Idag är jag förbannad därför att...

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
För några timmar sen brann det rejält för mig, fjällan hade lånat med sig min kära macbook till nåt styrelsemöte med kooperativdagiset och för att göra en halvlång historia kort så slutar det med att någon filur där installerar Office och massa skit på min dator trots att jag uttryckligen sa ifrån på telefon när hon frågade.:mad::mad::mad:

Inte mycket jag blir totalt galen över men det här var fanimej så tinningarna höll på spricka, ingen jävel ska vara i min dator och rota runt utan att jag gått med på det.

Windows i min fina mac, jag känner mig smutsig på något vis.:zpy

Grattis, du har nu det sämsta av två världar.:D
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ska äntligen börja jobba igen.
Då skickar chefen mig till Ronna i södertälje, Sådär 2h 45min bort enkel resa... Har nu väntat över en timme vid överenskommen plats utan att se en käft..:kulspruta
 

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Ort
Sjöbo
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Ska äntligen börja jobba igen.
Då skickar chefen mig till Ronna i södertälje, Sådär 2h 45min bort enkel resa... Har nu väntat över en timme vid överenskommen plats utan att se en käft..:kulspruta
Man skulle nästan tro han vill bli av med dej
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Man skulle nästan tro han vill bli av med dej

ja nästan... kan va därför jag tog bilen för att sitta varmt och bekvämt och har spenderat dagen med att prata med facket om villkoren för att han ska få säga upp mig.

och att jag fick visum och biljetter till australien igår gör ju att man nästan kan tro att jag förutspått det ;)

Sen som kompensation för att jag ducka den snytingen så fick jag bråka som fan och lägga ut 3100 för att inte hamna hos fogden för något min otrogna parasit till ex lovade först att betala och sen lösa..
Och nu har värmen dött i garaget, och gasolkanonen är kvar hos tidigare nämnt ex..

Kan jag få flytta och börja om snart? snälla?!
 
Last edited:

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Fast programmet var bättre än väntat. 3 SD var ju me
och de är ju ett klart lyft. Så min ilska lade sig. Har sett mycket värre "debatt"
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Mobiltelefonen havererade. :huvet Har fan inte deg till en ny nu... Kanske är bra att vara enbart analog ett tag nu? :crash
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
För att det är fanimig hopplöst att justera ventiler på en kawaskaki, äckeltrångt o jävligt och när man väl tror man fått till det så sitter en kam ETT jävla kugg fel och man måste lossa ungefär 78756959 bultar, när man väl tror man fått det rätt så har något gått fel och en, EN jävla ventil har fått fel shims. så det är bara att börja om igen.
Någon som vill göra klart en ventiljustering på en zx6:a?
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
För att det är fanimig hopplöst att justera ventiler på en kawaskaki, äckeltrångt o jävligt och när man väl tror man fått till det så sitter en kam ETT jävla kugg fel och man måste lossa ungefär 78756959 bultar, när man väl tror man fått det rätt så har något gått fel och en, EN jävla ventil har fått fel shims. så det är bara att börja om igen.
Någon som vill göra klart en ventiljustering på en zx6:a?

Går inte din väg riktigt?
 

Kawa_Mannen

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Sep 2006
Ort
???
Hoj
KTM 1190 Adventure R -13
Norska kronan sjunker som en sten :huvet:huvet
Nok/sek ligger på 1.02 idag, lägsta på 10år :mad:
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Pirate bay ligger fortfarande nere, antagligen efter tillslaget i veckan :mad:
De brukar alltid komma tillbaka men denna gång ser det mörkt ut och frågan är om det är slutet för denna eminenta sida.
Fan, jag som hade två Netflix-serier att tanka hem då jag inte använder Netflix :gråta
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top