Tjejkörning 8/9

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Det hoppas jag. Då kommer det att bli riktigt bra :tummenupp

Och jag hoppas också att vi bli samma fina gäng nästa gång också, inte massa "villvarafränasomfanracasomsatanbrudar".
Då är jag direkt utslagen, lämnar WO och är överkvalificerad, för jag är rejsigast av er alla och steker er allihop när som helst, var som helst. Och skitfränast också för den delen! :arsele


Fast jag är ju ingen brewd, jag är ju en TANT!!! :D Och dessutom har jag nog ingen hoj då heller. :näsblod Skitfränt. :tungan

Edit: Fan, tant börjar bli senil, tänkte ju inte på att om jag inte har någon hoj så steker jag er i tequilarejs på krogen istället! Mer margharitas till folket! :yoparty
(shit, vad jag kommer få äta upp det här se'n... :gnissla )
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Då är jag direkt utslagen, lämnar WO och är överkvalificerad, för jag är rejsigast av er alla och steker er allihop när som helst, var som helst. Och skitfränast också för den delen! :arsele


Fast jag är ju ingen brewd, jag är ju en TANT!!! :D Och dessutom har jag nog ingen hoj då heller. :näsblod Skitfränt. :tungan

Edit: Fan, tant börjar bli senil, tänkte ju inte på att om jag inte har någon hoj så steker jag er i tequilarejs på krogen istället! Mer margharitas till folket! :yoparty
(shit, vad jag kommer få äta upp det här se'n... :gnissla )


:D Jisses vad TANT kommer å få ångra dessa ord ;)
Jag ska se till att du får MASSOR av margharitas ;)
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
:D Jisses vad TANT kommer å få ångra dessa ord ;)
Jag ska se till att du får MASSOR av margharitas ;)
Be afraid, be very afraid... MUAHAHAHAHAHAAA!!! Kakan är en FEGIS, hon matar andra med sprit och fotar så att hon ska ha något att skratta åt efteråt. Också! :arsele

Margharitas ska tas in i pitcher och inget annat! :yoparty
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Ta en öl för mig också. Ni har lyckats pricka datum som man självklart är borta på. Håll tummarna för mig att jag kommer i mål och håller mig på hjulen nere i Knutstorp.
 

Izah

Tant Rosa
Gick med
15 Jul 2006
Ort
Los Patanes locos
Hoj
Honda Repsol 2009
Klart man minns, vare sig man vill eller inte! De här tant kommer också att hänga på ut på kvällen..... Huka er......
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ni som var med den 11:e, känner ni igen det här?? :D

F-n, det där kunde ju ha varit JAG!!! Men jag har råååsa kallingar. Och så var jag ju inte med den 11e... :tuttar

Klart man minns, vare sig man vill eller inte! De här tant kommer också att hänga på ut på kvällen..... Huka er......
Vad trevligt med fler tanter! :tummenupp
 
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Alicia- jag ska hålla tummarna i mina tankar, då jag behöver dem för att hålla mej på hjulen den aktuella dagen.

SKV- det vore skitkul. Å så hoppas vi att Morsan1 & Yasha kommer med, snacka om en samling fyllkärringar :D Bra att några ungkex som mej själv å några andra kommer med & styr upp det hela :yoparty

F-n, det där kunde ju ha varit JAG!!! Men jag har råååsa kallingar. Och så var jag ju inte med den 11e... :tuttar

Jag tror jag sett dina med :skrämd Behöver jag kolla över mitt umgänge tro :confused:
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Be afraid, be very afraid... MUAHAHAHAHAHAAA!!! Kakan är en FEGIS, hon matar andra med sprit och fotar så att hon ska ha något att skratta åt efteråt. Också! :arsele

Margharitas ska tas in i pitcher och inget annat! :yoparty

:rolleyes: jag som är så snäll å fotar så ni andra kommer ihåg vad de var ni gjorde ;) kvällen innan :D

Ni som var med den 11:e, känner ni igen det här?? :D

:huvet UUUULLLLLIIISSSSSS den där var inte snygg :rolleyes:
Fast du är väll avis på mina FINA pyamasbyxor de är väll därför bilden hamnade här :tungan

Klart man minns, vare sig man vill eller inte! De här tant kommer också att hänga på ut på kvällen..... Huka er......

:D Tant S och Tant Y kommer att trivas med mej och min kamera med andra ord :D :tungan
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Alicia- jag ska hålla tummarna i mina tankar, då jag behöver dem för att hålla mej på hjulen den aktuella dagen.

SKV- det vore skitkul. Å så hoppas vi att Morsan1 & Yasha kommer med, snacka om en samling fyllkärringar :D Bra att några ungkex som mej själv å några andra kommer med & styr upp det hela :yoparty

:tummenupp Alica klart vi mentalt håller tummarna för dej då Ullis har rätt, vi bhöver hålla i styret med våra fysiska tummar.
KUL KUL KUL Denna gång lovar jag att Party kameran ska vara laddad så jag kan fota :D

Jag tror jag sett dina med :skrämd Behöver jag kolla över mitt umgänge tro :confused:

:rolleyes: Vad då är inte du med i klubben osexigt under mc stället :D
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D Kan meddela att även den för tillfället internetlösa (testa att ringa upp med modem o kolla hur fort det går att få fram sidan) Vampyrtrollet blir meddragen denna gång OCH även på kvällen :D

(ja ni fattar rätt jag tvingar folk att åka med på SH-KLUBBENS tjejkörning :D )

:yoparty :rolleyes:















första delen är skriven av tösen själv :tuttar
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Jaja. Får väl skriva själv oxå då jag ändå sitter hemma hos Kakan o paniksurfar (ingen internet hemma som ni kunde läsa i förra inlägget).
Har fått mitt namn bytt nu så jag korrigerar Kakan. Cultress blir medtvingad på lördag den 8-de. *asg*
 

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
"Bara" två veckor kvar....................nästa lördag är det ju Rapidos "Stockholmssnurren".....................det är oxå trevligt...............................................
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
"Bara" två veckor kvar....................nästa lördag är det ju Rapidos "Stockholmssnurren".....................det är oxå trevligt...............................................

Kan inte ni(/vi?) hitta ett bra plejs utan entre att svinga de lurviga på på kvällen? :D

Jag VILL med, men min ekonomi kan tydligen aldrig få ett brejk för att göra nått roligt för tydligen..:(
Sen måste jag hitta ett sovplejs oxå, om ingen räddare i nöden har lust att åka på sajtseing till skogen mitt i natten! :gnissla
Vin har jag iallafall tre liter. :yoparty
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
Jag är med!!
(bara så ni vet.. så fort jag försöker bestämma något så skiter det sig.... suck)


Skulle verkligen behöva komma ut på hojjen och ha kul. Det har inte blivit så mycket sånt i år, efter kraschen på Sviestad så känns det inte så kul överhuvudtaget och jag har inte kört en meter mer än vad jag absolut måste. :(

Hmm... när jag tänker efter så har jag har inte ens varit nere i garaget sen jag kom hem från semestern (för snart en månad sedan) undra om hojjarna står kvar....

/issi
 

Vampyrtrollet

Det kan aldrig vara för mycket rosa....
Gick med
10 Oct 2003
Ort
Täby
Hoj
Triumph Daytona 675 och en CBR 600 RR -03 LePuckEdition
Det närmar sig med stormsteg. YEY.
*längtar*
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top