Idag är jag förbannad därför att...

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
det är jävligt irriterande vara sig jag försöker arbete eller slösurfa :mad:
blir inga pengar tjänade idag iallafall, allt djävulskap idag har sugit all kraft och kreativitet ur mig, bidde och kommer inte bli något vettigt gjort idag...


*edit*

Jamääään....vad har det med hotmailen att göra då??

är så att vi som sitter på ComHemsk-lina inte kommer åt varken MSN eller Hotmail. hotmail ger jag personligen fan i, men jag skulle mer än gärna vilja komma ut på MSN då det skulle underlätta min kommunikation till andra och effektivisera spridningen av information för mig och andra.
(är så att jag använder mig utav Microsoft Passport eller vad det heter för att få min vanliga mailadress att fungera över MSN, och även det fungerar inte.)

Hur fan ComHemsk har lyckats med denna skiten har jag inte en aning om. :6surkart :4skrika
 
Last edited:
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
ja tyvärr, var när jag jobbade på Sahlgrenska. Hon hackade på alla yngre hon kom åt, jag och många andra hade livliga diskutioner med henne (jag säger alltid vad jag tycker och vi kom in på barn klarar mer om de verkligen måste vilket hon inte höll med om. Hon hade själv en dotter i 30 års åldern som hon daltade med som en 5-åring.)
.


- Vad tycker du han, farsan, skulle göra då, sluta jobbet för att vara hemma och "vakta" en 13-åring?

- Ja

"å sjutton så du tycker jag är en ligist då?, fick inget bra svar på det utan hon gick ut ifrån rummet.

:dummer kärring.


Hon blev till slut omplacerad, till en korridor som korridorvärdinna där hon endast behövde prata med patienterna, o självklart "valde" hon bara dem äldre:huvet

Ok. Nu plockar vi in lite logik här (kan vara fel på den på grund av att jag jobbat hela dagen och börjar bli lite trött)... :confused:

Hon tycker att människor som är yngre än henne är ligister. *trumvirvel* Då är alltså chansen stor, att de patienter som är mycket äldre än henne, ser henne som ligist? Och om inte det, då måste hon i alla fall hela tiden gå runt och tänka på att risken finns, att de ser henne som sådan?

Slut på logiken för idag... (som i och för sig kanske aldrig ens kickade igång i morse när jag vaknade?)

Sedan tycker jag riktigt synd om hennes dotter... Vara trettio och bli behandlad som om man vore fem? :mad:


Hur som helst, för att hålla mig till ämnet:

Jag är djävligt förbannad! Vet inte riktigt på vad, men jag kommer nog snart på något! :huvet
 
Last edited:

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Bara för att man har ställt av hojen, så blir det kanonväder & alla jävlar är ute och kör, nyss så var det en slyngel som kom på bakhjulet förbi:mad: :huvet
Vill oxå ut och åka.......:mad: :mad:
 

Ivil

In Priest we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Ort
Svealand
Hoj
-
Lampjävulen havererade nyss på bordet så nu sitter man i mörkret och får ont i ögonen.
 

samhainie

Guest
det har varit FÖR mycket att göra på jobbet hela veckan...
 

Pentix

Ny medlem
Gick med
23 May 2004
Ort
Huskvarna
Hoj
Thunderace vid namn Heffaklumpen
Idag är jag irriterad på att ha hamnat på "bubblare" i 3st sit & go bord på poker.. Och på alla som säger "billig försäkring" på hojar! *tagit nån bärs
 

brunn

Definitely Maybe
Gick med
7 Jun 2006
Ort
Västerort
Hoj
Suzuki
Idag känns livet trist...
Ska ta hojen och åka ett par ärenden, hämta lite delar på posten, handla lite käk och hälsa på päronen. Börjar med att åka ner till macken för att fixa lite sällskap till den sista litern soppa. Men ICKE! Döm min förvåning när automatjäveln spottar ur sig ett kvitt med texten "kort spärrat". Va i h-e? Åker hem och loggar in på internetbanken (handelsbanken) -209 spänn? va? jag hade ju närmare 5kkr för 3 dagar sen? Försöker ringa banken, pengarna i luren tar slut när de svarar ungefär, och ingen fast telefon :D
Som tur är ringer farsan då och undrar vart jag är, förklarar läget och han loggar in på min bank för att ställa diagnos; "Hm ja du har verkligen slösat...". Har nästan gett upp hoppet när man öppnar login-sidan och möts av texten att det blivit fel och att en del kontons saldo inte stämmer. Ett par timmar senare så har pressen fått nys om det hela. Men fortfarande inga pengar.

Kul kväll man fick, sitter hemma & ugglar. Lyckas skrapa ihop kontanter så man kan knalla ner å köpa en pizza.
Må fan ta Handelsbanken!:mad: :mad: :mad:
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Skit, skit och åter skit! :mad:

Skulle byta batteri efter att ha fått springa igång hojen den senaste veckan (behöver i och för sig motion, men så himla kul är det inte och det finns mycket trevligare sätt att motionera på). Körde till Biltema och köpte batteri, plockade ner alla djävla kåpor som sitter fast med tusen små djävla skruvar. :mad:

Hittar till sist batteriet, plockar av det och tar fram det nya. Då visar det sig att batteriet har fel dimensioner. Det är alltså bara att damma av bilen (den står självklart still hela sommaren) och köra för att byta, men det får bli morgondagens projekt. (Så har man i och för sig något att göra då också, för att få söndagen att gå :) )

Förbannad - eller åtminstone lite småsur - men jag har bara mig själv att skylla! :huvet
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Skit, skit och åter skit! :mad:

Skulle byta batteri efter att ha fått springa igång hojen den senaste veckan (behöver i och för sig motion, men så himla kul är det inte och det finns mycket trevligare sätt att motionera på). Körde till Biltema och köpte batteri, plockade ner alla djävla kåpor som sitter fast med tusen små djävla skruvar. :mad:

Hittar till sist batteriet, plockar av det och tar fram det nya. Då visar det sig att batteriet har fel dimensioner. Det är alltså bara att damma av bilen (den står självklart still hela sommaren) och köra för att byta, men det får bli morgondagens projekt. (Så har man i och för sig något att göra då också, för att få söndagen att gå :) )

Förbannad - eller åtminstone lite småsur - men jag har bara mig själv att skylla! :huvet

den ultimata sparken på bollarna är om batteriet i bilen är dött :tummenupp
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
den ultimata sparken på bollarna är om batteriet i bilen är dött :tummenupp

Vilken muntergök du var då? :mad:

Har tänkt tanken och är förberedd för det värsta, men ska nog för säkerhets skull meditera en timme innan jag försöker starta bilen, så att varje cell i kroppen är lugn som en filbunke ifall det scenario du målar upp skulle inträffa. :D
 

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Ort
Borlänge
Hoj
Street Triple R
Hamburgerbröd!!!!!! :mad:

Varför i helvete sitter de ihop liksom litegranna bara när man köper dem? Har man lite brådis och ska ta isär dem kan man G E S I G F A N på att de går sönder.

Jag menar, när de ändå är uppskurna, varför inte hela vägen?
 

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Stockholm
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Hamburgerbröd!!!!!! :mad:

Varför i helvete sitter de ihop liksom litegranna bara när man köper dem? Har man lite brådis och ska ta isär dem kan man G E S I G F A N på att de går sönder.

Jag menar, när de ändå är uppskurna, varför inte hela vägen?

eller hur, som när man är med en tjej men hon inte vill allt.

jag menar, när byorna ändå är av, varför inte hela vägen?
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Hamburgerbröd!!!!!! :mad:

Varför i helvete sitter de ihop liksom litegranna bara när man köper dem? Har man lite brådis och ska ta isär dem kan man G E S I G F A N på att de går sönder.

Jag menar, när de ändå är uppskurna, varför inte hela vägen?

Alt 1. Lättare att paketera?

Alt 2. För att gamla tanter ska bli hemskt irriterade på varför det är så och därför starta en tråd på ett forum.

Själv tror jag på alternativ 1.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Kom på att jag själv blev jävligt förbannad precis.

Nån ingenjör på Alfa Romeo måste fått hjärnsläpp när dom tillverkade ventilshims till TS motorn.

Dom finns endast i 0,025 mm steg, men från 2,400mm hoppar den sen till 2,100mm av nån anledning vilket innebär att jag inte kan få till ett optimalt ventilspel som det är nu. :mad:

Får demontera ventilerna och slipa ventilskaftet istället. :(
 

_Johansson_

Storfräsare
Gick med
9 Aug 2006
Ort
Östersund
Hoj
Gasturbindriven landspeedhoj
Ha ha, rätt åt er era sur-kusar!

Jag är glad som en nypippad femtonåring efter att ha räknat ut att det är kompressorsurge som gör att turbohojen har gått som ett lass skit hela sommaren.

Blä blä! :FU
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top