Spamtråd M+S

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
Har du tränat hårt på att dricka kaffe och se upptagen ut så du kan fördriva tiden på kontoret utan att lyfta ett finger?
Jobbar man inom hantverk så funkar veck i pannan kombinerat med en utvecklad tumstock länge, ser jävligt ambitiöst ut. Sen att man funderar på nåt helt annat framgår ju inte riktigt.
Detta har jag givetvis bara hört...:)
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Jobbar man inom hantverk så funkar veck i pannan kombinerat med en utvecklad tumstock länge, ser jävligt ambitiöst ut. Sen att man funderar på nåt helt annat framgår ju inte riktigt.
Detta har jag givetvis bara hört...:)

Stämmer, dom flesta reciterar buddhistiska mantran innanför pannvecket, och räknar kallt med att nå nirvana innan pensionen.
 

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
Stämmer, dom flesta reciterar buddhistiska mantran innanför pannvecket, och räknar kallt med att nå nirvana innan pensionen.

Tycker mig skönja en aning bitter ironi över hantverkares förmåga att tänka. Beror det på dåliga erfarenheter elr har tjejen dumpat dig då hon insåg att det räcker med en fitta i sängen?:7peta
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Lika entusiasmerad man var på fredagen, lika dödlägesliggande är man söndag. I regn. Med ett tvättberg som heter duga.

Orka.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Lika entusiasmerad man var på fredagen, lika dödlägesliggande är man söndag. I regn. Med ett tvättberg som heter duga.

Orka.

Jag har monterat en ny säng. Den blev lite högre än den gamle så nu måste det köpas ny sängbord med :mad:

Hur gick det med lägenheten? Nåt klart?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hur gick det med lägenheten? Nåt klart?
Gick bra som helskotta fram till idag, 16:00 typ. Vårt bud var accepterat av säljarna, skulle skriva på idag vid lunch. Sen dök det tydligen upp någon annan jävla flarne som tryckte in 50tus till. Affären var ju klar... Visst, inget är klart förrän det är skrivet, men ändå. Muntlig deal och lite jävla råg i rygg hade ju varit fint kanske?

Svinigt agerat av säljare och mäklare, enligt mitt sätt att se det iallafall. Har fan noll förtroende för det där nu.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Gick bra som helskotta fram till idag, 16:00 typ. Vårt bud var accepterat av säljarna, skulle skriva på idag vid lunch. Sen dök det tydligen upp någon annan jävla flarne som tryckte in 50tus till. Affären var ju klar... Visst, inget är klart förrän det är skrivet, men ändå. Muntlig deal och lite jävla råg i rygg hade ju varit fint kanske?

Svinigt agerat av säljare och mäklare, enligt mitt sätt att se det iallafall. Har fan noll förtroende för det där nu.

Fan vad tråkigt. Man blir förbannad :Mad
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Gick bra som helskotta fram till idag, 16:00 typ. Vårt bud var accepterat av säljarna, skulle skriva på idag vid lunch. Sen dök det tydligen upp någon annan jävla flarne som tryckte in 50tus till. Affären var ju klar... Visst, inget är klart förrän det är skrivet, men ändå. Muntlig deal och lite jävla råg i rygg hade ju varit fint kanske?

Svinigt agerat av säljare och mäklare, enligt mitt sätt att se det iallafall. Har fan noll förtroende för det där nu.

Det var ju ganska dåligt. Följ mitt råd: PILLA DOM I RÖVEN!!

Förövrigt är jag jättesugen på godis.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top