Tjejkörning 8/9

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Nog för att Trasdockan är ett projekt i ett mycket gott och behjärtansvärt syfte, men någon kortege kör jag INTE. Jag får väl se var, när, hur tjejturen blir av helt enkelt.


:7peta Jag ser att Tant kinkig är på G igen ;)
Tjejekörningen är ju de som gäller och köra kortege kanske är dumt om alla tanter ska orka parta på kvällen :tungan :)

Förfest hos mej eller ?

E det okej om jag med min Dominator ansluter till er tjejkörning (förutsätter att jag får ledigt, men det e ju bara å blinka lite extra med ögat mot chefen ;-) )???


:pannkyss Klart du ska med och köra, se nu till å vara ledig också så du verkligen kan hänga med :)
 
Last edited:

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Förfest hos mej eller ?

Förfest hos dej går bra för mej, det funkar egentligen var som helst bara vi får plats att umgås & surra massa kul grejer :) Hoppas ni som inte var med förra gången men skrivit här nu, hakar på både på körning & partaj.

Hepp/// Ullis :cdevil
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Vad snälla ni e!!!:pannkyss
Snälla? Nääää.. nu har du fått något om bakfoten, gumsan! Här handlar det ju bara om att steka juh!!! :D

Det är klart du ska med, hojtyp har ingen betydelse, huvudsaken är att det ÄR en hoj och att du vill vara med! :tummenupp

Förfest hos dej går bra för mej, det funkar egentligen var som helst bara vi får plats att umgås & surra massa kul grejer :)

Hepp/// Ullis :cdevil
Hos Kakan finns det mer hjärterum än stjärterum... men ni får väl bestämma er nå'n gång. Först gapade du förfest hos Izah, nu är det Kakan... :confused: :va :rolleyes:

Då länge ni har bestämt er innan vi skiljs åt efter körningen den 8:e är allt väl. Vi kanske till och med har flera förfester beroende på om man befinner sig norr eller söder om stan? :gnissla Krångligt det blev...
 
Last edited:

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Förfest hos den som bor lämpligast till för vidare transport, jag bor på landet.....krånligt blir det att ta sig till storstan.......
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Först gapade du förfest hos Izah, nu är det Kakan... :confused: :va :rolleyes:

Då länge ni har bestämt er innan vi skiljs åt efter körningen den 8:e är allt väl. Vi kanske till och med har flera förfester beroende på om man befinner sig norr eller söder om stan? :gnissla Krångligt det blev...

Men va tusan!! Izah hade ju massa priiiit ju, men så erbjöd sej Kakan med förfest...det kvittar ju...priiit är portabelt :tungan

Jag åker dit ni åker....bra va :)
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Som vanligt så skiter det sig för mig, så gå vart ni vill, med eller utan inträde.

:gråta
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Men va tusan!! Izah hade ju massa priiiit ju, men så erbjöd sej Kakan med förfest...det kvittar ju...priiit är portabelt :tungan

Jag åker dit ni åker....bra va :)
MUAHAHAHAHAHAAA!!! Jag har också massor av priiiiiit! Och 170 kvm att vräka oss på (fast jag får nog upplåta sovrummet till sambon, men det ger oss ca 150 kvar att använda som festplats.). Bastu och sovplatser finns med, så slipper vi åka in till krogen och tänka på hur vi uppför oss... :tungan

Det blir nog bra vilket ni än bestämmer, men BESTÄM ER!!! :huvet

:krama

Som vanligt så skiter det sig för mig, så gå vart ni vill, med eller utan inträde.

:gråta
%%(/%/!"!`"=¤¤#/& (svordomar)
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Som vanligt så skiter det sig för mig, så gå vart ni vill, med eller utan inträde.

:gråta

Exakt VAR sket det sej???!!


Pra där tjejer.-.-.- lite jävlar anamma & bestämma sej å så.....de e pra prylar de :tummenupp

By the way - LÄTTA, när du bestämt dej...jag har bestämt mej.
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nääää.. inte sååå... du ska vara GLAD! Jag menade inte att vara en elak och sur tant, jag vara en glad och förväntansfull tant som vill veta vart ni andra tar vägen så jag inte sitter ensam och super på lördagkvällen, juh!!! :)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D Förvirringen verkar tottal på tanterna :tungan

Men vi säger så här de går så bra att ha förfest vart som jag bara erbjöde mej då jag bor nära stan :tuttar
Priiittt får att bära i kassar oc väskor, dusch har jag i lägenheten och en nere i källaren ;) så de löser sig. En bäddsoffa också ;)

Men ska vi sikta in oss på Engelen eller:va
Clamydia ööö nää patrisia menar jag ju :D är jag inte allt för sugen på (bara masa snorungar där ju :D :tungan )

MILLA varför ? vad har hänt?
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
jag har bestämt mig för att följa med ut å parta å vara glad!!!! Det räcker väl!?
Engelen But why???????
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Hellre Patricia................inte bara snorisar där faktiskt !
Och de som är där är iaf inte så slemmiga.....många rum o dansa i :yoparty o många barer ! :D Man kan ju tom sitta o prata där......om man vill det :)
 

Frolic

Jag kan allt...Bara du lär mig!
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsr 750 2015, Suzuki Katana
Jag går gärna på Patricia..och iomed att jag går dit så höjdes åldern direkt:D

Där finns en bar för alla...och väldigt blandat med folk..och öppet till kl 05:yoparty :yoparty

CU den 8:e
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jag går dit alla andra vill gå. *asg*
El ja typ. Haha.
Skulle säkert kunna ha förfest hemma hos mig med men det är långt bort (TUMBA) fast det finns sprit. Haha.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top