REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Sidan 1170 av 1170 FörstaFörsta ... 1706701070112011451164116511661167116811691170
Resultat 23 381 till 23 388 av 23388
    Seriöst fartblind RymdBörjes avatar
    Reg.datum
    maj 2010
    Hoj
    MuZ Skorpion
    Citat Ursprungligen postat av SwePace Visa inlägg
    För egen del blev jag på avskild plats omhändertagen. Tiden det tog från incident till kursavslut var jag upptagen med rapporten, slicka sår, få hojen lastad och förbereda hemfärd. Vet inte i skrivande stund hur debriefing av gruppen skedde.

Hursom var jag där och då inte rätt man att ge feedback till den vållande.
    Ok, då vet jag det. Tack för infon.
    Vem vann? Ingen aning men Mossberg var med!
    Vi ne povas havi tro da motorcikloj

Organisationsutmanad... SwePaces avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Husqvarna 701 SM
    Citat Ursprungligen postat av RymdBörje Visa inlägg
    Ok, då vet jag det. Tack för infon.
    Inga problem.

Medlem Two stroke mans avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Hoj
    Har tappat räkningen
    En dum kossa som tydligen på nåt förunderligt sätt blivit klimatforskare säger att män är sämre för miljön än kvinnor.

Sen förklarar hon sig med div mumbojumbo som kan sammanfattas med att män tittar på tekniska lösningar så som elbilar, solceller och liknande medans kvinnor minskar sin bilkörning.
    https://www.expressen.se/nyheter/kli...rotator-item-4

Utbildningsinflationen i det här landet måste verkligen ha nåt sitt klimax när en professor kan publicera såna slutsatser.
    Är din 2t trött? Porta? Skicka PM

Full gas spar tid irishs avatar
    Reg.datum
    jul 2008
    Hoj
    Husqvarna FE501
    Frugan dunkar in ett par av mina byxor i tvättmaskinen, med mitt pass i fickan, mindre än en vecka innan jag ska på jobbresa. Hoppas de godtar lätt skrynkligt pass på flygplatsen
    Improvise, adapt, overcome.

Konceptet M|ckes avatar
    Reg.datum
    maj 2009
    Hoj
    Yamaha MT-10 16 Yamaha R1 05
    Citat Ursprungligen postat av irish Visa inlägg
    Frugan dunkar in ett par av mina byxor i tvättmaskinen, med mitt pass i fickan, mindre än en vecka innan jag ska på jobbresa. Hoppas de godtar lätt skrynkligt pass på flygplatsen
    Så det är frugans fel att hon tvättar dina byxor som helt otroligt råkar ha ditt pass i fickan?
    Vem tusan har ett pass i fickan när man tar av sig byxorna?
    Streetfighters Stockholm MC

Reg.datum
    jul 2008
    Hoj
    Husqvarna FE501
    Citat Ursprungligen postat av M|cke Visa inlägg
    Så det är frugans fel att hon tvättar dina byxor som helt otroligt råkar ha ditt pass i fickan?
    Vem tusan har ett pass i fickan när man tar av sig byxorna?
    Är ju inte hennes fel som sådant, även om det kan tolkas så inser jag. Av anledningar hände det så. Det gör mig förbannad.
    En lätt förfriskad hemkomst utomlandsifrån kan få vem som helst att glömma att passet låg i just de där byxorna.

Medlem Old Badgers avatar
    Reg.datum
    aug 2009
    Hoj
    Engelska sporthojar
    Citat Ursprungligen postat av irish Visa inlägg
    Är ju inte hennes fel som sådant, även om det kan tolkas så inser jag. Av anledningar hände det så. Det gör mig förbannad.
    En lätt förfriskad hemkomst utomlandsifrån kan få vem som helst att glömma att passet låg i just de där byxorna.
    Du flyger väl inte utan är klimatsmart och tar elbilen eller helst, trampcykeln när du reser i jobbet!
    Blodgivare
    http://www.manxradio.com/radioplayer/am/

"You know the main thing in Life?
    A SENSE OF HUMOUR
    Lose that, and you´re done."

Reg.datum
    jul 2008
    Hoj
    Husqvarna FE501
    Citat Ursprungligen postat av Old Badger Visa inlägg
    Du flyger väl inte utan är klimatsmart och tar elbilen eller helst, trampcykeln när du reser i jobbet!
    Jodå, här ska flygas! Den här gången går det varken logistiskt eller tidsmässigt att köra själv.

Elbilen tar jag när det lämpar sig, inte för att det är klimatsmart (det är bara en positiv sidoeffekt) utan för att det, för mig, är fan så mycket trevligare än att:
    Tvingas upp långt innan ottan, för att vara säker på att hinna till flygplatsen så man kan vänta ett par timmar på en skitobekväm stol någonstans i väntan på den enda avgången som passar. Och hoppas att man inte blir slumpmässigt utvald till rektalundersökning däremellan. För att sen skyfflas in som boskap i en alldeles för trång sittplats och serveras fisljummen mat jag inte hade gett min byracka, för att till sist komma fram till en plats som inte är i närheten av där jag vill befinna mig.. Eller nåt sånt

Elbilen min är det närmaste körglädje alá hoj som finns att uppnå på fyra hjul enligt min mening.
    Hur många här hade sett det som en uppoffring att ta favorithojen en heldag och dessutom få sätta upp det det som arbetstid?

Sidan 1170 av 1170 FörstaFörsta ... 1706701070112011451164116511661167116811691170

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Chronic, kul! Det sjunger bra! Plockade ut ägarlista från transportstyrelsen så får väl se om jag går vidare med det. Skulle mest va intressant att veta vad s [...]

frogish
Vill du annonsera ovan? Klicka här