Sidan 77 av 77 FörstaFörsta ... 275271727374757677
Resultat 1 521 till 1 523 av 1523
    Medlem Schnells avatar
    Reg.datum
    jan 2015
    Hoj
    YZF1000R, Fz1-n 07. Tidigare er-6n och NSR 125.
    Okej. Nu var det ett par år sen jag hade Road 3 men kommer verkligen ihåg hur snabbt det gick med bildandet av en platå på mitten. Blev rätt överraskad faktiskt. Synd att även 4an hade det problemet. Får hoppas du har mer tur med 5an.

Ja man får absolut köra med bra teknik när det regnar. Kan ju varit dålig gaskontroll, svårt att veta. Är själv rätt feg jag också så håller mig väldigt lugn på gasen i regn. Saknar ju all form av traction-kontroll på mina hojar så allt sitter i näven då ju.

Har kollat lite mer på nätet nu och det verkar som att Roadtec 01 får väldigt gott betyg och vinner en hel del tester i diverse medier. Blir nog ett par såna faktiskt när det är dags. Vi får se det som var sitt test av två helt klart dugliga däck till samma hoj då. Kommer säkert lägga en minst 500 mil på mina innan säsongens slut. Har en del långa turer inplanerade så en sammanfattning till hösten bör det kunna bli.
    Forza Rossi ! =)

Medlem
    Reg.datum
    apr 2019
    Hoj
    98,Yamaha, YZF Thunderace
    Hej!
    Jag har en thunderace som går hackigt när jag kör på lägre varv. Några tips på vad det kan vara? /Andreas

spiff
    Reg.datum
    jun 2007
    Hoj
    yzf 1000R och FZR1000
    Kom problemet bara rätt ur det blå eller har det kommit succesivt?

O.T
    Idag har jag ta mig tusan tvättat klumpen.

Sidan 77 av 77 FörstaFörsta ... 275271727374757677

Taggar för det här ämnet

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Vad mer har ägaren struntat i...? Har man skippat service under så många mil är man antingen vansinnigt lat, totalt okunnig - eller har en ekonomisk situation som [...]

notrightrider
Vill du annonsera ovan? Klicka här