Tjejkörning 8/9

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
MUAHAHAHAHAAA!!! Okej, gå dit alla andra går och vara glad är bra. :tummenupp
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Visst fan är det. Hehe

Det viktiga i slutändan är ju egentligen sällskapet ändå. :yoparty
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag har ju också bestämt mej & det innebär att det qvittar för mej VAR jag går, bara jag får KUL!!! Så jag överlåter till er som har koll att bestämma var.

Däremot bokar vi förfest hos Kakan tycker jag. Hon bor nära & det finns hjärterum. Så, då behöver vi inte tänka mer på det :tummenupp

Kakan- jag åker gärna hem till dej, precis som sist. Det funkade kalas med att fixa sej & såna prylar där. Hojen hämtar jag dagen efter.

Cultress - lust att fixa mina naglar på fredag?

/// Ullis
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
:MILLA varför ? vad har hänt?

Pengar, pengar pengar, som ALDRIG finns. Även om det är fri entre dit ni går, så kostar det ändå med garderob, resor till och från stället mm mm mm. Jag ska va en eremit helt enkelt, det har Murphy bestämt. Om man åtminstone hade fått ut lite rajtantajtan av det förhållandet med den snubben, så hade det ju kanske gått att överleva ändå? :rolleyes: Nu känns han bara som en stalker. :näsblod
Ha det så jäkla kul som jag vet bara ni kan! :yoparty Jag kommer igen, nästa år! :D
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag har ju också bestämt mej & det innebär att det qvittar för mej VAR jag går, bara jag får KUL!!! Så jag överlåter till er som har koll att bestämma var.

Däremot bokar vi förfest hos Kakan tycker jag. Hon bor nära & det finns hjärterum. Så, då behöver vi inte tänka mer på det :tummenupp

Kakan- jag åker gärna hem till dej, precis som sist. Det funkade kalas med att fixa sej & såna prylar där. Hojen hämtar jag dagen efter.

Cultress - lust att fixa mina naglar på fredag?

/// Ullis

Då är det bestämt.
Förfest hos Kakan. Hehe. A just ja. Mitt bihang följer ju med dit oxå då.

Fredag?? Du menar nästa fredag??? Alltså dagen innan körning????
 

jenny_

www.potatoesmc.com
Gick med
25 May 2007
Ort
sollentuna
Hoj
r6 -03 +gubbens ktm 690 smc
Då är det bestämt.
Förfest hos Kakan. Hehe. A just ja. Mitt bihang följer ju med dit oxå då.

Fredag?? Du menar nästa fredag??? Alltså dagen innan körning????
Hmm mitt bihang ville nå åsså med så då kan vi ju lämna dom i lekhörnan innan vi går in..:tuttar
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Bihang hit & dit. Någon gång är det kul att bara vara utan (sorry Puck :D), så jag väljer en utekväll utan bihang ja :)

Vi kommer däremot att köra TVå kräftskivor tillsammans denna helg (om jag pallar) :ätapiller
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Ja va fan, det räcker bra med huvudvärk efter en barrunda.
Skulle nog bli tortyr om den kombineras med blödande hörselgångar av allt kacklande...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hellre Patricia................inte bara snorisar där faktiskt !
Och de som är där är iaf inte så slemmiga.....många rum o dansa i :yoparty o många barer ! :D Man kan ju tom sitta o prata där......om man vill det :)

:D Ja glömde ju att du var med :) tant Prillan ;)
Då är de inte bara snorungar då ;) :D

Jag har ju också bestämt mej & det innebär att det qvittar för mej VAR jag går, bara jag får KUL!!! Så jag överlåter till er som har koll att bestämma var.

Däremot bokar vi förfest hos Kakan tycker jag. Hon bor nära & det finns hjärterum. Så, då behöver vi inte tänka mer på det :tummenupp

Kakan- jag åker gärna hem till dej, precis som sist. Det funkade kalas med att fixa sej & såna prylar där. Hojen hämtar jag dagen efter.

Cultress - lust att fixa mina naglar på fredag?

/// Ullis

Då ska jag se till att de är lite städat då, och at Ullis hoj har nånstans å stå i garaget :)
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ja va fan, det räcker bra med huvudvärk efter en barrunda.
Skulle nog bli tortyr om den kombineras med blödande hörselgångar av allt kacklande...

:D Vad då kackel :rolleyes: vi kacklar inte ett dugg jag lovar :tuttar

bokat. ja e där om ni blir lite på lyset;)

:tuttar Klart dom blir på lyset :tungan Jag är den som står för alla bilderna dagen efter :rolleyes:

Så dyck upp du om du törs :D
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Den här tanten tar ej med handledare (bihang) man tar väl inte med sig tårta till ett kalas eller??:tuttar

Haha, precis den kommentaren har jag nyttjat vid ett tillfälle. Fastän det var typ 100 år sedan, så minns jag det som igår.

Det som inte är lögn, är inte svårt att komma ihåg :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:rolleyes: Ja se tanter på grönbete (sjunger högt och falskt)

Sen har jag nog raggat upp en till tös som kör orange också :)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
KTM!!!?? Då vet jag en som kommer att jobba på att övertyga om att det är Husaberg som gäller :D
Jag har allvarliga funderingar på att göra bitchen gatlaglig och ta med henne på en tur faktiskt...:va Fast ska det med äckliga åranscha vetefan... :tungan

(för övrigt är Husaberg inget jag rekommenderar på gatan, trots att det är en hoj vars namn är att likställa med KUL!!!)

Men du Ullis... Skriva vad vart? Och känns liksom lite oklart när var hur? :va :D
Det är som vanligt, den som väntar på något gott... det är nog ingen som preciserat vare sig när eller hur, men det finns en aning om var. *haha* Snart har vi nog bringat klarhet i alltihop, ha tålamod och välkommen in i "samtalet". :D
 
Last edited:

*Fia*

Packad?
Gick med
24 Apr 2007
Ort
Sthlm.
Hoj
Bara en vit.



Det är som vanligt, den som väntar på något gott... det är nog ingen som preciserat vare sig när eller hur, men det finns en aning om var. *haha* Snart har vi nog bringat klarhet i alltihop, ha tålamod och välkommen in i "samtalet". :D

...hinner tröttna under resans gång?
Jaa, men det är ju över en vecka kvar, man ska inte ta några förhastade beslut!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top