REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Skånsk Säckpipsninja Bushidos avatar
    Reg.datum
    sep 2006
    Hoj
    HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99
    Citat Ursprungligen postat av Old Badger Visa inlägg
    Du flyger väl inte utan är klimatsmart och tar elbilen eller helst, trampcykeln när du reser i jobbet!
    Eller så gör man som Greta: Seglar över Atlanten med en besättning, flyger över en ny besättning som kan segla hem båten och flyger hem med ursprungsbesättningen. Så jävla klimatsmart att segla istället för att flyga ToR, på så sätt köpte hon ju bara en flygbiljett istället för två! Förutom den detaljen då att det gick ytterligare 12 biljetter för att flyga båtens två besättningar dit och hem. #Tänkteintepådet

"Mannen som talar med whisky" steffes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Hoj
    -86 Suzuki GSX-R 750, -90 1100R
    Citat Ursprungligen postat av Bushido Visa inlägg
    Eller så gör man som Greta: Seglar över Atlanten med en besättning, flyger över en ny besättning som kan segla hem båten och flyger hem med ursprungsbesättningen. Så jävla klimatsmart att segla istället för att flyga ToR, på så sätt köpte hon ju bara en flygbiljett istället för två! Förutom den detaljen då att det gick ytterligare 12 biljetter för att flyga båtens två besättningar dit och hem. #Tänkteintepådet
    Sneseglare

Organisationsutmanad... SwePaces avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Triumph Street triple 765RS
    Varken jag, min utrustning eller hojen är körbara. Det är kallt. Får nog vänta till 2020 innan jag kommer på hjulen igen. Dåligt med deg har jag också.

Bajsmacka!
    __________________________________________________ _________________________

Det gör inte mindre ont att råka ut för en olycka bara för att motparten är vållande.

One by one, the penguins steal my sanity Thyg0ds avatar
    Reg.datum
    jul 2006
    Hoj
    Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
    Citat Ursprungligen postat av SwePace Visa inlägg
    Varken jag, min utrustning eller hojen är körbara. Det är kallt. Får nog vänta till 2020 innan jag kommer på hjulen igen. Dåligt med deg har jag också.

Bajsmacka!
    Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att vi var tvillingar men så snygg är jag ju inte..
    kallt utav hlvt imorse (+2), skotervantarna sitter inte på hojen (det är inte oktober ), årliga punkteringen på hojen och jag är tvärfattig.
    Citat Ursprungligen postat av Kuritas Visa inlägg
    Jag tar hellre numret till Hamas. De är nog i genomsnitt mer förhandlingsbenägna än en gravid kvinna. :huvet

blueridge
    Reg.datum
    jun 2007
    Hoj
    En 1200 utan puts
    Citat Ursprungligen postat av Bushido Visa inlägg
    Passare´!

https://www.youtube.com/watch?time_c...&v=CLxpgRqxtEA
    "Antag att du är en idiot. Och antag att du är med i regeringen. Nej, nu upprepade jag mig."

Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Thyg0d Visa inlägg
    Hade jag inte vetat bättre hade jag trott att vi var tvillingar men så snygg är jag ju inte..
    kallt utav hlvt imorse (+2), skotervantarna sitter inte på hojen (det är inte oktober ), årliga punkteringen på hojen och jag är tvärfattig.
    Jag trumfar dig. Jag blev påkörd och har ont som fan. Hojen kommer nog skrotas...

medlem sportbikes avatar
    Reg.datum
    okt 2005
    Hoj
    Ducati
    Jag trumfar dig. Jag blev påkörd och har ont som fan. Hojen kommer nog skrotas...
    Vad hände?

Skånsk Säckpipsninja Bushidos avatar
    Reg.datum
    sep 2006
    Hoj
    HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99
    Citat Ursprungligen postat av blueridge Visa inlägg

Nightmare fuel for reals

Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Blev torpederad. Har ont som själve fan.
    Citat Ursprungligen postat av sportbike Visa inlägg
    Vad hände?
    Citerar mig själv från några sidor sedan. 8/9 2019.

medlem sportbikes avatar
    Reg.datum
    okt 2005
    Hoj
    Ducati
    Citerar mig själv från några sidor sedan. 8/9 2019.
    Trist, är du på benen redan eller?

Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av sportbike Visa inlägg
    Trist, är du på benen redan eller?
    Japp. Har slutat med oxy och jobbar igen. Jag förstår att vissa torskar på oxy, det är fantastiskt! Med mycket förstående kollegor fixar jag arbetsdagarna.

Det kunde varit värre. Men mycket bättre också...

Medlem
    Reg.datum
    jul 2013
    Hoj
    Yamaha XJ 900 -85
    Du borde ju ha kallare, du bor ju längre norrut... Fick skrapa på bilen igen (har varit frost ett antal nätter här i september) och frugan var mindre glad på sina blommor som stått ute, de ser inte så glada ut. Har varit på Gotland en vecka så vi har inte kunnat fixa det här hemma.

Medlem Thorpeds avatar
    Reg.datum
    jun 2007
    Hoj
    KTM 1190 Adventure -14
    Ännu en jävla gång står kylskåpet öppet när man kommer upp på morgonen. Ska det vara så jävla svårt att göra självstängande kylskåp!?
    Stockholmare är som spermier, finns en jäkla massa men det är bara få det blir folk av.

Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Thorped Visa inlägg
    Ännu en jävla gång står kylskåpet öppet när man kommer upp på morgonen. Ska det vara så jävla svårt att göra självstängande kylskåp!?
    Plus en på den!

"Mannen som talar med whisky" steffes avatar
    Reg.datum
    jul 2009
    Hoj
    -86 Suzuki GSX-R 750, -90 1100R
    Citat Ursprungligen postat av Thorped Visa inlägg
    Bara att justera lutningen på kylhelvetet, antingen med justerbara fötterna eller lägg distanser mellan golv och kylfan.

Tunga saker i dörrfacken närmast handtaget hjälper också till.

Finns ju inget värre än varm öl & sprit på morronen när man behöver återfukta sig.
    Söker: Motor till GSXR1100W dvs vattenkylda 92-98, ev skabbig hoj

/steffe

Lekfordon Suka 750gsxr, Winner of "Stockholm Midnight GP 2012"
    "Fear is lack of knowledge"
    "My attitude, your problem!!!"
    Min andra adrenalinsport, www.maltochhumle.se , Riddaren af Malt & Humle.

Medlem
    Reg.datum
    jul 2016
    Hoj
    Honda Transalp - 08, Honda CBR1000F - 87, Husaberg TE250 - 11, avverkat:Yamaha Super Ténéré, Triumph STR, Dragstar 650, Bandit 600 S
    Företag inom äldreomsorgen som inte sköter sina åtaganden utan skyller på yttre omständigheter när det är deras egna snålhet som skapar problem.
    Lätt att vinna upphandling när man inte tänker ha tillräckligt med personal.

Reg.datum
    jul 2006
    Hoj
    Äh men vaffaen...
    Fortfarande ont?

Reg.datum
    jul 2006
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av steffe Visa inlägg
    Bara att justera lutningen på kylhelvetet, antingen med justerbara fötterna eller lägg distanser mellan golv och kylfan.

Tunga saker i dörrfacken närmast handtaget hjälper också till.

Finns ju inget värre än varm öl & sprit på morronen när man behöver återfukta sig.
    Funkar skitbra.. Jag har en 5 åring.. Min dörr lutar utav hlvt bara för att den inte ska vara öppen.. Tar max 5 sekunder efter att man släppt dörren tills den går igen.. Heeelt suveränt.

Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    Äh men vaffaen...
    Fortfarande ont?
    Jupp...

Trying real hard to be the shepherd Bonzos avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Hoj
    1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
    Tänkte göra pizza. Lyckades få till en riktigt lyckad deg, värmde ugnen ordentligt, bakade ut pizzan och precis som alldeles för många gånger tidigare fastnar pizzan på pizzaspaden när jag ska skicka över den på stenen. Så nu har jag en pizzasten som är 260 grader varm och full av mozarella och annan topping. Och jag är hungrig som fan!!!

Jag måste verkligen köpa en annan pizzaspade för den jag har kommer ta död på mig.

Sidan 1171 av 1177 FörstaFörsta ... 1716711071112111461165116611671168116911701171117211731174117511761177 SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Lär dig dragläget ordentligt så behöver du inte gasa alls dom flesta hojar orkar rulla igång på tomgång utan gaspådrag.

moddlaren
Vill du annonsera ovan? Klicka här