Idag är jag förbannad därför att...

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Ofta är uppfödare mycket trevliga :) hör även efter om sjukdomsbilden på föräldrar m.m

Vilken kennel är det den är gången?

Det är en kennel i sala. Har kollat upp föräldrarna innan både på den förra och den jag skall se ikväll. Det är ju A och O innan man ens kan tänka sig att ta en hund från en kennel.:)
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Fortfarande snorig, varifrån kommer allt snor ifrån egentligen ?!?!?!

Jag menar det är inte små mängder det är frågan om här. Jag kan snyta mig och 30 sekunder senare är näsan full me snor IGEN och så håller det på, det leder också till huvudvärk.

Ont i halsen har jag också ! :(

Och jo IKEA möbler suger FETT, monterade ner min tv-bok-ikea-hylla igår och det va inte så skoj. Det är ju inte bra kvalite direkt den gick ju sönder hur jag än gjorde så tänkte köra det som va kvar på tippen men NEEEEJ fick man det ?
Nääää det ska ju SPARAS av någon anledning så kan en ikeamöbel värd några hundra kronor vara värd att sparas tycker någon som inte ens har plats för skiten.
 

Mrs. Laphroaig

Guest
dubbelsidig bihåleinflammation, misstänkt halsfluss och 39 i feber :huvet
Förbannade skit
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Fortfarande snorig, varifrån kommer allt snor ifrån egentligen ?!?!?!

Jag menar det är inte små mängder det är frågan om här. Jag kan snyta mig och 30 sekunder senare är näsan full me snor IGEN och så håller det på, det leder också till huvudvärk.

Ont i halsen har jag också ! :(

Och jo IKEA möbler suger FETT, monterade ner min tv-bok-ikea-hylla igår och det va inte så skoj. Det är ju inte bra kvalite direkt den gick ju sönder hur jag än gjorde så tänkte köra det som va kvar på tippen men NEEEEJ fick man det ?
Nääää det ska ju SPARAS av någon anledning så kan en ikeamöbel värd några hundra kronor vara värd att sparas tycker någon som inte ens har plats för skiten.

Haha skönt att höra att jag inte är den enda som hatar Ikeamöbler :D
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Och jo IKEA möbler suger FETT, monterade ner min tv-bok-ikea-hylla igår och det va inte så skoj. Det är ju inte bra kvalite direkt den gick ju sönder hur jag än gjorde så tänkte köra det som va kvar på tippen men NEEEEJ fick man det ?
Nääää det ska ju SPARAS av någon anledning så kan en ikeamöbel värd några hundra kronor vara värd att sparas tycker någon som inte ens har plats för skiten.

IKEA :zpy nu blev jag förbannad, våga vägra IKEA...:mad:
 

Hard_Grit

Kakmonster
Gick med
30 Aug 2007
Ort
På hojen
Hoj
HOJLÖS
Hade visning ett tag i lägenheten. Får väl se om den blir såld nu så blir jag av med IKEA-databordet också :D

Man skulle ha en liten kissekatt och gosa med när man e sjuk, eller en tjej bara katten/tjejen är mjuk och gosig !
*host*host*
Snart dax att dra till träningen, har inte kört sen i torsdags så nu är det på tiden !
 

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Ort
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Hade visning ett tag i lägenheten. Får väl se om den blir såld nu så blir jag av med IKEA-databordet också :D

Man skulle ha en liten kissekatt och gosa med när man e sjuk, eller en tjej bara katten/tjejen är mjuk och gosig !
*host*host*
Snart dax att dra till träningen, har inte kört sen i torsdags så nu är det på tiden !

:pannkyss vill du bli bra från förskylningen så avstå träningen, speciellt om det är i ett gym där bakterier gillar att vistas, samt att du riskerar att smitta andra.

krya på dig.
 

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Electric City
Hoj
HRC baby.
Idag är jag förbannad på de 349 rikspuckon som styr vårat Svedala åt helvete mer och mer för varje dag.
 

sportbike

Guest
min tv har sex olika bildformat,vilket den växlar hej vilt mellan,var tredje sekund....:rolleyes:

jävligt störande...
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Fortfarande snorig, varifrån kommer allt snor ifrån egentligen ?!?!?!

Jag menar det är inte små mängder det är frågan om här. Jag kan snyta mig och 30 sekunder senare är näsan full me snor IGEN och så håller det på, det leder också till huvudvärk.

Ont i halsen har jag också ! :(

Det klara förkylningssnoret består av vita blodkroppar som dött i strid med viruset, upplöst i slem.
Febern är en stridsåtgärd som syftar till att "bränna" ihjäl viruset.

Mycket lättare att stå ut med dessa symtom när man vet vad det går ut på.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top