tränga sig före och börjar på att svänga in mot mitten och täpper till utrymmet mellan bilarna. Jag gasar till för att se om han bara missat mig, men inte då. När jag tittar in i bilen ser jag hur han sitter o hytter med nävarna och gestikulerar diverse gester varpå han sedan hänger sig på hornet.

Hade jag inte varit en så samlad person hade fanskapet haft en backspegel mindre! :va :mad:

Världen hade varit bättre utan människor. :glömdet
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top