Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Första haglet = dax att ta fram fågelbordet. Småfåglarna måste få mat då blir dom glada och kvittrar så fint till våren när man varvar upp hojen.:mattias
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Har man övermogna bananer i kylen så tar tydligen osten lite smak av det. Fiiifan. :3freak
 

Peter_E

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
1999 - Yamaha Thunderace
Har också börjat fundera på att sluta snusa. Köpte i dag minisnus för att försöka trycka upp på andra sidan för att tandköttet inte skall fräta mer.. Kanske skulle sluta helt men då börjar man väl med nåt annat istället - till exempel att träna :gnissla ...
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Har också börjat fundera på att sluta snusa. Köpte i dag minisnus för att försöka trycka upp på andra sidan för att tandköttet inte skall fräta mer.. Kanske skulle sluta helt men då börjar man väl med nåt annat istället - till exempel att träna :gnissla ...

Du kan börja sticka eller virka. Då kan du bla göra däckvärmare.:tummenupp
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Har också börjat fundera på att sluta snusa. Köpte i dag minisnus för att försöka trycka upp på andra sidan för att tandköttet inte skall fräta mer.. Kanske skulle sluta helt men då börjar man väl med nåt annat istället - till exempel att träna :gnissla ...

3 veckor utan snus snart och det blir lättare och lättare för varje dag :tummenupp visst får man sina abstinensattacker men det är inte den där ständiga oron i kroppen som det är de första dagarna utan, harrejevvlar!! :gnissla
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Vad är det för skillnad på sticka och virka egentligen?

virka :tuttar

20080815_mermaid_16h48c.JPG
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Nått as som är rutten från anus till strupe har lagt av en sån Jävla mök i bussen. :gnissla
Var är bussen för oss lite bättre människor?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Grovt sugen på att köpa något roligt. Frågan är vad bara? Den där Planet Ocean XL har jag ju funderat länge på, men är inte riktigt inne på det än.

Vad finns det för skoj prylar man kan köpa, som man inte visste att man verkligen behövde?
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Grovt sugen på att köpa något roligt. Frågan är vad bara? Den där Planet Ocean XL har jag ju funderat länge på, men är inte riktigt inne på det än.

Vad finns det för skoj prylar man kan köpa, som man inte visste att man verkligen behövde?

Jag känner också suget. Det ska gärna vara en pryl man glömmer bort i en låda efter första användningen..
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Efter att bussen rasat så det blev ett stillestånd på 10-15 min kommer jag sent till jobbet idag med.:gnissla
Tack Västtragik!
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top