Spamtråd M+S

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Eftersom mina föräldrar tycker att hoj är farligt ska jag istället satsa på att komma med i svenska militären å åka ut i krig i irak!..
Va kommer dom nu säga!:yoparty
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Nu anser jag att det är höst. Från och med måndag ska jag åka buss till och från jobbet. Fy fan, åka med svettiga typer från fel samhällsklass. Vart är världen på väg???!!!:gnissla
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Nu anser jag att det är höst. Från och med måndag ska jag åka buss till och från jobbet. Fy fan, åka med svettiga typer från fel samhällsklass. Vart är världen på väg???!!!:gnissla

Det borde finnas bussar för mer välbärgade människor också med dresscode å grejer :hihi
 

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Bergatroll
Eftersom mina föräldrar tycker att hoj är farligt ska jag istället satsa på att komma med i svenska militären å åka ut i krig i irak!..
Va kommer dom nu säga!:yoparty

Du har större chans om du kan tänka dig Afghanistan istället. FM
har mycket personal där. :tummenupp

För övrigt, att åka på utlandsmission för att förarga dina föräldrar :Bugar

Edit: Vill du "åka ut i krig" så är det jänkarna du ska prata med!
: http://usmilitary.about.com/od/joiningthemilitary/Joining_the_United_States_Military.htm

Lycka till! :tungan
 
Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Detta ska jag ta upp med Västtrafik nu när dom ändå ska höja priserna. Då borde dom göra något så man slipper åka med kreti o pleti.:mad:

Idag var det ju riktig high class på bussar och annan pöbeltrafik i och med de nya fräscha priserna! Röda mattor, klanderfri tidtabell, sittplatser åt alla och trevliga chaufförer... Eller, näe, så var det ju inte riktigt.

:Vasttrafikistehshit
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Idag var det ju riktig high class på bussar och annan pöbeltrafik i och med de nya fräscha priserna! Röda mattor, klanderfri tidtabell, sittplatser åt alla och trevliga chaufförer... Eller, näe, så var det ju inte riktigt.

:Vasttrafikistehshit
Åker du med komunalt i äkta komunistanda? Imorgon kommer min utvärdering, då har jag åkt i 2 dagar.
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Idag när jag åkte hem med bussen så var det någon som hade borstat på rejält. Man satt i ånger av en genuin flerdagars fylla. Det är spännande att åka kommunistiskt.:fakta
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Idag när jag åkte hem med bussen så var det någon som hade borstat på rejält. Man satt i ånger av en genuin flerdagars fylla. Det är spännande att åka kommunistiskt.:fakta

Idag när jag åkte hem var det nån som fes i bilen, fick veva ner rutan, man blir förbannad :mad:
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top